32

721 75 48
                                    

Джено се събуди чувайки някакво думкане и висок говор. Той се намръщи и се заслуша, опитвайки да дочуе за какво се говореше или поне да разпознае гласовете. Последва силен смях, който веднага разбра, че бе на Лукас, а после и крещене, което разпозна като това на Шяоджун.

Джено се размърда и усети ръцете около него да се затягат. Спомени от случилото се предишната вечер нахлу в главата му и той погледна назад през рамо. Видя все още спящия Джемин, и затвори очи поемайки си дълбоко въздух, после издиша бавно, опитвайки да се успокои.

Бе спал с Джемин.

Какво изобщо си мислеше!? Защо го бе направил!? Джено усети как бузите му поруменяха щом започна да повтаря в съзнанието си случилото се предишната вечер.

Гласовете на останалите започнаха да се чуват по-силно и Джено се заслуша.

- Джемин каза, че ще разчиства! - извика Шяоджун. - Няма аз да се прецаквам и да чистя къщата вместо него! Отивам да го събудя!

Очите на Джено се разшириха чувайки думите му. Трябваше да стане и да се облече. Искаше да избегне неловката ситуация да ги видят голи в леглото.

- Остави го. Нали ние с Хендери ти помагаме. - викна Лукас.

- Той настояваше за партито. Сега ще разчивства цялата бъркотия.

Джено се опита да се измъкне от захвата на Джемин, но не успя. Русокосия го приближи плътно до себе си, голите им тела бяха като залепени едно за друго. Джено се изчерви и изхленчи, хвана ръцете му и ги махна от себе си. Отдели се и тъкмо щеше да става, когато Джемин отново го предърпа към себе си.

- Ммм! - измрънка той недоволно. - Стой да се гушкаме.

- Джемин, разкарай се от мен! - измърмори Джено и се опита да се отскубне от него. - Чух Шяоджун да казва, че ще те събуди, за да помагаш с разчивстването. Ще влезе и ще ни види, дори не сме облечени. Веднага ще разбере, че сме спали заедно.

- Колко си срамежлив. - засмя се Джемин, преметна крак през неговите и се притисна към него. - Ти вчера не беше изобщо тих. Сигурно вече знае.

- Млъквай или ще ти сритам задника! - процеди през зъби Джено.

Обърна се към русокосия и сложи ръце на гърдите му и започна да го блъска.

- Разкарай се от мен, за да стана и да се облека, преди Шяоджун да е влязал.

- О, спокойно вратата е заключена. Не може да влезе.

My best friend | BoyxboyWhere stories live. Discover now