36

664 81 44
                                    

Тен и Сиченг седяха един до друг на дивана и гледаха към включения телевизор. Сиченг държеше дистанционното в едната си ръка, докато другата бе обвил около Тен, който бе облегнал глава на рамото му.  Русокосия се стараеше да стои мирно, но изобщо не го свърташе на едно място. Дори и със Сиченг да бяха прегърнати в момента, тази близост не му бе достатъчна.

Искаше му се другия да го целува и докосва, само докато си мислеше за това усещаше как желанието бавно започваше да завладява тялото му. Тен вдигна глава и погледна към Сиченг, чието внимание бе насочено към телевизора и превключаваше каналите. Постави продължителна целувка върху бузата му и се отдели.

Сиченг се усмихна и погледна към Тен, целуна устните му, преди отново да се обърне към телевизора.

- Какво ти се гледа?

- Ти избери.

На Тен изобщо не му се гледаше нищо. Съзнанието му бе погълнато изцяло от Сиченг и това колко много го желаеше. Но се опитваше да се сдържи. Не бяха сами, майката на другия си беше вкъщи. Сега изобщо не бе момента да се чукат, но Тен не можеше да спре да мисли за това.

Със Сиченг го бяха правили само веднъж и то не отдавна. Въпреки това на Тен му се струваше доста дълго време откакто бяха правили секс и не можеше да спре да мисли за това.

Опитваше се да разсее мислите си и започна да гледа към телевизора. Отдръпна се малко от Сиченг, решавайки че ако спазва лека дистанция може би щеше да се поуспокои.

- Гледа ли ти се някакъв филм или сериал? - попита го Сиченг.

- Пусни каквото на теб ти се гледа.

Сиченг кимна и пусна някакъв филм. Тен гледаше към телевизора, но не можеше да се съсредоточи над филма, дори не бе запомнил какво бе заглавието, което изписаха в началото. Искаше да се приближи към Сиченг и да се сгуши в него, но знаеше че така единствено щеше да подсили желанието си да бъде с другия.

Вратата на хола се отвори и двете момчета погледнаха към майката на Сиенг.

- Отивам до магазина. Искате ли да ви взема нещо? - попита ги тя.

- Не. - отвърнаха почти едновременно те.

Майката на Сиченг кимна и излезе от стаята.

Тен чу затварянето на входната врата и погледна към Сиченг. В момента бяха сами и Тен се изкушаваше да се възползва от този факт. Въздъхна тихо, но все пак привлече вниманието на другия.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now