We hebben de cupcakes net in de oven gezet en we zitten nu op de bank tv te kijken. 'Wonen hier ook de andere vier van One Direction?' Vraagt Lisanne. 'Ja en zonet horen komen ze er nu aan' 'Dat is zo gaaf ik ga gewoon heel 1D ontmoeten' 'Ja klopt maar ze hebben jouw nog niet gezien dus ze weten ook niet wie je bent' en op dat moment gaat de voordeur open en vult het huis zich met de lach van Niall en Louis. Even later komen ze allemaal de woonkamer in. 'Jij moet Lisanne zijn' zegt Liam terwijl hij naar haar toe loopt en een hand geeft. 'Ik ben-' 'Liam' onderbreekt ze hem. 'Ik weet wie jullie zijn ben namelijk erg fan' 'Ohja is waar ook Niall heeft een hoop over je verteld' ik zie Niall die een achteraan staat een beetje blozen en hij kijkt snel naar de grond. 'Wie vindt je het leukst van ons?' Vraagt Louis als hij op en neer springt voor Lisanne. 'Ehm.... Moet ik echt kiezen?'
Lisanne P.O.V.
Louis vraagt wie ik het leukste vindt eigenlijk weet ik het wel, maar ik doe net of ik het niet weet. 'Ja je moet kiezen' zal ik de waarheid spreken ik kan ook Harry zeggen want doe vindt ik na Niall het leukst, maar Lisa weet toch dat ik Niall de leukste vindt. Argh dit is zo irritant. Ik besluit gewoon de waarheid te spreken. 'Ik vind Niall het leukst' ik zie Niall opkijken als ik zijn naam zeg. En hij kijkt me aan, ik word er best wel verlegen en voel dat ik een beetje moet blozen. De jongens komen ook op de bank zitten en dan horen we het piepje van de oven en Lisa, ik en gek genoeg ook Niall rennen naar de keuken om de cupcakes eruit te halen. Lisa die het dichts bij de deur van de keuken zat is er dus ook het eerst en doet de oven open. Een heerlijke geur van de cupcakes komt ons gemoed. Ik kijk naar de cupcakes en zie dat ze best wel mooi zijn gelukt. 'Nu alleen nog de versiering' zegt Lisa. 'Mag ik er niet alvast eentje vraagt Niall met een pruillip. 'Nee straks ze zijn binnen tien minuutjes af, want er komt alleen een beetje glazuur en spikkels enzo op' 'Maar ik heb honger' 'Pak dan wat te eten' 'Oké' zegt hij met een teleurstelling in zijn stem en loopt dan naar een kastje en pakt er een koek uit. Dan loopt hij weer teug naar de woonkamer.
Lisa P.O.V.
'Doei het was gezellig' zeg ik terwijl ik en mijn vaders Lisanne uitzwaaien. Het al 8 uur Lisanne is hier blijven eten en alle cupcakes zijn op mede door Niall maar ook de andere.
Sorry dat het zo lang duurde ben een beetje inspiratieloos dus heb dit even snel geschreven. Zijn er nog dingen wat ik kan verbeteren? Laat het me weten in reacties/privébericht.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...