61

515 62 18
                                    

Дойонг целуваше Джехьон бавно и нежно в началото, но това доста бързо се промени. Чернокосия задвижи устните си по-бързо срещу тези на по-големия. Ръцете на Дойонг бяха вкопчени в раменете му. Притисна се още повече към него и пристъпи напред.

Джехьон отново го бутна към стената, долепяйки тялото си срещу неговото. Намести единия си крак между неговите и го отърка леко в члена му. Дойонг изскимтя срещу устните му. Езикът на Джехьон започна да облизва устата му, чернокосия усети как коленете му се подкосяват.

Дойонг залитна напред, дланите му се плъзнаха към гърдите му за опора. При това му действие се отърка леко в бедрото на Джехьон, което все още се намираше между краката му. Устните му се отпуснаха, устата му се отвори повече и изкара гърлен стон. Отърка се по-силно в другия, усещайки тръпките на удоволствие, които минаха през тялото му.

Повтори тласъка, докато постепенно започна да се отърква в него без да спира. Държеше блузата му в шепите си. Стискаше клепачи, а веждите му бяха смръщени. Не можеше да възпре стоновете, които излизаха от мокрите му устни.

Беше минало толкова много време от последния път, когато с Джехьон правиха нещо подобно. Всяко движение му се струваше толкова интензивно. Ако продължеше така нямаше да му отнеме много време преди да свърши. Дори нямаше нужда Джехьон да го докосва.

Макар да бе със затворени очи и да не поглеждаше към другия, бе сигурен, че той го наблюдаваше. Имаше чувството, че усещаше изгарящия му, интензивен поглед върху себе си.

И беше прав.

Джехьон го гледаше смаяно.

Дойонг бе толкова красив, толкова неустоим, че едва се сдържаше да не го докосне. Но все пак някак успяваше. Беше прекалено захласнат в това да наблюдава как Дойонг си доставяше удоволстие. Отъркваше се грубо и неравномерно, дишаше тежко. Наближаваше кулминацията си, но Джехьон не смяташе да го остави да свърши толкова бързо.

- Дойонг. - гласът му прозвуча по-строго отколко искаше.

В отговор Дойонг единствено изскимтя жално. Джехьон хвана здраво кръста му и спря движенията му.

- Не, моля те! - изпъшка той и направи опит да се отърка в него.

Джехьон плъзна едната си ръка към бедрото му, сграбчвайки го. Вдигна крака му и го обви около кръста си. Хвана дупето му и го вдигна нагоре. Дойонг обви и другия с крак около него, подпря длани на раменете му и го целуна.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now