35 back home

386 18 0
                                    

De rest van de week heeft Harry mijnde mooiste en leukste plekken van LA laten zien, de toeristische plekken te vermijden. Natuurlijk hadden een paar fans ons gespot en wilden op de foto, maar gelukkig waren het er nooit heel erg veel en ze wilden zelfs met mij op de foto. We zijn nu net geland in Londen om aan het laatste deel van de Tour te beginnen door groot-Brittannië en Ierland. De eerste paar shows zijn in de O2 arena in Londen en Amber, Sharona en Shawn komen bij een van de shows kijken. Louis zou ons komen ophalen van het vliegveld, maar we zien hem allebei nog nergens. 'Ik bel hem wel, want ik heb geen zin om hier nog een half uur te zoeken naar hem.' zegt Harry en hij pakt zijn mobiel uit zijn broekzak. 'Ik denk dat hij gewoon bij de auto staat, te lui om hier in deze drukte naar ons te zoeken.' zeg ik Louis kenende. 'Ja, dat zou best wel eens kunnen.' zegt hij en hij gebaart dat ik stil moeten zijn, omdat louis heeft opgenomen. 'Heey, lou...... waar ben je?.... we hadden toch binnen afgesproken..... waar sta je buiten dan?..... voor de ingang... ja we komen eraan.' ik denk dat Louis echt buiten staat. 'Hij dacht dat we voor de ingang hadden afgesproken.' 'Dus eigenlijk was hij echt te lui om ons hier te zoeken.' 'Ja, daar komt het wel op neer.' We wurmen ons tussen de vele mensen door en ik haal opgelucht adem als we buiten staan, ik heb nooit van drukte gehouden en ik ben dan ook blij dat we buiten staan. We kijken allebei om ons heen zoekend naar Louis en ik spot hem al snel leunend tegen een muurtje. 'Daar is hij.' zeg ik tegen Harry wijzend naar waar Louis is. We lopen naar hem toe en al snel heeft Louis ons ook gezien. Hij loopt ook in onze richting. 'Heey.' zegt Louis. 'Hi.' zeg ik en ook Harry begroet hem. We geven elkaar een snelle knuffel en ik moet eerlijk zijn ik heb de jongens best wel een beetje gemist, want normaal zijn we echt elke dag bij elkaar en nu voor een week niet.
'En hoe was het in LA?' vraagt Louis als we in de auto zitten. 'Het was echt super leuk, ik wil er echt vaker heen.' zeg ik enthousiast. 'We gaan er zeker nog wel vaker heen.' zegt Louis.
Als we thuis aankomen stap ik meteen uit de auto en laat ik mijn tassen nog in de auto staan, want ik wil de rest van de jongens weer zien. Als ik de deur eindelijk open heb gekregen loop ik meteen door naar de woonkamer. Daar zitten Niall en Liam op de bank. Ze zitten met hun rug naar de deur toe dus ik spring over de rugleuning tussen Niall en Liam in. Allebei kijken ze verschrikt opzij. 'Lisa!' roept Niall blij en hij trekt mij in een knuffel. Niall's knuffels zijn echt een van de beste. Als Niall en ik uit geknuffeld zijn geeft Liam mij een knuffel. 'Waar is Zayn?' vraag ik, hem heb ik natuurlijk net zo gemist. 'Hij is in de keuken dacht ik, maar hij kan ook op zijn kamer zijn ofzo.' zegt Liam. Ik sta op en loop dan maar de keuken. Intussen zijn ook Harry en Louis al in de woonkamer. Als ik de keuken binnen kom zit Zayn daar, maar ook iemand anders. 'Pezz!' roep ik als ik door heb dat het Perrie is. Perrie kijkt op en springt van de kruk af waar ze op zit om mij een knuffel te geven. 'Wat doe jij hier nou?' vraag ik, hopend dat het weer goed is tussen haar en Zayn. 'We zijn weer bij elkaar.' zegt ze blij. 'Echt!?' roep vraag ik verbaast. 'Ja.' zegt Zayn die er ook bij is komen staan. 'Krijg ik ook nog een knuffel?' vraagt Zayn en hij opent zijn armen. Ik geef hem ook een knuffel en we gaan aan de keuken tafel zitten. En weer krijg ik de vraag of het leuk was in LA. 'Heb je ook een beetje zin in het concert van vanavond?' vraagt Zayn. 'Ja tuurlijk, ik heb altijd zin in een concert en nu al helemaal nu het in Londen is.' antwoord ik.

Die avond zitten we backstage te wachten tot het voorprogramma is afgelopen. 'Lisa zullen we een potje tafeltennis spelen?' vraagt Niall. 'Tuurlijk, wil je zeker weer verliezen.' zeg ik, Niall verliest bijna altijd als ik tegen hem tafeltennis. 'Hier vangen.' zegt Niall en hij gooit een batje naar mij toe. Ik vang hem en Niall slaat meteen een balletje in mijn richting.
Na een paar potjes staan we gelijk. 'Niall kom, we moeten zo op.' zegt Liam. 'We maken hem straks af.' zegt Niall, als hij het batje op de tafeltennistafel neerlegt. Ik leg ook mijn batje neer en loop ook met de jongens mee om in het publiek te gaan kijken. Amber, Sharona en Shawn staan ook in het publiek. Lou, Lux en ik lopen naar de plek waar familie en vrienden kunnen kijken zonder in het publiek te staan. 'Heey Lisa.' zegt Shawn als hij mij ziet. Ik geef hem, Amber en Sharona een knuffel. Lux begint aan mijn been te hangen en ik kijk omlaag. 'Wat is er Lux?' vraag ik als ik door mijn hurken ga om een beetje op dezelfde hoogte te zijn als haar. 'Wie zijn dat.' zegt ze wijzend naar Shawn, Amber en Sharona. 'Dat zijn mijn vrienden.' zeg ik en ik til haar op om haar voor te stellen aan hun. 'Dit is Amber en dit is Sharona.' zeg ik. 'En is dat je vriendje?' zegt ze wijzend naar Shawn. 'Nee, nee, hij is een goede vriend.' zeg ik. Shawn geeft Lux een hand en stelt zich nu zelf voor. Lux begint te giechelen en mompelt dan iets wat lijkt op ik zou hem wel als vriendje willen. Met Lux nog vast zingen, eigenlijk meer schreeuwen, we mee met de liedjes. 'Ik moet zo op dus ik ga weer backstage.' zeg ik tegen ze als ze nog twee liedjes moeten voor ik op moet. 'Veel succes.' zegt Amber. Lux wil nu dat Shawn haar vast houdt dus geef ik haar aan Shawn. Ik ren dan samen met Lou backstage waar iemand van de technici mij mijn in ears geeft en het soort kastje waar het aan vast zit. Als Zayn mijn naam roept loop ik rustig het podium op en geef zoals altijd Niall een snelle knuffel die zijn gitaar altijd moet ophalen. Ik ben nu wel zenuwachtiger dan normaal, want nu zitten ook vrienden in het publiek. Niall begint met het spelen van de eerste paar akkoorden en ik kijk naar alle lampjes wachtend tot ik mag zingen.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu