Следващата седмица бе преминала доста бързо. След целувката отношенията на Тен и Сиченг не се бяха променили. Не се държаха неловко когато бяха заедно, все едно изобщо не се бяха целували.
Първия им ден в университета бе настъпил. След церемонията по окриване, всеки бе отишъл в залата къдете щеше да се проведе срещата на дадения факултет. Деня бе преминал в запознанство с някои от преподавателите, след това обиколка из университета.
Още от следващия ден бяха започнали с ученето. Имаха кратко запознанство с това какво ще изучават в дадения предмет и след това веднага започваха с взимането на материал.
Сиченг имаше доста лекции и си бе тръгнал от университета малко преди четири, преподавателя решил да ги пусне няколко минути по рано.
Веднага след като се прибра, Сиченг се захвана с учене. Не искаше да отлага за по-късно вечерта, защото знаеше, че тогава изобщо нямаше да му се занимава, а имаше домашни, които трябваше да са готови до утре.
- Колко още време ще учиш? - попита ЯнгЯнг, който се бе излегнал на леглото му и ровеше из телефона си, докато Сиченг стоеше пред бюрото, разтворил учебника и тетрадката, в която си бе водел записки.
Янг бе пристигнал преди половин час и се опитваше да убеди Сиченг да излязат някъде по-късно вечерта.
- На теб не ти ли дадоха домашни? - Сиченг се обърна и го погледна скептично.
- Дадоха ми. - отвърна ЯнгЯнг.
- Смяташ ли да учиш?
- Не.
- Как смяташ да си вземеш изпитите без да учиш?
- Има много време до изпитите. За тях ще взема да поуча малко.
Сиченг се обърна и продължи да преглежда записките си.
- Не отговори на въпроса ми. - ЯнгЯнг остави телефона си на страни и се изправи в седнало положение. - Искаш ли да излезем довечера?
- Да.
- Ще пиша на Тен да го питам дали ще дойде и той. - каза Янг и взе отново телефона си.
Сиченг отново насочи внимание към разтворената тетрадка пред него.
- Тен каза, че също ще дойде с нас. - каза ЯнгЯнг веднага щом другия му отговори. - Пита към колко ще излезем.
Сиченг взе телефона си и видя, че наближаваше седем. В следващия момент затвори със замах тетрадката и учебника, после се изправи. Цял ден учеше и вече имаше чувствато, че колкото и да четеше нищо не запомняше.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...