Джони гледаше намръщено към Тен и Сиченг, които все още се целуваха и изобщо не бяха забелязали присъствието на другите трима.
Юта хвана ръката на Джони дърпайки го назад и затвори вратата. Погледна към него, виждайки ядосаното му изражение. Не знаеше как да го успокои. Реши просто да го отдалечи от кухнята, за да е сигурен, че Джони няма да нахълта вътре в изблик на гняв и да се скара с Тен и Сиченг.
- Шотаро, върви след нас. - каза му Юта и поведе Джони към втория етаж, там нямаше особено много хора и щеше да говорят по-спокойно и без да се налага да се надвикват толкова с музиката, за да се чуят.
Спряха се в коридора и Юта пусна ръката на Джони. Погледна към лицето му, изражението му вече не бе толкова ядосано, но продължаваше да се мръщи.
- Джони?
Той погледна към Юта, извърна глава на страни и прокара пръсти през косата си.
- Побеснявам, когато го видя със Сиченг. Защо предпочита него пред мен. - процеди през зъби Джони. - Нали твърдеше, че ме обича!? Държи се сякаш вече не изпитва нищо към мен!
- Джони, стига вече. Връзката ти с Тен приключи и той сега е със Сиченг. Направи като него и продължи напред с друг.
- Не искам да съм с друг! Обичам него! - Джони повиши тон. - Искам да съм с него!
- Но той не иска! - извика Юта започвайки да губи търпение.
Последните дни се водеше постоянно подобен разговор и вече се ядосваше. Защо Джони ме разбираше, че Тен не иска да бъде с него?
Шотаро стоеше тихо в страни от двете момчета и мълчаше. Те бяха започнали да си викат, а не знаеше какво да направи, за да прекрати спора им.
- Хей, какво става? - провикна се Тейонг, приближавайки се към тях, зад него вървеше Джено.
Двамата бяха забелязали, че Джони не бе в хола и решиха да го потърсят и да се уверят, че не се е засякал с Тен или Сиченг и да се е скарал с тях.
- Видях Тен да се натиска със Сиченг в кухнята. - отвърна му Джони, обръщайки се към него. - Дори не забелязаха, че влязохме и продължиха да се целуват.
Джено бе чул казано и издърпа Тейонг настрани после се доближи до него, започвайки да шепти срещу ухото му.
- Хьонг, май плана ни да не се засичат се провали.
- Мислиш ли? - Тейонг извъртя очи. - Повече няма да пиеш.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...