Тен влезе в хола където Джехьон, бе разпрострял на масата пред себе си, учебници и тетрадки, но вместо да учи играеше някаква игра. Бе насочил вниманието си към телевизора и натискаше бързо копчетата на джойстика в ръцете си.
- Хьонг излизам. - каза му Тен.
Джехьон спря играта си на пауза и остави джойстика, после погледна към брат си.
- Отивам при Сиченг. Ще остана да спя при него.
- Добре. - отвърна Джехьон.
Тен се обърна и излезе от стаята.
Докато вървеше към дома на Сиченг, Тен мислеше за разговира си с Джони. Беше му гадно, че се държа толкова грубо с по-големия. Но се опитваше да го отблъсне, нямаше да се събере с него. Беше го ядосало как въпреки че му беше казал да не хваща ръцете му, Джони не го послуша и го направи няколко пъти. Не беше кой знае какво, но все пак Тен му бе казал да не го прави и Джони трябваше да приеме казаното, без да го игнорира.
Тен пристигна пред дома на Сиченг, отиде до входната врата и позвъни. Другия почти веднага му отвори. Двамата се качиха в стаята на Сиченг, Тен седна на леглото му и извади телефона си.
Сиченг забеляза унилото изражение на русокосия. Настани се до него и се приближи.
- Какво има?
- Нищо. - измърмори Тен.
Не му се искаше да обсъжда разговора си с Джони.
- Не ме лъжи. - каза му Сиченг. - Познават те и знам, че има нещо?
Тен остави телефона си. Пропълзя на вътре на леглото и легна обръщайки гръб на другия. Сиченг се излегна до него и обви ръце около кръста му.
- Кажи ми какво има? - настоя Сиченг.
- Сиченг. - изхленчи Тен и зарови лице във възглавницата. - Стига.
Сиченг се отдръпна от него.
- Добре, не искам да те притеснявам. - той се изправи в седнало положение и се облегна на рамката на леглото.
Тен се обърна към Сиченг и се нацупи. Бутна го леко по рамото, колкото да привлече вниманието му и разтвори ръце, протягайки ги към него.
- Може ли прегръдка?
Сиченг не можа да сдържи усмивката си, обви ръце около него и го придърпа към себе си. Тен се сгуши в него и преметна крак през неговите
YOU ARE READING
My best friend | Boyxboy
FanfictionВтора част на My boyfriend's little brother. След като истината излезе наяве имаше последици. Отношенията на Тен с Джехьон пострадаха. Тен взе решението да се раздели окончателно с Джони, който реши, че ще е най-добре да се махне от града за известн...