26

650 77 30
                                    

Звъненето на телефона на Сиченг огласи стаята и събуди двете момчета, които спяха сгушени един в друг. Тен се размърда и разтвори очи.

- Сиченг. - измрънка той.

- Ммм? - другия дори не отвори очи, продължавайки да дреме.

- Сиченг. Телефона ти звъни.

Сиченг се отдръпна от Тен и посегна към нощното шкафче, за да вземе телефона си. Погледна към дисплея и видя името на Дойонг изписано. Вдигна и го пусна на високоговорител.

- Да? - измрънка сънено Сиченг.

- С Тен, няма ли да идвате днес? И той защо не си вдига телефона? - попита Дойонг.

Сиченг се надигна леко, същото направии русокосия и двамата оглеждайки се за телефона му.

- Явно съм оставил телефона си хола. - каза Тен.

- Няма ли да идвате. Минава десет. Имам два часа дупка до следващата лекция и сега вися сам в кафенето. - измърмори Дойонг.

- Десет!? - Сиченг погледна към часа на телефона. - Успали сме се.

Тен се приближи към Сиченг, обви едната си ръка около кръста му и положи глава на гърдите му.

- Ще дойдете ли? - попита Дойонг. - Не ми се стои сам два часа.

- Извикай Джехьон. Той веднага ще дойде, дори да има лекция. - каза Тен, докато в същото време преметна крак и обкрачи Сиченг, който го погледна изненадано.

Тен се подсмихна и се наведе започвайки да поставя целувки по челюстта му.

- Джехьон е на тренировка по плувана. Утре е състезанието. - каза Дойонг.

- Ъм... - Сиченг затвори очи и се опита да събере мислите си и да не се разсейва от целувките на другия. - Шяоджун и Хендери. Звънни им.

- Писах на Хендери и имат лекция.

- Дойонг, просто се прибери. - каза Тен отделяйки се от Сиченг за малко. - Голяма работа, че ще пропуснеш една лекция.

- Не мога, преподавателя, ще ни дава тест. Резултата ще е част от общата оценка за края на семестъра.

Тен започна отново да поставя целувки по челюстта на Сиченг. Придвижи се нагоре и сля устните им.

- Тен? Сиченг?

Нито един от двамата не отговори. Сиченг обви длан около бузата на русокосия, малко наклони главата му настрани и задълбочи целувката.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now