Ik zit op het bankje in het park waar ik met Shawn had afgesproken. Het is nu vijf over 1, dus hij zal zo wel komen. Ik kijk naar de kleine kindjes die in de speeltuin aan het spelen zijn. Altijd als ik bij mijn oma was gingen we naar de speeltuin ik vond het altijd geweldig. Ik schrik op uit mijn gedachte als Shawn naast mij komt zotten. 'Heey' zegt hij en hij geeft mij wen knuffel. Niall kan goede knuffels geven maar Shawn ook, misschien nog wel beter. 'Hey, hoe gaat ie?' 'Wel goed, kan beter' 'Wat is er dan?' 'Niks bijzonders, maar hoe gaat ie met jou?' 'Met mij gaat het wel gosd , maar met de jongens niet echt. Harry heeft namelijk een vriendin, Claire, en ze was dus bij ons gisteren wij kijken dan altijd een film, meestal horror, zij wou dus een romantische komedie kijken die helemaal niks aan was. Toen Harry even naar de keuken was heeft ze allemaal dingen tegen Louis gezegd, zoals dat hij niet kon zingen, ons direction was beter zonder hem en dat soort dingen. Niall en ik waren al naar boven gegaan en toen kwam Louis bij ons de kamer binnen en s'avonds toen ik in bed lag hebben ze ruzie gekregen en nu is Harry weg' 'Jemig wat een verhaal, maar ze moeten toch over een week weer op tour' 'Ja en Claire is ook een hele erge bitch ze wou mij niet eens een hand geven en Harry is ook helemaal veranderd'
Wd hebben het over van alles en nog wat en we komen uiteindelijk op muziek uit . 'Van wat voor een muziek hou jij eigenlijk?' vraag ik aan Shawn . 'Het is misschien heel raar voor een jongen, maar One Direction heeft best wel goede muziek en ik vind aviici ook geweldig,' zegt hij, 'ik wil later ook iets met muziek gaan doen' zegt Shawn. 'Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen later, maar muziek trekt mij ook aan' 'Jij wordt zangeres en dan word ik jouw producer ofzo' 'Zo goed kan ik helemaal niet zingen' 'Echt wel heb je weleens eens filmpje gezien als jij zingt?' 'Nee, want het is vet raar om je eigen stem te horen.' 'Ja dat snap ik wel, maar je kan echt goed zingen' 'Dankje' ik pak mijn telefoon om te kijken hoe laat het is en ik schrik als ik zie dat het al drie uur is. Hebben we dan twee uur lang hier op het bankje gezeten!? 'Zullen we anders even naar mijn huis gaan?' stel ik voor. 'Ja is goed hoelaat is het dan?' 'drie uur' 'Hebben we hier dan twee uur lang gezeten?' 'Ja dat dacht ik ook al.De tijd gaat echt snel als je het gezellig is' we staan beide op en Shawn is op de fiets dus ik ga bij hem achterop. 'We moeten hier rechts' zeg ik als hij bijna verkeerd rijdt. Hij maakt een scherp bochtje naar rechts waardoor we bijna vallen. 'De volgende heer ga ik wel lopen' 'Nee, jij had eerder moeten zeggen dat ik moest afslaan' 'Ik dacht dat je wel wist hoe we moesten fietsen' 'Nou dat wist ik dus niet' onder tussen zijn we bij de poort aangekomen die de fans als die komen buiten moet houden. Ik druk op de bel en je hoort Louis door de intercom. Shawn en ik doen net alsof we een paar fans zijn en beginnen hysterisch te gillen. Je hoort een klikje wat betekent dat Louis heeft opgehangen. Ik druk nog een keer op de bel, maar niemand neemt op. 'Ik stuur wel ff een appje dat we buiten staan te wachten, ze denken waarschijnlijk dat er nog fans voor de poort staan.
Ik: Kan een van jullie de poort ff open doen Shawn en ik zouden graag naar binnen willen
Louis: Maar er staan fans voor de poort
Ik: nee dat waren wij
Louis : oke wacht ff
En de poort gaat een klein stukje open als je met de auto bent gaar hij namelijk helemaal open, maar dat hoeft nu niet. We lopen het grindpad op naar het huis. 'Je kan je fiets wel daar neer zetten' zeg ik als Shawn stil staat om te kijken waar hij zijn fiets moet neer zetten. Louis heeft de deur al een stukje open gezet zodat hij nier de hele tijd hoeft te wachten. We lopen naar binnen en hangen onze jas op. 'Wil je wat drinken?' 'Ja doe maar' we lopen naar de keuken en ik schenk wat cola in en pak een zak chips uit de kast. 'Laten we naar boven gaan' Stel ik voor. We lopen naar boven en ploffen weer in de vensterbank. 'Speel je ook gitaar?' Vraagt hij. 'Ja wist jen dat niet?' 'Nee hij stond er de vorige keer niet' 'Dat kan wel hij moest gestemd worden, maar dat kan ik niet zo goed dus heeft Niall het voor mij gedaan' 'Mag ik er een keertje op spelen?' Vraagt hij. 'Ja tuurlijk pak hem maar' Shawn staat op en pakt de gitaar voorzichtig uit het standaard ding. Hij loopt weer terug en gaat weer bij mij zitten.
Hij begint het beginstukje van Little things te spelen. Die ik uit duizenden herken na hem zo'n beetje elke dag te heb en gehoord. Ik begin zachtjes mee te zingen, maar dat word al snel harder als Shawn ook mee begint te neuriën.
Als het liedje is afgelopen horen we ineens geklap. Ik draai me met een ruk om en zie dan Liam in mijn deuropening staan. 'Klonk goed' zegt Liam. 'Dankje' zeggen Shawn en ik tegelijk.Shawn is nog gebleven tot een uur of vijf hij is echt een goede vriend geworden. 'Zullen we vanavond bij Nando's eten?' Vraagt Niall. 'Ik heb er nog nooit gegeten, maar lijkt me leuk' zeg ik. Niall kijkt me vol verbazing aan. 'Oke nu gaan we er zeker heen, zullen we meteen gaan?' De andere stemmen er ook mee in en we stappen in de auto.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...