65

416 62 44
                                    

Джено целуваше Джемин бавно и нежно, устните му едва докосваха тези на русокосия. Джемин не му отвръщаше, не знаеше дали да се отдръпне или не. Част от него копнееше да му отвърне и да задълбочи целувката. Все пак все още имаше чувства към другия и не му бе безразличен. От друга страна знаеше, че ще трябва да се отдръпне и да не позволява на Джено да го разиграва за пореден път.

Тъкмо щеше да го изблъска от себе си, но чернокосия сам се отдръпна. Джемин го погледна намръщено.

- Защо ме целуна? - попита той искаше тонът му да бъде студен и да не показва емоция, но гласът му го предаде и потрепери. - Джено, казах ти, че ми омръзна от тъпите ти игрички! Не разбираш ли, че ме нараняваш!

- Не го направих, за да те нараня. Няма да кажа, че целувката не означаваше нищо, защото това ще е лъжа. - Джено замълча, за да обмисли какво точно да каже на русокосия. - Виж, напоследък постоянно мисля за теб. Чувствам се ужасно, заради начина, по който се държах с теб. изобщо не го заслужаваше.

- А и за извинение ме целуна така ли?

- Остави ме да се изкажа, мамка му! - подразни се Джено. - Направо ме побъркваш!

- Добре слушам те. - Джемин скръсти ръце.

- Както казах, напоследък не спирам да мисля за теб. Караш ме да се чувствам странно, когато си близо до мен.

- Това поредния ти номер ли трябва да е?

- Не. Джемин сериозен съм. - Джено хвана китките му и го предърпа към себе си.

Щом русокосия не се отдръпна, той вдигна ръцете му и ги обви около раменете си. Обхвана бузата му с длан и започна бавно да се приближава. Джемин извърна глава настрани. Джено докосна другата му буза с устни, поставяйки лека целувка, последвана от още няколко. Джемин се обърна към него и чернокосия сля устните си с неговите. Джемин изпъшка тихо, този път му отвърна.

Джено го целуваше бавно, усните му се движеха настоятелно, но лениво. Русокосия затегна ръце около раменете му и се опита да забърза темпото, но Джено не му позволи. Скоро се отделиха един от друг.

Джемин разтвори клепачи и срещна погледа на чернокосия. Джено погали бузата му, после отмести няколкото кичура, които влизаха в очите му.

- В деня, когато те заведох вкъщи, бях много ядосан. - каза Джено и направи кратка пауза. - Когато те видях със Сънгчан, побеснях. Мисля, че те изревнувах. Не исках да си близо до него. Всъщност не искам някой друг освен мен да се доближава до теб.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now