Тейонг и Шотаро влязоха в залата където щеше да бъде прожекцията на филма, кокто по-малкия искаше да гледа. Всеки държеше кутия с пуканки и чаша с кола. Отидоха до средния ред и заеха централните места. В залата нямаше много хора, освен тях имаше още около десетина човека.
Имаше още време докато филма почне и в момента даваха трейлъри. Шотаро гледаше трейлърите на други филми, които рекламираха. Тейонг бе забелязал, че на по-малкия му бе неудобно, което всъщност разбираше. Все пак се бяха виждали до сега само два пъти, не се познаваха добре и бе логично на Шотаро да му бъде неудобно около него и да не е сигурен как да се държи или за какво да говорят.
Но пък защо след като Шотаро се чувстваше неудобно около него се съгласи да отиде с него на кино?
Тейонг се замисли над това, но не можеше да намери отговор. Най-вероятно по-малкия искаше да се сближи с него и за това бе приел. Все пак до колкото бе разбрал единствения му приятел бе Юта.
Тейонг погледна към Шотаро, който съсредоточено гледаше трейлъра. Светлокосия леко потропваше с крак, подказвайки, че е нервен. Тейонг искаше да предразположи по-малкия и да го накара да се чувства конфортно в компанията му. Не му се искаше следващия час и нещо да прекарат не смеейки да си кажат нищо от неловкост и без дори да се поглеждат.
- Значи харесваш филми на ужасите? - попита Тейонг, опитвайки да завърже разговор.
Шотаро се обърна към него и кимна.
- Да. Ти харесваш ли?
- Да, честно казано няма значение какъв жанр ще е филма стига да е интересен. Но да си призная не ходя често да гледам ужаси.
- Като гледах трейлъра на филма ми се стори доста интересен. Надявам се наистина да е такъв и че няма да си разочарован, нито да се ядосаш, че си дошъл.
- Да се ядосам? - Тейонг се засмя леко. - За това ли си толкова нервен? Дори филма да не ми хареса няма да се ядосам. Аз сам предложиш да отидем заедно. Ако не исках да дойда, нямаше да ти предложа.
- Съжалявам, че го казах.
- Недей се извинява. Всичко е наред. - Тейонг се усмихна. - Юта ми каза, че си доста срамежлив и ти е трудно да се сближаваш. Не се притеснявай от мен и нека се държим като приятели, какво ще кажеш?
- Благодаря ти хьонг.
- Няма защо.
- Наистина си много мил. - Шотаро му се усмихна широко.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
Hayran KurguВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...