Тен излезе от спалнята си и се отправи към входната врата. Шяоджун му бе писал, че го чакаше пред дома му. Излезе и изтича до паркираната кола пред къщата му. Отвори вратата за задните седалки и се настани на свободното място до Сиченг.
- Тен, вълнуваш ли се за татуировката? - ЯнгЯнг се обърна назад.
- Да.
Шяоджун запали колата и потеглиха.
- Притесняваш ли се? - Сиченг погледа на към Тен.
- Може би малко. Все пак ще боли. - каза Тен.
- Спокойно Тен. - обади се Шяоджун. - Не боли чак толкова.
- Всъщност зависи къде точно ще се татуира. - намеси се ЯнгЯнг. - На някои места боли повече. А и ще го боли и след като е направена.
- Янг, да не искаш да го изплашиш?
- Знам, че и после ще ме боли. - каза Тен. - Няма да се откажа от татуировката. Вече съм решил, че искам да се татуирам.
- Спокойно. Аз ще бъда до теб през цялото време. - увери го Сиченг. - Можеш да държиш ръката ми, ако така ще си по-спокоен.
- Много мило. Благодаря ти, че ме придружаваш.
- Няма защо. Нали за това са най-добрите приятели.
- Ние също ще бъдем с теб. - каза ЯнгЯнг. - Но ще чакаме отвън. Няма да ни дадат да влезем толкова много хора вътре.
- Щях да те питам кой от нас искаш да влезе с теб, но мисля, че стана ясно, че ще искаш Сиченг да дойде с теб.
- Да. Все пак ви благодаря, че и вие идвате. - Тен им се усмихна.
- И аз бях нервен когато отидох да си направя първата татуировка. - призна си Шяоджун. - Само, че Янг не ме успокоява така както теб Сиченг. Като му казах, че съм нервен, ЯнгЯнг ми каза да решавам по-бързо дали наистина искам да се татуирам или да се прибираме. В крайна сметка реших да се татуирам.
- Реши ли къде ще е татуса? - попита го ЯнгЯнг.
- Да, на ръката. - Тен посочи вътрешната част на ръката си.
Останалата част от пътя го прекараха в мълчание. Тен беше нервен, но и доста развълнуван. Когато колата паркира пред студиото се поуплаши, осъзнавайки, че само след минути ще започнат да му правят татуса.
- Тен няма ли да излезеш. - каза му Сиченг, който вече бе излязал от колата и държеше вратата отворена.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...