Хендери се бе облегнал на мотора на Шяоджун, русокосия стоеше пред него, с ръце обвити около кръста му. Шяоджун го целуваше бавно, устните им се движеха нежно и в синхрон. И двамата изобщо не забелязаха, че Джено застана до тях. Той се протегна и потупа русокосия опитвайки да привлече вниманието му.
Шяоджун се отдели от Хендери и обърна глава към Джено, поглеждайки го раздразнено.
- Какво искаш?
- Мразя брат ти! - процеди през зъби Джено. - Знаеш ли какво направи преди малко!?
- Не, но съм сигурен, че ще ми кажеш. - Шяоджун се отдръпна от Хендери и застана от едната му страна облягайки едната си ръка на мотора.
- Застана зад мен и ми каза "Джено имаш много секси задник". После ме плясна! По задника!
Шяоджун покри устата си с ръка, за да прикрие усмивката си, а Хендери извъртя глава на страни. И двамата едва се сдържаха да не се разсмеят.
- На всичкото отгоре ЯнгЯнг не спря да се смее и да ми се подиграва! - Джено се намръщи щом видя, че двете момчета се подсмихваха. - И вие ли!? Да не сте посмели да се разсмеете!
- Както виждаш се опитваме да не се смеем. - отвърна Хендери.
- Не разбирам, защо Джемин продължава да ме сваля, след като знае, че не го харесвам.
- Но той те харесва. - каза Шяоджун.
- Още ли се мръщиш, секси задник? - обади се ЯнгЯнг, заставайки зад Джено.
- О, млъквай! - измрънка Джено.
Янг се засмя и застана до него, премятайки ръка през раменете му.
- Беше грубо когато каза, на Джемин да си затваря устата, след като той ти каза, че имаш секси задник. Момчето ти направи комплимент.
Джено изблъска ръката му, не каза нищо повече и продължи да се мръщи.
- Ето го и победителя от състезанието.
Чувайки познатия глас, Шяоджун продоби изнервено изражение. Явно онзи идиот бе решил отново да се заяжда. Шяоджун реши да го игнорира, но другия не се отказа.
- Някой път ще ти отмъкна победата под носа. Също и гаджето.
Шяоджун се отдръпна от Хендери и се приближи.
- Затваряй си устата глупако.
- Иначе какво? Ще ме удариш ли? - подсмихна се той.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
Fiksi PenggemarВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...