74

350 57 37
                                    

Звъненето на телефона на Тейонг огласяваше стаятата, докато той обикаляше неориентирано наоколо и игнорираше звука. Беше се успал и на всичкото отгоре багажа му не бе готов. Предишната вечер не му се занимаваше и бе оставил досадната работа за следващата сутрин. Нямаше да му отнеме много време, но въпреки това не му се занимаваше и реши, че на другия ден ще го направи. Но се успа и имаше само час да приготви багажа си и да стигне до залата на плувния басейн, където щеше да ги чака бус, който ще ги откара до хотела където щяха да останат преди състезанието.

Обикаляше хаотично, времето го притискаше, бързаше и така всъщност се баваше повече отколкото, ако спокойно се приготвеше. И телефона му вече звънеше за трети път, което го изнервяше. Накрая отиде до нощното шкафче и взе устройството. Видя името на Джони изписано на дисплея и се зачуди за какво ли му звънеше. През последните дни изобщо не бяха говорили, нито се бяха виждали. Вдигна и пусна телефона на високоговорител, после продължи да се приготвя.

- Какво искаш? - попита Тейонг троснато.

- Колко си мил само!? Какво!? Не мога ли просто да ти звънна, защото искам да говоря с теб!?

- Извинявай, Джони. Просто в момента доста бързам.

- И за къде си се разбързал толкова?

- Утре имаме състезание по плуване извън града. Тръгваме още днес.

Настъпи мълчание от другата линия.

- Извън града ли? - попита замислено Джони.

- Да. Виж, наистина нямам време. - Тейонг закопча ципа на раницата си. - Наистина бързам. Трябва да тръгна веднага, иначе ще закъснея и ще ме чакат, а после ще мрънкат, че не съм пристъгнал на време и са ме чакали.

- Джехьон също ли ще идва с вас?

- Да, все пак е в отбора. Защо питаш?

- О, просто така.

Тейонг замръзна на място, държейки блузата си в ръце. Намръщи се леко и погледна към телефона си.

- Просто така? Съмнявам се, че питаш просто така. Имаш си причина да питаш. - той замълча и се замисли. - Нали не си намислил нещо?

- Какво може да съм намислил?

- Какво ли? - изсмя се Тейонг и облече блузата. - Например да се видиш с... Знаеш ли какво? Ще си замълча. Така само ще ти дам идеи.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now