18

640 84 45
                                    

Джони и Юта влязоха в столовата на университета следвани от Тейонг, който вървеше малко зад тях. Трите момчета си взеха обяд и се настаниха на първата свободна маса, която видяха.

Джони погледна напред, към дъното на помещението и забеляза, че Тен стоеше на една от масите. До него бе седнал Сиченг, а срещу тях се намираше Дойонг.

-Тен и Сиченг не седят ли прекалено близо един до друг? - измърмори Джони, погледа му бе прикован към двете момчета.

Юта се намръщи и се обърна назад. Погледа му се плъзна из столовата, докато не забеляза масата на трите момчета.

- Джони прекаляваш. - каза му японеца и се обърна към него.

- Станали са толкова близки. Казах ти, че ги видях да се държат за ръце вчера.

- Приятели са. Приятелите понякога се държат за ръце.

- Да бе. Да си ме виждал да държа ръката на Тейонг.

Тейонг погледна към Джони и се подсмихна.

- Да не искаш да се държим за ръце? - попита той, решавайки да подразни другия.

- Не, не искам да се държим за ръце! - Джони се намръщи. - Тен и Сиченг не бяха толкова близки преди. Може би има нещо между тях.

Тейонг реши да не казва това, че Джехьон бе видял двете момчета да се целуват. Знаеше, че Джони ще се ядоса и най вероятно щеше да отиде и да се скара с Тен и Сиченг. Именно за това реши, че ще е по-добре да си замълчи.

- Престани Джони. - скара му се Юта. - Тен ти е казал, че не иска да се събере. Приеми го. Още повече, че в момента излизаш с онова момче, за което ми бе споменал преди две седмици.

Джони се облегна назад и продължи да се мръщи. Беше излязал няколко пъти с въпросното момче , но всъщност не бяха заедно, нямаха връзка.

Джони отново погледна към Сиченг и Тен. Двамата гледаха към Дойонг, който бе извадил тетрадката си и им обясняваше нещо. Джони извъртя глава настрани и се огледа из столовата. Насочи вниманието си към витрината където имаше десерти, чудейки се дали да не си вземе нещо. Масата им беше сравнително близо и виждаше добре, какви точно десерти имаше.

Погледа му попадна върху момче, което застана пред витрината и започна да се оглежда търсейки си място. Момчето му се стори доста познато, но в първия момент не можа да си спомни къде го бе виждал. Секунди по-късно се сети, че това бе съседа на Юта.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now