21 the concert

929 36 2
                                    

Lisa P.O.V.

We zijn nu aangekomen bij het hotel en we zijn allemaal meteen doorgegaan naar de kamers. Ik zit samen met Harry in een kamer, zodra we bij de kamer zijn maakt Harry hem open met een pasje. Ik kijk mijn ogen uit als we de hotel kamer in lopen. 'ben jij al moe?' vraag ik aan Harry 'nee eigenlijk niet, maar het is wel beter als je nu wat probeert te slapen, want morgen is ook het concert en we moeten ook nog een eer repeteren met jou erbij' ja je ziet het goed ik ga toch meezingen met ze, ik ga Little Things met ze samen zingen.

volgende morgen

'lisa, wordt je wakker we gaan naar beneden ontbijten' eigenlijk wil ik helemaal niet wakker worden ik ben nog best wel moe. Ik voel ook dat ik in de armen van Harry lig, dus hij zou ook dan wel degene zijn die mij wakker maakte.

Als we ons allebei aangekleed hebben lopen we naar de lift die ons naar beneden brengt. In het soort restaurant aangekomen zit iedereen er al behalve Perrie en Zayn. We besluiten al gewoon te beginnen met eten ze zullen zo wel komen. En inderdaad als we allemaal langs het buffet zijn geweest en weer aan de tafel zitten komen Zayn en Perrie er aan.'Daar zijn ze hoor, wilde nacht gehad?' Schreeuwt Louis zo'n beetje door het restaurant. Ze kleuren allebei een beetje rood en kijken dan naar benden. Doordat er ook wat oudere mensen zaten te eten kijken ze een beetje geïrriteerd onze kant op. 'Lou, er zitten hier ook nog andere mensen' zegt El. We moeten wel een beetje lachen omdat Louis een heel schuldig gezocht trekt. We eten snel verder, want we moeten zo ook meteen naar het Allianz stadion.

We staan nu met z'n alle op het podium. 'WoW' is het enige dat ik uit mijn mond kan komen. 'Groot he?' Zegt Zayn die naast me staat. 'Ja en vanavond staat het helemaal vol met gillende meiden' 'Ja, ik kan het soms nog steeds niet geloven dat we hier spelen, het mooiste vind ik Little things, je hebt ook wel geluk dat je die mee mag zingen' de meiden en ik ook moeten nu het podium af zodat de jongens kunnen oefenen. We zingen hard mee met de liedjes, waardoor de jongens allemaal rare dingen gaan doen en ze veranderen ook steeds de tekst van de liedjes.
Als ze bij little things zijn aangekomen moet ik ook het podium op komen. Ik krijg ook een microfoon en moet naast Niall gaan zitten. Hij begint te spelen en Zayn begint met zijn solo

Zayn:
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

Liam:
I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly

Zayn en Lisa:
I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you, oh it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things

Louis:
You can't go to bed without a cup of tea
Maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me

Harry:
I know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me

Niall en Harry:
I won't let these little things slips out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you, they add up to
I'm in love with you and all these little things

Lisa:
You never love yourself half as much as I love you
You'll never treat yourself right darling but I want you to

Niall:
If I let you know, I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you oh

Lisa:
I've just let these little things slips out of my mouth
Because it's you, oh it's you, it's you they add up to
And I'm in love with you (all these little things)

Allemaal:
I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you, it's you they add up to
I'm in love with you, and all your little things

Het concert is begonnen en Lou en ik staan aan de zijkant van het podium te kijken. We hebben vanmiddag na dat de jongens klaar waren met het oefenen gepicknickt op het einde van het podium, op het deel dat ook omhoog kan. Lou heeft bij een vissengraat vlecht gemaakt En ik heb een jurkje aan(zie afbeelding bij hoofdstuk), daaronder heb ik ballerina's. Mijn make-up is heel erg simpel. Don't forget where you belong is nu bezig dus dat betekent strik hierna op moet. Ik ben best we, zenuwachtig nu, Lou ziet het en zegt dat ze mij vanochtend ook heeft horen zingen en dat het hartstikke mooi klonk. Zayn is nu bezig met zijn praatje. 'Vandaag hebben we ook een speciaal iemand die met ons meezingt, namelijk onze geadopteerde dochter Lisa!' Zegt Zayn. Ik word door Lou zo'n beetje het podium op geduwd en het gegil wordt harder. De jongens die mij nog niet gezien hadden in deze kleren kijken mij vol bewondering aan. Ik ga net zoals vanochtend naast Niall zitten. 'Je ziet er leuk uit' fluistert Niall in mijn oor. Louis die schuin voor mij zit knikt ook goedkeurend. 'Dankje' zeg ik tegen hun allebei. Niall begint met spelen en Zayn en Liam zingen hun stuk. Nu zing ik samen met Zayn. Als ik het heb gezongen vallen de vele lichtjes op, ik had ze weleens gezien op filmpjes en was eigenlijk altijd al benieuwd hoe dat er vanaf het podium uitzag. En ik kan je vertellen het is prachtig en ook hoe de fans meezingen, zo mooi. Niall en Harry zingen hun stuk samen. Hierna moet ik. Terwijl ik aan het zingen ben zingen de fans erg hard mee het klinkt echt zo mooi, nu snap ik wel dat Niall het soms moeilijk krijgt net als de andere jongens. Niall neemt het weer over en het laatste stuk zingen de fans alleen. 'En wat vinden jullie van Lisa?' Vraagt Niall. De fans gillen heel hard.'Ik gok dat jullie haar goed vinden?' Vraagt nu Louis. Ze gillen nog een keer en dan ga ik zo als afgesproken weer van het podium af. Niall loopt met mij mee omdat hij zijn gitaar weer moet afdoen. 'De fans vinden je leuk' zegt Niall. 'Ja, ik denk het wel' we zijn aangekomen bij het begin van het podium ik geef Niall nog een snelle knuffel en loop dan het podium af. 'Het ging hartstikke goed!' Zegt/roept Lou naar mij. 'Ja, het viel eigenlijk best wel mee' ik loop samen met Lou naar de kleedkamer. Daar aangekomen zie ik iemand op de bank zitten die mij ergens wel vaag bekend voor komt, maar ik kan het nu niet zo snel plaatsen. Het 'onbekende' meisje staat op. 'Hoi, jij moet Lisa zijn. Ik ben Gemma de zus van Harry' 'Ja klopt ik ben Lisa, je kwam mij al zo bekend voor' 'Weet Harry al dat je hier bent, ik heb hem er namelijk niet over gehoord' mengt Lou zich nu ook in het 'gesprek'. 'Nee, hij weet het niet'
We blijven nog een beetje kletsen en het concert is zo ineens afgelopen. Ik heb me ook weer omgekleed in mijn jogging broek en hemdje. De de rest van de meiden komen aangelopen met de jongens. Ik heb mijn mobiel er bij gepakt, omdat ik best wel benieuwd ben hoe Harry gaat reageren. Ze komen de hoek om en Harry loopt achteraan met Louis. De rest heeft Gemma al gezien. Harry merkt haar eindelijk op en roept heel hard: Gem. En loopt snel naar haar toe en geeft haar een hele lange knuffel. Ik stop met filmen en ga naar insta ik post het filmpje met de tekst: I think he is happy to see his sis.
Al snel staan er allemaal reacties onder de foto. Sommige zijn echt heel grappig. 'Waarom zit je zo te glimlachen naar je mobiel?'vraagt Liam. 'Kijk maar op mijn insta' iedereen pakt nu zijn/haar telefoon. 'Haha, leuk filmpje lies' zegt Niall lachend, maar Niall lacht echt overal om en zijn lach is zo aanstekelijk dat je zelf ook moet lachen zelfs als je niet weet waarom hij moet lachen. 'Heb je de reacties al gezien' zeg ik nu ook wel lachend. Iedereen kijkt weer om zijn/haar mobiel. Harry die even samen met Gemma naar de wc was kijkt ons een beetje raar aan als we allemaal aan onze mobiel zitten gekluisterd. 'Lekker gezellig is het hier' zegt hij. 'Je moet even op Lisa's insta kijken' zegt Zayn. Harry vist zijn mobiel uit zijn broekzak en hij begint even daarna te typen. Als hij klaar is met typen zie ik al gouw een reactie van hem voorbij komen: Haha, yeah i am really happy to see my lovely sister.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Weer een hoofdstukje. Ik ben vier dagen op vakantie ik heb geen idee of ik tijd heb om te schrijven. Ik heb wel WiFi dus ik zie nog wel even.
Weten jullie nog leuke One direction fanfics op wattpad? Ik heb namelijk al zo veel boeken gelezen, dat ik niet meer echt leuke kan vinden. Misschien weten jullie nog wat.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu