Weer een nieuw hoofdstuk, vergeet niet om te stemmen en heel erg veel leesplezier!
Groetjesssss!!!Het was 4 weken later en Belle was volledig hersteld van het ongeluk, het ging nu heel erg goed met haar. De meiden hadden vandaag afgesproken om wat kleding te gaan shoppen omdat ze over 2 weken al op vakantie gingen, Estelle ging vandaag ook mee shoppen. De meiden hadden om 2 uur afgesproken in het centrum van Amsterdam, de jongens hadden vandaag een middag training.
"Hey Am, wat vind je van dit jurkje?" vroeg Estelle, de meiden waren in de zara op zoek naar leuke jurkjes die ze aan konden trekken op vakantie. Amber liep naar Estelle toe zodat ze het jurkje goed kon zien, "Ja leuk, zou ik hem dadelijk eens passen?" vroeg Amber. "Ja is goed." antwoordde Estelle terwijl ze verder zocht naar andere jurkjes, Amber ging nog even op zoek naar een leuke outfit voor de vakantie.
Toen iedereen klaar was vertrokken ze naar de pashokjes, ze zouden één voor één gaan zodat ze konden zien hoe alles stond. Belle ging als eerst ze had een wit jurkje en een rokje van leer met een wit t-shirtje, "Het staat je goed Belle." zei Amber toen Belle de twee setjes had aan getrokken. Estelle dook nu het paskamertje in om haar groene jurk en haar zwarte bikini te gaan passen, nadat Estelle klaar was ging Chloë het pashokje in. Ze paste haar blauwe jurk en haar rode rokje, "Met een een wit t-shirt zou dit dus perfect matchen." zei Chloë. "Ja klopt." zei Belle, "Jij en Carel matchen ook goed." grapte Chloë. Chloë was nadat Belle uit het ziekenhuis was alleen nog maar dingen aan het zeggen over Belle en Carel, Belle gaf Chloë een nep boze blik. "Nou Am last best." zei Belle maar snel om het onderwerp te veranderen, Amber liep met het jurkje en een rokje met het bijbehorende topje het pashokje in. Ze trok als eerst het jurkje aan, twijfelend stond ze voor de spiegel maar uiteindelijk liep ze toch het pashokje uit. "Wauw Amber hij staat zo leuk bij jou." zei Belle bewonderend, "Jaah hij staat echt heel erg leuk." zei ook Estelle. Chloë liep naar Amber toe, "Frenkie gaat flauwvallen, zo knap." fluisterde Chloë in Amber's oor. Amber glimlachte, ze liep terug het paskamertje in en trok het rokje met het bijbehorende topje aan. Ze keek nog een keer goedkeurend in de spiegel voordat ze het pashokje uit liep, "Oké straks moet Frenkie echt de jongens uit je buurt houden, want zo knap niet normaal." zei Chloë stralend. De meiden schoten in de lach door de woorden van Chloë, Amber kleedde zichzelf weer snel om en rekende alles af. Geslaagd liepen de meiden de winkel uit en nu gingen ze een ijsje halen omdat het erg warm was, de jongens zaten in de laatste weken met voetbal dus het was nog eventjes druk trainen en daarna een welverdiende vakantie. De meiden gingen bij een fonteintje op het gras zitten en genoten van hun ijsje, ze waren over van alles aan het praten.
"De jongens zijn bijna klaar met trainen, dus ik ga richting huis want dan ben ik al thuis als Donny thuis komt. Het was heel erg gezellig en ik kan niet wachten totdat we op vakantie gaan." zei Estelle na een tijdje, "Leuk dat je er was, tot snel." zei Amber. Het groepje nam afscheid en daarna vertrok Estelle naar huis, de andere meiden bleven nog even zitten. "En hoe gaat het nu tussen jou en Carel?" vroeg Chloë aan Belle, het was voor Belle al heel wat dat ze vrienden was geworden met een jongen. "Gewoon vrienden." antwoordde Belle, Chloë keek Belle wantrouwend aan. "Gewoon vrienden niks meer?" vroeg Chloë verbaasd."Ja." antwoordde Belle kort, ze had hier dus echt geen zin in. Amber keek op haar horloge, "Zullen we maar eens gaan, dan kunnen we dadelijk nog even trainen." stelde Amber voor, "Ja is goed." stemde Chloë in.
Amber en Chloë waren als een soort warming-up aan het inspelen, Belle zat op het hekje dat om het veld stond. Belle keek bewonderend naar de meiden, binnenkort speelde Amber bij de Nederlandse dames en Chloë bij de dames van jong oranje. Ze was trots op de meiden en die wisten dat ook, Belle werd gebeld door Matthijs. "Hey, met Belle." zei ze toen ze op nam, "Hey met Matthijs, zijn jullie thuis want Frenkie en ik wilde even langskomen als dat kon." vroeg Matthijs. "We zijn bij HC Amsterdam want ze zijn zelf gaan trainen, maar jullie kunnen wel komen als verrassing." zei Belle. "Maar dat weten ze nu toch of niet?" vroeg Matthijs verbaasd, 'ze hoorde nu toch wel dat Belle aan het bellen was?' dacht Matthijs. "Nee, ze zijn denk ik te druk aan het trainen." lachte Belle, "Oh oké, dan zijn we er over 10 minuten." zei Matthijs. "Tot zo." zei Belle waarna ze op hing.
JE LEEST
When everything changed
FanfictionWanneer de drie beste vriendinnen Amber, Belle en Chloë verhuizen naar Amsterdam veranderd een heel groot deel van hun leven na die ene ontmoeting ❤️ Net zoals bij alle boeken zullen sommige er eerst door heen moeten komen, ik vind persoonlijk zelf...