- Не мога да повярвам, че не спечелих. - извика раздразнено Джехьон, докато заедно с останалите излизаха от салона.
- Аз финиширах първи. Юта също. - каза Тейонг доволно.
- Онези срещу, които аз се състезавах бяха много по-добри от вашите. - заяви Джехьон.
- Не, просто ти не си толкова добър за колкото се мислиш. - каза му Тейонг, спечелвайки си злобен поглед от другия.
- Джехьон справи се добре. Все пак си на трето място. Не си последен. - Дойонг се опита да повдигне настроението му, но по-големия продължаваше да се мръщи.
- На следващия кръг ще се справиш по-добре. - обади се Тен, който вървеше зад брат си, заедно със Сиченг и Джено.
- Тен това ободряващо ли трябва да ми подейства? - попита го Джехьон раздразнено.
- Ами какво да ти кажа хьонг? Не можеш да си добър във всичко, приеми го.
- Тен!
- Браво Тен! - засмя се Тейонг.
- Мисля, че нарочно се държиш така. - каза Джехьон, поглеждайки назад към брат си.
- Защо си мислиш така? - Тен извъртя очи.
- Престани да ми говориш така?
- Как? Говоря ти нормално.
- Вие да не сте се скарали? - попита Юта.
- Не, не сме. - побърза да каже Тен.
- Да, не сме. - съгласи се Джехьон. - Дори съм ни планирал да прекатаме вечер заедно. Ще сготвя вечеря и после ще гледаме филми на ужасите.
- Не обичам филми на ужасите. - намръщи се Тен.
- Добре ще гледаме нещо друго. Ще го измисля. - Джехьон спря щом приближи колата си и се обърна към останалите. - Сиченг искаш ли да те закарам.
- Не, вече се разбрах с Лукас и ЯнгЯнг. - отвърна той.
- Джено идвай, ще те закарам. - каза Тейонг, докато се качваше в колата си.
- Е, аз също ще тръгвам. - каза Юта и се обърна към ЯнгЯнг. - Ще можеш ли попиташ Джемин дали иска да се включи в отбора. Бях помолил Джено, но явно той не смята да го пита.
- Добре. - ЯнгЯнг кимна.
Джехьон и Дойонг се бяха качили в колата и по-големия наблюдаваше Тен и Сиченг, които си говореха малко по в страни.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...