Hoofdstuk 7: De uitleg

1K 32 2
                                    

Het was de volgende dag en Amber werd wakker door de zon die op haar gezicht scheen, ze voelde twee sterke armen om haar heen en dacht terug aan gisteravond. Ze lag nu gewoon hier met haar geweldige vriendje, ze draaide haar lichaam een beetje zodat ze op haar zij lag en naar Frenkie keek. "Goodmorning baby." zei Frenkie met zijn schorre ochtend stem, zijn haar zat een beetje door de war en dat vond Amber heel erg schattig. Frenkie gaf zijn vriendin een kus en sloot zijn armen weer om haar heen, "Goodmorning." zei Amber terwijl ze Frenkie op zijn neus tikte. "Lekker geslapen?" vroeg Frenkie, "Met jou wel." zei Amber verliefd. "Mooizo." zei Frenkie.

De twee besloten om na een half uurtje zo te hebben gelegen te gaan ontbijten. "Zal ik jou straks thuis brengen?" vroeg Frenkie tijdens het ontbijt, "Ja is goed." zei Amber waarna ze nog een hapje van haar croissantje nam.

"Ik wil nog niet dat je gaat." knuffelde Frenkie zijn vriendin, ze stonden voor het appartement van Amber. "Ik ook niet, maar jij moet dadelijk trainen en ik kan die twee echt niet langer meer alleen laten." lachte Amber. "Dat klopt, maar heb je zin om zondag met de meiden te komen kijken bij mijn wedstrijd. Zo zie ik je ook weer snel, want het wordt denk ik lastig om zo lang zonder jou te zijn." glimlachte Frenkie verliefd. "Ik zal dadelijk wel even vragen of ze meegaan, maar ik denk wel dat ze meegaan." antwoordde Amber. "Is goed, ik stuur de informatie wel door." zei Frenkie. "Is goed, maar we moeten nu wel echt afscheid gaan nemen want we zijn het nu alleen maar aan het uitstellen." lachte Amber. Frenkie drukte snel zijn lippen op de haare en nam afscheid. "Succes met trainen!" riep Amber toen Frenkie weg reed. Ze opende de deur en liep de woonkamer in, "Vertel mij alles met alle details." zei Chloë die met een grote grijns op Amber was afgestormd. "Ook hallo Chloë." lachte Amber, ze liep naar de bank en ging zitten. "We willen wel eens weten wat er allemaal is gebeurd." vroeg Belle nieuwsgierig. "Jep, I know I know I know." lachte Amber. "Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen." grinnikte ze, "Gewoon bij het begin beginnen en dat komt de rest vanzelf." adviseerde Belle. "We gingen uiteten zoals jullie al wisten en toen we bij de tafel aankwamen schoof hij mijn stoel naar achteren, detail nummer 1" zei Amber overdreven waardoor de meiden moesten lachen. "Daarna gingen we naar zijn appartement, wat jullie ook al wisten." lachte Amber. "En toen zijn we een film gaan kijken." zei Amber, "Is er verder niks gebeurd?" vroeg Chloë verbaasd. "Uhm, jawel." zei Amber. "Nou vertel." drong Chloë aan met een grijns op haar gezicht. "Alle details toch?" plaagde Amber Chloë, "Vertel nou maar, nu word ik nieuwsgierig er is sowieso wat gebeurd." zei Chloë. "Tijdens de film had ik mijn hoofd op zijn schouder gelegd en toen ik mijn hoofd optilde en hem aankeek." verder kon Amber niet vertellen, want Chloë kwam er enthousiast door heen. "Hij heeft je gezoend hé?" "Chlo laat Amber verder vertellen." zei Belle. "En ja toen zoende hij mij en daarna heeft hij mij gevraagd." zei Amber maar snel, omdat Chloë niet meer rustig te krijgen was. "Dus ik kan eindelijk zeggen dat mijn beste vriendin een vriendje heeft, of heeft ze soms nee gezegd want dan sla ik je echt." lachte Chloë. "We hebben sinds gisteren, duidelijk genoeg?" vroeg Amber lachend. "Ja nu wel ja, met alle details." lachte Chloë.

"Hey, kijk eens aan daar hebben we onze fixer!" riep Carel door de kantine toen hij Frenkie aan zag komen lopen. "Dus vertel!" drong Matthijs aan met een grote grijns op zijn gezicht. Frenkie vertelde het hele verhaal terwijl ze naar de kleedkamer liepen. "Maar heb je een foto van haar, want daar ben ik nu wel benieuwd naar." vroeg Donny. "Ik zal eens even kijken." zei Frenkie en zocht naar een leuke foto van Amber.

'Even een foto van Mikky, omdat dat even makkelijker is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Even een foto van Mikky, omdat dat even makkelijker is. Maar gebruik even je fantasie en beeld je in dat dit Amber is.'

"Dat heb je wel goed voor elkaar Frenk." complimenteerde Donny zijn vriend, "Ja klopt." zeiden Carel en Matthijs. Frenkie kon alleen maar glimlachen.

"Maar ey Frenk wanneer ontmoeten we je meisje eigenlijk?" vroeg Matthijs nieuwsgierig, de vier stonden een bal over te passen op het veld. "Ze komt zondag als het goed is naar de wedstrijd dus dan denk ik, maar ik weet niet of ze een trauma gaat over houden aan jullie gekken." lachte Frenkie. "Maar als ze jou aan kan, kan ze ons ook vast wel aan." zei Matthijs plagend. "Zorg jij nou maar eerst dat je een vriendin krijgt dikkie, dan praten we wel weer verder." lachte Frenkie waarna de rest van de groep ook in de lach schoot.

Weer een nieuw hoofdstuk🎉 We zijn druk bezig met nieuwe hoofdstukken. Dinsdag weer een nieuw hoofdstuk en vergeet niet te stemmen.

Groetjes ons🎉

When everything changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu