Sarah P.O.V.
Ik wordt wakker van iemand die door mijn haar kriebelt. Ik lig zo lekker ik zou zo weer in slaap vallen. Dan begin ik me pas te realiseren dat ik tegen Harry aan lig. Ik ga een beetje anders liggen en Harry merkt dat ik wakker ben.
'Heey.' zegt hij wat hees omdat hij waarschijnlijk ook net wakker is. 'Heey.' zeg ik zachtjes terug.
'Lekker geslapen?' Vraagt hij. 'Ja,' zeg ik, 'je was een goed kussen.' Hij lacht waardoor zijn kuiltjes tevoorschijn komen. Toen ik voor het eerst van One Direction hoorde en een foto van hun zag was mijn aandacht meteen gericht op die jongen met die schattige kuiltjes en het krullende bruine haar. En dat is nooit verandert kijk maar waar ik nu beland ben. Verliefd op de jongen die jaren in mijn kamer heeft gehangen. Ik ga weer normaal zitten, omdat ik Harry niet verder wil belasten.
'Je mag wel blijven liggen, hoor.' Zegt Harry. Het liefst ga ik weer terug liggen, maar ik besluit het niet te doen en wat drinken te halen. 'Ik ga ff wat drinken halen wil jij ook wat?' Zeg ik, wat hij net zei negerend. 'Uhm ja doe maar een koffie.' zegt hij. Ik loop richting het keukentje en doorzoek alle kastjes naar twee mokken voor de koffie. Ik doe alvast het koffiezetapparaat aan zodat ik daar niet meer op hoef te wachten als ik de mokken heb gevonden. Ik doorzoek de kastjes die ik nog niet had gehad en vind uiteindelijk in een van de laatste de mokken en zet ze onder het koffiezetapparaat. In de tijd dat ik moet wachten pak ik al iets van een koekje uit de kastjes die ik net tegen was gekomen. Ook loop ik nog even naar Harry om te vragen of hij nog iets in zijn koffie heeft, gelukkig heeft hij dat niet anders had ik weer alle kastjes over hoop moeten halen. Ik zet alles op een dienblad en loop weer terug naar Harry. Ik zet het dienblad op het tafeltje dat voor de stoelen staat en ga weer terug naast Harry zitten. 'Waar zijn eigenlijk de anderen?' vraag ik als ik er echter ben gekomen dat we nog de enige zijn in dit gedeelte van het vliegtuig. 'Ik heb geen idee misschien zijn ze wel gaan gamen ofzo,' zegt Harry, 'we kunnen daar straks wel heen gaan.' 'Ja, maar eerst de koffie op drinken.'Als we onze koffie op hebben besluiten we de rest te gaan zoeken. Ik volg Harry en sta echt versteld van wat er allemaal in een vliegtuig past. We lopen naar de andere kant van het vliegtuig en daar is een soort van lounge met een paar banken en een spelcomputer. Daar zitten de jongens en Lisa de rest is waarschijnlijk aan het slapen in de bunkers die ook in het vliegtuig zitten. Ze zitten FIFA te spelen en Lisa is tegen Liam aan in slaap gevallen. De jongens zijn echt zo lief voor haar en ze houden ook echt van haar. Ik heb Lisanne nog niet ontmoet, maar om Lisa en Niall te geloven is ze echt enorm aardig en lief. Ik denk dat we wel vriendinnen worden. Zij was eerder ook directioner en we zitten een beetje in dezelfde situatie. Zij blijkt ineens de zus te zijn van de 'dochter' van One Direction en even later ook nog de vriendin van Niall en ik ben ineens de stylist van One Direction en ja ik moet het eerlijk toegeven ik ben gevallen voor de jongen met de mooiste groene ogen waarin je zo in kan verdrinken en de bruine krullen die zo lekker zacht zijn en dan nog niet te vergeten zijn schattige kuiltjes die je ziet als hij lacht. Oke ik klink nu echt hopeloos verliefd. 'Yo Sarah ben je er nog' ik schrik op als Louis dat zegt en voor mijn gezicht begint te zwaaien. 'Huh, uhm ja is er wat?' Zeg ik verschrikt, was ik dan zo diep in gedachten? 'We vroegen of je mee wou doen met FIFA.' Zegt Louis. 'Ja hoor, maar dan wil ik wel tegen jouw.' Zeg ik, het is misschien al wel een tijdje geleden dat ik FIFA heb gespeeld maar ik speelde het best wel vaak met mijn broertje en was er nog wel redelijk goed in ook. De jongens lijken een beetje verbaasd dat ik mee wil spelen. Ik pak alvast een controller en kies een team uit. 'Kom je nog Lou.' zeg ik. Louis komt naast mij zitten en kiest ook een team uit. We starten de wedstrijd en al gauw staat louis 1-0 voor. De eerste helft blijft het 1-0 en ik begin er steeds meer in te komen. De tweede helft weet ik nog 1 keer te scoren dus wordt het gelijk. 'Ik wil verlenging!' zegt, nou ja eerder schreeuwt, Louis. Ik stem er mee in en net voor tijd scoor ik een doelpunt bij Louis. 'Hoe... Dat..' stamelt Louis verbaasd. 'Haha lekker bezig Saar.' zegt Harry en hij legt zijn arm even snel om mijn schouder en trekt mij naar hem toe. 'Haha, Lou je hebt gewoon verloren van een meisje.' Zegt Niall lachend en al snel lacht iedereen mee. 'Ze had gewoon geluk.' probeert Louis zichzelf te verdedigen. 'Ik wil nog wel een keertje tegen je spelen hoor.' zeg ik wetend dat ik toch niet meer kan winnen. 'Nee, hoef niet ik geloof al dat je echt goed kan spelen.' zegt Louis meteen. 'Aaawh, is Louis bang te verliezen.' zegt Niall met een sten zoals je tegen kleine kinderen praat. Louis probeert snel wat te vinden om te zeggen, als er iets wordt omgeroepen. 'Wil iedereen terug in hun stoelen gaan zitten we gaan zo landen.' Liam maakt Lisa wakker die niet wakker was geworden van ons geschreeuw. Iedereen gaat weer terug zitten op hun stoel en ik zit dus weer naast Harry. 'Hoe kan je Louis nou verslaan op FIFA niemand van de jongens is het meteen de eerste keer gelukt.' zegt Harry. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb echt geen idee ik speelde het wel eens met mijn broertje, maar ik denk dat het gewoon geluk was.' zeg ik. Harry lacht en zijn schattige kuiltjes komen weer tevoren waardoor ik automatisch ook begin te lachen. 'Als we een keer tijd hebben zullen we dan samen ergens gaan eten ofzo, als een date zeg maar.' vraagt Harry bijna fluisterend, dat ik mijn best moest doen om het te verstaan. Ik sta er een beetje versteld van, Harry Styles wil op een date met mij?! Gewoon de assistent van de visagist van One Direction. 'Als je niet wil hoeft het niet hoor.' zegt hij en ik was even vergeten dat ik nog moest antwoorden. 'Ja, lijkt mij leuk.' probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen. Echt het liefst had ik meteen ja geschreeuwd, maar dat zou denk ik een beetje gek zijn. 'Ik beloof dat je geen spijt zal krijgen dat je ja hebt gezegd.' zegt Harry. En dat maakt mij alleen nog maar nieuwsgieriger. 'Wat gaan we dan doen?' 'Dat zie je dan wel.' zegt Harry.
Heey, ik wil een nieuwe cover voor mijn boek en nu vroeg ik me af of misschien 1 van jullie een cover zou willen maken. Zo ja? Stuur me dan ff een privé bericht of zet het in de reacties. Echt ik vind het super leuk dat jullie mijn boek lezen ik kan echt niet geloven dat het al meer dan 21k reads heeft.
En zouden jullie het leuk vinden als ik een Q/A doe?
xxx Lisanne
JE LEEST
Adopted by one direction
FanficDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...