43

695 79 32
                                    

Тейонг седеше на леглото в стаята на Юта, все още облечен единствено в холат. Прокара пръсти през мократа си коса, отмястайки я назад и се изправи, после отиде да вземе сешоара. Включи го и започна да суши косата си.

Скоро Юта влезе в стаята, държейки телефона в едната си ръка, с другата придържаше хавлията обвита около кръста му. Тейонг спря сешоара и погледна към другия. Юта насочи вниманието си към него и му се усмихна, после отново погледна към телефона си. Тейонг се приближи и надникна в устройството в ръцете на русокосия.

- На кого пишеш?

- На Сънгчан. - отвърна Юта. - Звънял ми е няколко пъти.

- Защо ти е звънял? - намръщи се Тейонг.

- Днес трябваше да дойде, за да му дам екипа с логото на отбора. Разбрах се с треньора, че аз ще взема екипите на Джемин и Сънгчан. - Юта го погледна, срещайки недоволното му изражение. - Защо се мръщиш?

- Какво толкова пишеше до сега на Сънгчан? - измърмори Тейонг.

- Разбрахме се да дойде след малко, за да вземе екипа си.

- Защо? Не можа ли да му кажеш да дойде утре?

- Вече се бяхме разбрали да дойде днес. А и какво толкова, че ще дойде?

- Нищо. - Тейонг отиде до гардероба и започна да избира от дрехите на другия.

Юта се обърна и го погледна намръщено.

- Какво ти има?

- Нищо ти казах. - отвърна раздразнено Тейонг.

Юта не каза нищо повече и отново насочи вниманието си към телефона. Тейонг взе дрехите, които си избра и се приближи към леглото, за да ги остави там. Когато видя, русокосия отново да зяпа телефона си и да пише на Сънгчан, присви очи и хвърли дрехите по него.

- Мамка му! - Юта погледна назад към него. - Защо ме замерваш!?

- Не беше нарочно.

- Да бе! Доста силно ги хвърли, за да е било случайно.

- Просто исках да ги оставя на леглото. Не исках да те прекъсвам, докато си пишеш със Сънгчан.

- Ти сериозно ли ревнуваш от него? - Юта се засмя.

- Да. - отвърна Тейонг и се качи на леглото, за да предърпа дрехите, с които бе замерил другия.

Щом се приближи до Юта дори не го погледна, при което той го хвана и го предърпа към себе си.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now