Шяоджун и Хендери стояха и гледаха към ЯнгЯнг, докато той им обясняваше развълнувано какъв номер иска да направи на останалите с тяхна помощ.
- Добре и кой от тях мислиш, че ще се хване? Те не са идиоти. - каза му Шяоджун.
- Бих поспорил за това. - ЯнгЯнг извъртя очи. - Джемин е идиот.
- Той гледа филми на ужасите ще схване веднага, че е някакъв номер. не се плаши лесно.
- Да, но Тен се плаши лесно. За това ще започнем от него и Сиченг. Сега стига сме говорили и да започнем с номера. - ЯнгЯнг се усмихна доволно и стана от мястото си на края на дивана.
Хвърли шапката с изрязани дупки за очи към Шяоджун и после погледна към Хендери.
- Малко след като се кача идваш оплашен. Ясно? И не преигравай защото ще се усетят.
- Те така или иначе ще разберат, че е номер. Няма как да се хванат. - Шяоджун си сложи шапката, покривайки цялото си лице, единствено очите му се виждаха през изрязаните дупки. - Това е глупаво. И трябваше да изрежеш по-добре дупките.
- Единствената ножица, която намерих беше кухненската и се оказа, че не реже особено добре. А и бързах, трябваше да изрежа шапката без някой от вас да ме види. Веднага щяхте да попитате защо режа шапката и номера ми щеше да се провали.
- Така или иначе номера ще се провали. Казах ти, че никой няма да се върже.
- Престани да разваляш забавата. Ще се хванат, плана ми е страхотен.
- Ще бъде смешно, когато никой не се върже. - намеси се Хендери, който до сега само ги слушаше мълчаливо.
- И ти ли? Трябва да сте ми благодарни, че ви избрах да ми помогнете, можех на вас да направя номера!
- Хайде върви при Тен и Сиченг. - каза му Шяоджун, изправяйки се. - Аз ще отида да спра тока.
ЯнгЯнг кимна и се насочи към стълбите. Изкачи ги бързо и влезе в стаята, която делеше със Сиченг и Тен. Двете момчета се бяха излегнали на леглото. Тен бе положил глава на гърдите на Сиченг и вече спеше. докато другия държеше книга в ръцете си и четеше. Единствената светлина в стаята идваше от малката нощна лампа до леглото на двете момчета.
Янг отиде до своето легло и легна. Обърна се с гръб към другите двама и се зави, преструвайки се, че ще спи, но всъщност очакваше всеки момент Хендери да влезе в стаята.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...