44

772 75 32
                                    

Джено седеше на дивана, потропвайки нервно с крак, докато хвърляше кратки и бързи погледи към Джемин, който изобщо не му обръщаше внимание и играеше на някаква игра на телефона си. Джено се дразнеше, че другия напълно го игнорираше. Сигурно бяха минали поне петнайсет минути откакто бе дошъл и русокосия дори не го поглеждаше.

Отварянето на вратата, накара Джено да се обърне и той леко се усмихма щом видя Шяоджун.

- Дълго ли ме чака? - попита го той и седна до чернокосия.

- Не чак толкова дълго.

Джемин стана от мястото си и излезе от хола, запътвайки се към стаята си. Бе останал при Джено, за да не стои сам, докато Шяоджун пристигне, но все пак бе решен да продължи със страненето от чернокосия. Все пак той това искаше ,да го остави и да не му се натиска постоянно.

Шяоджун забеляза как Джено проследи Джемин с поглед, докато излизаше. Изражението му подсказваше, че бе раздразнен.

- Защо си се намръщил?

Джено се обърна към него.

- Няма значение.

- Да не си се скарал отново с Джемин? - попита го Шяоджун.

- Не, дори почти не говорих с него. Той ме игнорираше през цялото време и си играеше на телефона.

- И? Нали все се оплакваше, че ти досажда.

- Да, но изведнъж започна да ме игнотира и да се държи студено с мен. Първо на тренировките, а сега отново.

- Не разбирам какъв ти е проблема. - Шяоджун извъртя очи. - Искаше да те остави и го направи. Защо сега недоволстваш?

- Твърдеше, че ме харесва, а сега изведнъж вече не му пука за мен и дори не ме поглежда.

- Ти спа с него, после му каза да го забрави. Също и постоянно го отблъскваш. Наранен е сигурно и се опитва да преодолее чувствата си към теб. Престани да се ядосваш на всичко, което прави.

Джено се тръшна към облегалката и кръстоса ръце.

- Недей ми се цупи. - каза му Шяоджун. - Държиш се сякаш ти липсва цялото внимание на Джемин.

- Това не е така. Просто твърдеше, че ме харесва, а сега ме игнорира, така сякаш не го интересувам. Значи ме е лъгал като е казвал, че ме харесва.

- Нали него харесваш? Какво ти пука тогава дали той те харесва или не?

- Нека прекратим темата. - настоя Джено.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now