Ik loop samen met Perrie en Amber door de stad op zoek naar iets voor kerst. 'Die winkel is leuk daar moeten we heen!' Schreeuwt Perrie terwijl ze naar een klein winkeltje wijst. Amber en ik stemmen allebei in en we lopen even later door het winkeltje er hangen allemaal leuke jurkjes en sieraden en van alles en nog wat aan kleren.
Na een tijdje lopen we de winkel weer uit en we zijn hier alledrie geslaagd. (Zie voor kleding zijkant of aan het begin van het hoofdstuk). 'Zullen we nog even langs de Starbucks gaan en dan breng ik jou naar huis' zegt/vraagt Perrie. Amber en ik stemmen allebei in. En even later lopen we van de Starbucks naar de auto. Het was bij de Starbucks erg druk dus drinken we onze hot chocolate caramel onderweg naar de auto op.
'Doei tot morgen Amber en het was gezellig' zeg ik terwijl ik de auto uitstap. 'Ja moeten we vaker doen' zegt Amber. Ik loop naar de voordeur en doe hem open met de sleutel die ik laats heb gekregen. 'IK BEN THUIS' schreeuw ik door het huis. Ik hoor niks terug dis kijk ik even in de keuken of er een briefje ligt. Er ligt inderdaad een briefje dit staat er op:
Hey Lisa,
Zoals waarschijnlijk je al hebt gemerkt zijn wij er niet we moesten namelijk oefenen voor onze nieuwe Tour en dingen bedenken enzo. Ik (Niall) heb Lisanne gevraagd of ze even op jou wou "passen" je moet haar even een appje doen dan komt ze hier namelijk heen.Xxxjes van Louis Harry Liam Zayn en Niall
Ik stuur zoals afgesproken Lisanne een appje en bedenk me dat het wel leuk is om cupcakes te gaan maken dus ik check nog even snel of we alles hebben en het zal ook eens niet we hebben geen eieren en bloem dus moeten we straks maar even naar de supermarkt. Even later gaat de bel van de poort. Ik loop naar het kastje in de gang waar je ook meteen kan zien wie er aanbelt en zie Lisanne staan ik doe de poort open en loop daarna door naar de voordeur. Ik doe hem open en wacht tot Lisanne binnen is en dienden de deur dicht. 'Hey ik had bedacht om cupcakes te maken maar we hebben geen eieren en geen bloem meer dus je kan je jas wel even aanhouden denk ik' 'Ja leuk idee maar ik ben hoer lopend heen en we moeten wel met de auto en ik moest toch nog wat boodschappen doen dus dat kunnen we dan ook meteen doen' 'We kunnen wel met de auto van een van de jongens gaan ik weet wel waar de sleutels liggen en ze vinden het vast niet erg' 'Oké pak jij dan de sleutels van de auto'
Bij de supermarkt
'Dus we moeten eieren en bloem voor de cupcakes en ik moet zelf nog brood en melk' zegt Lisanne. 'Jep anders pak ik de eieren en de bloem dan pak jij wat jij nodig hebt en als we alles hebben dan ga je daar staan' zeg ik terwijl ik naar een rek wijs waar allemaal tijdschriften in staan. 'Ik vind het helemaal goed dan zie ik je zo' zegt Lisanne terwijl ze richting het brood loopt. Ik loop naar de bakspullen en pak een pak bloem en loop daarna door naar de eieren die pak ik ook en loop dan naar de plek waar we hebben afgesproken. Daar zie ik een tijdschrift met mij en de jongens op de voorkant met als tekst eronder: ONE DIRECTION ADOPTEERDE KIND VOOR PUBLICITEIT? Ik pak het tijdschrift en zoek naar de bladzijde waar het op staat. Als ik het heb gevonden begin ik te lezen. Dit staat er: One Direction is vorige week zaterdag gespot met een meisje. (je ziet een foto van mij en Niall toen we tussen alle fans doorliepen en Niall mijn hand vast hield) volgens een betrouwbare bronnen is dit het geadopteerde kind waar we het eerder deze week over hadden. De meeste mensen denken dat ze haar hebben geadopteerd voor de publiciteit maar andere zeggen juist dat ze haar hebben geadopteerd omdat ze het gewoon gezellig leek en ze zich alvast willen voor eredienst op later. Maar dat laatste lees ik niet meer ik zit alleen te bedenken of ze mij echt hebben geadopteerd voor de publiciteit maar waarom zouden ze dan zo goed voor mij zorgen? Veel tijd om daar over na te denken heb ik noet want Lisanne komt er al weer aan met veel meer spullen dan alleen melk en brood. Ik leg snel het tijdschrift weg en loop naar Lisanne toe om te helpen want ze heeft haar handen helemaal vol. 'Moet ik even helpen?' 'Ja graag ik bedacht opeens dat ik nog meer dingen nodig had' 'Ach jo maakt toch ook niet uit' zeg ik terwijl ik wat spullen van haar over neem en er zelf ook op moet letten op de eieren noet te laten vallen. We lopen naar de kassa en rekenen af. Daarna stoppen we alle dingen in een doosje die je daar kan pakken en lopen weer richting de auto. Ik zet het doosje op de achterbank neer en ga zelf voorin zitten. 'Zal ik mijn telefoon aan de radio koppelen want dat kan namelijk met Bluetooth' stel ik voor 'Ik vind het goed maar op een voorwaarde' 'en dat is?' 'Je zet One Direction aan' 'Oke de nieuwe cd of gewoon alle liedjes op shuffle' zeg ik terwijl ik mijn telefoon koppel aan de speakers in de auto.' Doe maar de nieuwste cd' 'oke wacht even hoor moet hem even zoeken want ik heb nogal veel agspeellijsten' 'Haha heb ik ook altijd dus ik heb geduld' en terwijl ze dat zegt knalt de begin tune van act my age door de auto. We schrikkwn allebei want jet gelui sstond echt op ze allerhardst. 'van wie is deze auto?' vraagt Li (afkorting van Lisanne) 'Van Niall aan de Ierse vlag aan de sleutel te zien' 'Ohja tuurlijk ik voel me nu best wel dom' 'Heb ik ook wel eens hoor' en de rest van de wrg zingen(eerlijk gezegd is het meer schreeuwen) we mee met de liedjes. Het klinkt echt hartstikke vals en we moeten ook wel erg lachen. Ik maak onderweg ook nog een paar selfies samen met Li. 'Heb je eigenlijk Instagram?' Vraag ik terwijl ik de foto op insta wil zetten. 'Ja ik heet Lisanne_Bloom en ik heb ook twitter heet daar ook zo' 'Oké is het goed als ik je in de foto tag?' 'Ja hoor ik vind het best' ik plaats de foto op insta en zet er onder fun with sister in the car. (Geen idee of het goed Engels is).
We zijn weer thuis en zijn in de keuken bezig met het maken van de cupcakes als ik Niall's solo hoor in Little Things hoor. Ik zie Lisanne een beetje beschamend kijken en haar telefoon die op een soort barretje ligt pakt. Ze loopt naar de gang en ik besluit haar af te luisteren.
Telefoon gesprek
L: met Lisanne
O: -
L: hee Niall
Het is dus Niall maar waarom zou hij bellen?
N: -
L: ja alles gaat goed we zijn net even naar de supermarkt gegaan spullen halen voor cupcakes
N: -
L: ja we zijn we nu aan het maken
N: -
L: we laten wat voor jouw over
N: -
L: doei we zien jullie dan wel zo verschijnenIk loop weer snel terug en doe net of ik de boter aan het wegen ben. 'Wie was dat?'
'Niall hij wou weten of alles goed ging'
'Jij vind Niall de leukste hè van 1D'
'Hoe weet jij dat nou weer?'
'Ha je verraad je zelf, maar vind je hem "leuk leuk" of is het gewoon jouw favoriet?'
'Ik wee het niet zo goed maar hij zou mij toch nooit leuk vinden ik ben maar een gewoon meisje en hij is wereldberoemd'
'Hij vindt jou ook leuk'
'Echt hoe weet je dat'
'Toen we bij jou waren geweest was hij de hele weg afwezig en hij heeft het ook toegegeven maar ik zorg wel dat jullie bij elkaar komen en daar gaan de meiden en jongens zeker~~~~~~~~~~~~~~~~~
weer een nieuw hoofdstuk ik ben ook bezig met een ander boek zouden jullie willen zeggen of hij leuk is?
Hier een voorstukje:
Diana gaat verhuizen naar Londen en neemt de verkeerde koffer mee. Ze blijft een tijdje bij haar broer(Dennis) wonen die een jaar eerder naar Londen is verhuist.'Ik dacht dat meiden altijd een zware koffer hadden maar die van jou is nog best wel licht' zegt Dennis(mijn broer'Ja mij viel het ook al op ik dacht ook dat hij veel zwaarder was maar ik weet het ook niet' ik volg Dennis naar binnen en hij heeft gelukkig zijn appartement op de onderste verdieping. Anders moesten we met trappen naar boven want er is geen lift. 'Zou ik je koffer meteen in de logeerkamer zetten?' 'Ja is goed dan pak ik hem ook alvast uit' ik volg hem naar de logeerkamer en bedank hem nog even voor her sjouwen met mijn koffer. Ik doe de koffer open en zie allemaal jongens kleren en een paar dingen komen we best wel bekent voor. Ik kijk op het naamkaartje wat aan de koffer zit en waar ook het telefoon nummer opstaat en zie staan:
Naam: Niall Horan
Telefoon nummer: ****************
Adres: LondenWat vinden jullie ervan zeg even of ik ook dat boek op mijn account moet zetten.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...