Тейонг стоеше замръзнал на място. Изобщо не бе очаквал Шотаро да го целуне и в първите няколко мига, изобщо не отреагира, но съвсем скоро избута по-малкия от себе си.
- Тейонг.
Щом чу гласът на Юта, Тейонг се обърна на страни и го видя да стои на прага на входната врата.
- Юта не е това, което изглежда. Той ме целуна...
- Не е нужда да обясняваш видях всичко. - Юта се приближи към тях.
Шотаро гледаше объркано двамата. Не разбираше защо Тейонг обясняваше на Юта какво се бе случило.
- Вината всъщност е моя. - каза Юта. - Трябваше просто да му кажа за нас, а не да измислям глупави планове.
- За какво говорите?
- Аз и Тейонг сме заедно. Наскоро се събрахме, но не знаех как да ти го кажа, защото знам, че го харесваш.
- Но ти ми каза, че Тейонг е негодник. Наговори ми толкова много лоши неща за него. - Шотаро се намръщи.
- Не те е излъгал, аз наистина съм негодник. - обади се Тейонг.
- Можеше просто да ми кажеш, че го харесваш вместо да ме лъжеш! - Шотаро се намръщи.
Обърна се и без да казва нищо повече изтича до дома си и се прибра.
Тейонг се обърна към Юта и го погледна жално.
- Съжалявам. Изобщо не очаквах, че ще ме целуне.
- Всичко е наред. Видях, че не беше виновен, не ти се сърдя. - Юта обви ръката около кръста му и го поведе към входната врата.
°°°•••°°°•••°°°•••°°°
Звъненето на телефона огласи иначе тихата спалня. Сиченг се събуди, разтвори леко очи и се протегна към нощното шкафче, за да вземе телефона. Видя името на Дойонг изписано на дисплея и вдигна.
- Да?
- Сиченг, Тен не си вдига телефона. С него ли си? Трябва да говорим.
Сиченг погледна към другата страна на леглото където Тен все още спеше спокойно.
- Да с него съм, но той все още спи.
- Ами събуди го. Трябва да говоря с него.
- За какво толкова искаш да говорите.
- За Джехьон, вчера единствено четеше като му пишех, но не ми отговаряше.
- Дойонг няма да го събудя заради това. Ще ти звънне като стане по-късно.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
Fiksi PenggemarВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...