57

550 67 27
                                    

Шяоджун носеше повечето багаж на Хендери, оставяйки на него само единия сак. Тъкмо бяха излезли от асансьора и чакаха ЯнгЯнг да отключи. Щом той отвори вратата двамата вкязоха след него.

- Оставете багажа в спалнята. Има свободно място в гардероба, така че може да сложи част от нещата си там. - каза им Янг.

- Здравейте. - Лукас излезе от хола и им се усмихна. - Имате ли нужда от помощ?

- Не, спокойно. - Шяоджун мина покрай него и се насочи към спалнята.

- Благодаря, че с Янг ми позволихте да остана. - каза му Хендери поглеждайки го колебливо.

Знаеше колко бе ревнив Лукас и се притесняваше, че може да е ядосан и да не му допада факта, че ще живее с ЯнгЯнг.

- Няма защо. - Лукас му се усмихна.

Не беше особено щастлив, че ЯнгЯнг щеше да живее сам с друго момче, но все пак въпросното момче им беше много добър приятел, а и беше с Шяоджун. Знаеше, че Хендери не е някой негодник и му имаше доверие.

Бе изкаран от мислите си щом усети ръцете на ЯнгЯнг да се обвиват около кръста му. По-малкия гледаше нагоре към него и му се усмихваше.

- Приготви ли багажа си за утре? - попита го той.

- Да. - Лукас кимна и се наведе, за да го целуне. - Много ще ми липсваш.

- И ти на мен.

- Някой от двама ви ще дойде ли да каже къде да слагаме дрехите на Хендери. - провикна се Шяоджун.

- Идваме. - викна Лукас и се отдели от ЯнгЯнг, после се надочи към спалнята.

Той отвори вратите на гардероба и посочи към горните два рафта.

- Няма да можеш да събереш всичко, но предполагам, че временно ще свърши работа.

Хендери кимна и отвори единия сак. Дрехите бяха добре сгънати и трябваше единствено да ги извади и да ги нареди в гардероба.

- Ще ти помогна. - каза Лукас и погледна към останалия багаж. - Кой куфар да разопаковам?

- Този. - Хендери му посочи към по-големия.

Лукас го вдигна оставяйки го на леглото и започна да изважда дрехите от там.

Телефона на Шяоджун извибрира няколко пъти и той го извади от джоба си. Отключи го и видя, че Джено му бе писал, че иска да се видят. Шяоджун набързо му изпрати съобщение, казвайки, че по-късно ще намине през апартамента му, но другия настоя да дойде още сега.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now