Weer een nieuw hoofdstuk!!! School maakt het er niet echt beter op om naast je huiswerk ook nog eens een heel hoofdstuk te kunnen typen, maar het is gelukt. Veel leesplezier!!!
Groetjesssss!!!
De volgende ochtend werd Amber wakker door Frenkie die met haar lange blonde haren aan het spelen was, "Goedemorgen." glimlachte Frenkie nadat hij zag dat hij Amber wakker had gemaakt. "Goedemorgen." glimlachte Amber terug nadat ze Frenkie's glimlach zag, als ze Frenkie zag glimlachen moest ze automatisch ook glimlachen. "Sorry dat ik je wakker heb gemaakt." verontschuldigde Frenkie zichzelf, "Maakt niet uit, door jou wakker gemaakt te worden is wakker worden met een goed uitzicht." glimlachte Amber. Frenkie glimlachte en gaf zijn vriendin een kus op haar voorhoofd, hij stapte uit bed en meldde dat hij een ontbijt op bed ging maken. Amber zei nog dat het niet nodig was, maar Frenkie zei dat het maar een kleine moeite was en dat het dan een goed begin van de dag zou zijn dus liet ze het maar gaan. Ze opende haar snapchat en zag dat ze een snapchat van Chloë had, ze opende hem en las de tekst die erbij stond. 'Matthijs is in de stemming hoor, een dag vol verrassingen kan ik vandaag wel gaan verwachten😝' Amber stuurde snel een snapchat terug, 'Haha toevallig, Frenk is in dezelfde stemming🙈' stuurde ze. Al snel kreeg ze een reactie terug, 'Het zou nu echt heel erg toevallig zijn als ze iets samen hebben geregeld😅'. Amber dacht na, het zou wel heel erg toevallig zijn als Frenkie en Matthijs iets hadden geregeld.
Na 5 minuutjes kwam Frenkie met het ontbijt de kamer inlopen, "Kijk eens, voor de allerliefste." zei hij toen hij het ontbijt neer had gezet. "Awh je bent de beste." glimlachte Amber, Frenkie drukte zijn lippen op de hare. Na de kus begon het stel aan hun ontbijt.
"Dus klaar voor vandaag?" vroeg Frenkie, het was al wat later in de ochtend. "Denk het wel." glimlachte Amber, ze wist nog steeds niet wat Frenkie's plannen waren voor vandaag.
Na een autorit van 40 minuten zag Amber langzaam het strand in zicht komen, het strand was vanaf jongs af aan al haar favoriete plek en Frenkie wist dat maar al te goed. Net voor het strand parkeerde Frenkie zijn auto op een grote parkeerplaats bij een groot gebouw, 'Van der Valk hotel' stond er op het gebouw. "Awh Frenk dat had toch niet gehoeven." zei Amber verrast, "Het mooiste komt nog!" knipoogde hij voordat hij zijn lippen op de hare drukte. Hij pakte de spullen uit de auto en regelde daarna de sleutel van hun hotelkamer.
Na een uurtje werd er op de deur geklopt, "Doe jij even open?" vroeg Frenkie lief. Amber knikte en liep naar de deur toe, Frenkie wist allang wie er aan de deur stond. Amber opende de deur en zag daar Chloë en Matthijs staan, Frenkie was ondertussen ook richting de deur gekomen. "Surprise!" riepen Frenkie en Matthijs tegelijk, Chloë vloog meteen in de armen van haar beste vriendin en Amber gaf haar een knuffel terug.
Na een uurtje zaten ze met zijn vieren op een terrasje aan het strand te lunchen, de lucht was hemelsblauw en er stond een zacht zuchtje wind. Perfect weer voor het strand dus, Amber genoot van het strand, haar geweldige vrienden en natuurlijk van de lunch.
Nadat de lunch op was en ze nog wat gedronken hadden liep het viertal de duinen op om een wandeling te maken, Frenkie en Matthijs werden een aantal keer herkend door wat fans en dat gaf Amber en Chloë de kans om een aantal foto's te maken. Amber vond het altijd wel leuk hoe Frenkie omging met zijn fans, hij probeerde altijd wat tijd vrij te maken.
"Dus hoe gaat het met jullie?" vroeg Matthijs aan het stel dat langs hem hand in hand liep, er was ondertussen al een uur voorbij gegaan, "Ja gaat goed, maandag hebben we de eerste bezichtigingen!" vertelde Frenkie vol trots, Chloë keek glimlachend naar haar beste vriendin. Amber knipoogde naar Chloë, zij en Matthijs liepen ook hand in hand. Amber was er wel blij mee dat Chloë de problemen met haar vader sinds de vakantie een beetje los had gelaten, het waren dan wel kleine stapjes maar het was er in ieder geval beter op geworden.
Toen het tegen de avond aan liep keerde ze terug om zich op te gaan frissen voor het diner, Amber en Chloë kozen voor een simpel zwart jurkje met een spijkerjasje erover en Frenkie en Matthijs hadden een zwarte spijkerbroek aan met een wit nike t-shirt. Ze dineerde gewoon in het restaurant van het hotel, de zaal was groot en er stonden grote ronden tafels met een linnen tafelkleed erop.
"Cheers, op een super leuke avond!" zei Matthijs terwijl hij zijn glas omhoog hief, "Cheers!" zei de rest en vervolgens lieten ze de glazen tegen elkaar aantikken.
"En wat vond je van vandaag?" vroeg Frenkie aan zijn vriendin, het was al 's avonds laat en het stel lag op bed in hun hotelkamer. "Super leuk! Bedankt Frenk, je bent echt de beste!" antwoordde Amber waarna ze een kus op Frenkie's lippen drukte, Frenkie had andere plannen en veranderde de kus in een zoen. Amber glimlachte tegen zijn lippen aan, dit was nu typisch Frenkie. Na de zoen kleedde ze zich snel om en gingen daarna terug in bed liggen, morgen zou weer een vroege dag worden dus besloten ze om te gaan slapen.
Vergeet ook zeker niet te stemmen en een leuke comment achter te laten, waardeer ik enorm vanwege al mijn vrije tijd die ik hierin stop! :)
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...