Сиченг целуваше Тен ненаситно, движеше устните си бързо и нетърпеливо, докато ръцете на русокосия се плъзгаха бавно по тялото му. Сиченг се отдели и придвижи устните си надолу по челюстта му и продължи докато не стигна врата на русокосия.
Тен отметна глава назад. Дишаше учестено, от устните му се отронваха едва доловими стонове. Миг по-късно сякаш осъзна къде точно се намираха и какво бяха на път да направят.
- Сиченг. - каза задъхано той. - Спри.
Чувайки казаното Сиченг веднага се отдръпна от Тен и го погледна притеснено. Тревожеше се дали не бе прекалил.
- Какво има?
- В хола сме. Щом родителите ти се приберат ще ни видят.
- Има още време докато се върнат от работа. - каза Сиченг.
Тен се надигна, подпирайки се на ръцете си, за да остане изправен.
- Нека... Нека отидем в стаята ти.
Сиченг кимна бавно. Ръцете му обгърнаха кръста му и го предърпа в скута си. Хвана китките на русокосия и обви ръцете му около раменете си.
- Дръж се за мен. - прошепна Сиченг срещу устните му преди да го целуне.
Тен затегна захвата си, а краката си обви около кръста на другия. Сиченг обви длани около бедрата му и се изправи вдигайки го със себе си. Понесе го към спалнята си.
Тен бе заровил лицето си във врата му и го целуваше. Сиченг бе съсредоточил поглед в пода и гледаше къде стъпва, стараеше се да внимава, за да не паднат и двамата. Щом най-накрая влязаха в стаята. Сиченг затвори, затръшвайки вратата с крак и притисна Тен срещу стената.
Тен се отдели от врата му и Сиченг веднага използва момента, за да слее устните им. Целуваха се бавно, но дълбоко, езиците им обвивайки се един срещу друг. Сиченг искаше да почувства тялото на русокосия по-близо до своето, за това го притисна повече към стената. Тен се подпря с едната си ръка, поставяйки дланта си на стената, а с другата бе захванал здраво рамото на Сиченг.
Сиченг се отдели от устните на Тен и го понесе към леглото. Качи се и бавно постави русокосия да легне. Тен смъкна краката си от кръста на другия и ги отпусна на леглото. Сиченг хвана края на блузата му и вдигна дрехата на горе разкривайки тялото му.
Не загуби повече време и се наведе започвайки да целува кожата. Толкова дълго време бе копнял за това. Целуваше и докосваше тялото му толкова нежно, че караше Тен да потреперва. Русокосия се бе отпуснал под него, пръстите му се преплетоха в косата на другия. Докосванията на Сиченг бяха толкова интензивни, дори и най-малката ласка караше тялото му да пламва и да желае още.
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...