Кун се подсмихваше докато наблюдаваше Шяоджун, който стоеше облегнат на мотора си и го гледаше с присвити очи. Бе доволен от реакцията му, личеше си, че другия бе ядосан да го види на състезанието. Кун погледна назад и видя трите момчета, които го придружаваха да се приближават към него.
- Кун какво правиш тук? - попита го Сиченг, докато все още прегръщаше Тен, който не го пускаше.
- Дойдох да видя конкуренцията. Започвам да се състезавам. - отвърна Кун, усмивката му ставайки по-широка.
- Да се състезаваш!? - изсмя се Шяоджун.
Усмивката на Кун изчезна. Той пристъпи към русокосия, изражението му беше сериозно.
- Нещо смешно ли има?
- Сериозно ли мислиш да се състезаваш? Ти изобщо карал ли си мотор?
- Да, карал съм. - процеди Кун през зъби. - Няма да ти е толкова смешно, когато се състезаваме заедно и аз спечеля.
- Мечтай си да спечелиш. - Шяоджун стисна ръката си в юмрук.
- Джун, не се занимавай с него. - каза му Теил. - Да вървим. Скоро ще започне състезанието.
Шяоджун кимна и започна да тика мотора си следвайки по-големия. Щом се отдалечиха Кун се приближи към Сиченг и Тен.
- Е, как виждаш, успях да стана учасник в състезанията и без помощта ти. - каза той доволно.
- Страхотно, сега ме остави на мира. - Сиченг затегна ръката си около кръста на Тен и го поведе към останалите.
Кун се ядоса от пренебрежителното отношение на Сиченг. Протегна се и улови свободната му ръка.
- Мисля, че с теб трябва да поговорим. - хвърли бърз поглед към Тен и после отново към Сиченг. - На саме.
- Не смятам, че има за какво да говорите. - намеси се Тен.
Нямаше начин да остави Кун сам със Сиченг. Знаеше как другия го използваше и изнудваше, нямаше начин да му позволи да го прави отново.
Кун погледна към Тен и се изсмя.
- Със Сиченг имаме какво да си кажем, не се тревожи за това.
- Не нямате. - Тен пристъпи към него, но Сиченг бързо улови ръката му и го дръпна към себе си.
- Да вървим при останалите. - Сиченг го поведе надолу.
Кун присви очи. Не му харесваше, че вече не можеше да изнудва Сиченг. Дали причината за това не бе Тен. От както станаха по-близки Сиченг не се връзваше на опитите му да го изнудва. Дори вече не можеше да използва заплашването с прекратяването на съдружеството срещу него.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...