56

580 67 28
                                    

Тен и Тейонг седяха по средата на дивана, всеки държеше в ръката си джойстик, погледите им бяха забити в телевизора срещу тях. Сиченг стоеше от другата страна на Тен и го наблюдаваше докато играе, а Джехьон стоеше прав до Тейонг, ръцете му скръстени и не спираше да му мрънка.

- Не, така глупако, ще загубиш. - каза му Джехьон.

- Ти ще млъкнеш ли!? - извика Тейонг. - Пречиш ми!

- Добре, няма да ти помагам да спечелиш. - Джехьон се намръщи.

Телефона му звънна и той се наведе към холната маса, за да го вземе. Видя името на Дойонг изписано на дисплея и прехапа устна. Чудеше се дали да му вдигне. Беше му доста обиден, преди час чернокосия му бе писал, питайки го дали иска да излязат, но Джехьон единствено прочете съобщението и не му отговори.

Наистина бе ядосан задето Дойонг го бе изгонил и искаше да му покаже колко му бе обиден. Именно затова му затвори и остави телефона обратно на масата.

- Кой ти звъня? Защо затвори? - Тейонг му хвърли бърз поглед и пак се обърна към телевизора.

- Още ли му се сърдиш? - попита го Тейонг, след като остави джойстика.

- Да. - отвърна Джехьон, така сякаш въпроса бе излишен. - Той ме изгони.

- И как очакваш да оправиш нещата щом му затваряш? - Тейонг се обърна към Тен. - Подкрепи ме малко.

- Дойонг може и да ми е приятел, но не смятам да го оправдавам. - Тен скръсти ръце. - Изгонил го е. Аз също бих се ядосал ако Сиченг постъпи така.

- Аз не бих те изгонил. - каза Сиченг, при което русокосия се приближи към него и обви ръце около врата му, прегръщайки го.

- Аз мисля, че е прекалено да му затваряш. Имаш право да му се сърдиш, разбирам те. Но говори с него. Така му покажи, че си му обиден, а не да се инатиш и да му затваряш.

Джехьон се намръщи и седна рязко на дивана.

- Все едно ми четеш лекция.

- Знаеш, че съм прав. - Тейонг се пресегна и взе телефона му, после му го подаде. - Звънни му и говорете.

Джехьон гледаше в телефона колебливо известно време преди да го издърпа от ръката на приятеля си.

- Добре. - той се изправи и излезе от стаята.

Отиде в кухнята и набра номера на Дойонг, който почти веднага му вдигна.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now