'Liam waarom loop je te ijsberen?' 'Ooh daar zijn jullie eindelijk we waren jullie een beetje kwijt en we hebben Niall echt vet vaak gebeld' En opdat moment komt Louis van de trap die naast de lift zit afgestormd.'Ik heb een berichtje van Lisa ze is met.... Oh jullie zijn er al' 'Ja we zijn er inderdaad al maar waarom maakte jullie je zo druk?' Vraagt Niall. 'Nou we moeten over vijf minuten in de auto zitten naar de Ziggodome waar we het interview hebben'
~Als we aan zijn gekomen bij de Ziggo dome~
'Jongens we zijn er' zegt de chauffeur die ons heeft gebracht. Ik zit samen met Niall en Louis in de auto in de andere auto zitten Harry, Zayn en Liam. Ik stap de auto uit en volg de jongens die naar binnen gaan. Als de jongens backstage gaan word ik tegen gehouden door een bewaker.'Sorry maar hier mogen geen fans komen' 'Ja maar ik ben geadopteerd door die vijf idioten daar' zeg ik terwijl ik naar Louis en Niall wijs die achter elkaar aan rennen en Liam, Zayn en Harry die bij een grote tafel, waar allemaal eten op staat, staan en het naar elkaar gooien. 'Zo weer een nieuw smoesje die had ik nog niet eerder gehoord' 'Het is geen smoesje vraag het ze zelf maar' de bewaker doet wat ik zeg en roept Liam. 'Liam klopt het dat dit meisje bij jullie hoort?' 'Ja, ze is onze, nou officieel eigenlijk Niall, geadopteerde dochter. Dus laat haar er maar door' zegt Liam tegen de bewaker en hij laat mij er langs.
Meteen komt er een vrouw met een klein meisje aan lopen. 'Hoi, ik Lou de stylist van de jongens en dit is mijn dochtertje Lux' 'Hoi ik ben Lisa en ik ben de geadopteerde dochter van die vijf gekken daar' 'Oh ja dat is waar ook de jongens hadden me al vertelt dat je mee zou komen, zou je mijn dan misschien meteen willen helpen met de kleding van de jongens?' 'Tuurlijk wil ik helpen, maar waar zijn de jongens nou gebleven?' 'Die zijn daar' en ze wijst naar Louis, Liam, een vage man die me toch bekend voorkomt, Niall,Harry en Zayn die een foto maakt van de jongens en die vage man. Ik volg Lou naar een paar rekken met allemaal kleren en dozen met schoenen.
Ik kijk een beetje rond en pak uiteindelijk:
Niall: een zwart t-shirt een rood geblokte houthakkers blouse en een zwarte broek met zwarte schoenen
Harry: een blouse die aan de achterkant zwart is en een zwarte broek en zwarte schoenen
Zayn: een grijze sweater ook een zwarte broek en ook zwarte schoenen
Liam: een zwart t-shirt met een leer achtig jasje en ook zware schoenen een zwarte broek
Louis: een donkergrijs t-shirt met een zwarte broek en zwart met witte schoenen
'En wat vind je ervan?" vraag ik een beetje onzeker aan Lou. 'Ik vind het heel leuk, alleen even kijken wat de jongens er van vinden. JONGENS KOMEN, JULLIE MOETEN JE KLEREN AADOEN!' ''Wow hoe kan je zo hard schreeuwen?' vraag ik aan Lou.'Ja, wat denk je zelf als je bij vijf jongens het haar en make-up moet doen' 'Moeten ze make-up op' 'Ja, wij moeten make-up op' zegt opeens een stem achter me ik draai me moet een ruk om en zie Harry met een grijns voor mij staan.'Man, doe dat nooit meer ik schrok me kapot' 'Die kreeg je nog terug van die keer dat je mij liet schrikken in de keuken' 'Lou heb jij die kleren uitgezocht?' Vraagt Zayn. 'Nee, dat heeft Lisa gedaan' 'Dat mag je vaker doen Lisa maar welke is voor mij?' Vraagt Niall. 'Die is van jou, die is van Harry, die is van Zayn, die is van Liam en die is van Louis' zeg ik terwijl ik naar het setje kleren wijs dat bij die gene hoort.
De jongens pakken de kleren en trekken ze aan achter een soort gordijn. Ik ga op een van de drie banken zitten die er staan. Lux die in de hoek aan het spelen was met barbies komt aan lopen met een twee barbies in haar hand. 'Lisa meespelen' zegt Lux terwijl ze een Barbiepop in mijn handen drukt. Ik tip Lux op de bank en ga met haar met de barbies spelen. Ik heb niet door dat de jongens al klaar zijn met aankleden en staan te kijken totdat Liam moet niezen.'Hebben jullie alles gezien?' Vraag ik. 'Ja en het zag er heel schattig' zegt Harry. Op dat moment komt Lou binnen en vraagt: 'Wat zag er schattig uit?' 'Oh, Lisa die met Lux met de barbies aan het spelen was' zegt Louis.'Oh ja Lisa dat wou ik je nog vragen, zou je als ik de make-up enzo van de jongens moet doen op Lux willen passen als ze mee is?' 'Jahoor met plezier'De jongens zijn helemaal klaar en het interview is al begonnen, maar ze gaan eerste nog met en paar mensen die verstand hebben van muziek praten over de muziek van One Direction. Ik en de jongens moeten wel lachen als ene Martijn Krabbé zegt dat het jammer is voor mensen die One Direction niet kennen en dat die dan onder een steen hebben geleefd. En ja ik versta Nederlands want mijn moeder kwam uit Nederland, daardoor ben ik tweetalig opgevoed.
Dan is eindelijk het moment gekomen dat de jongens op moeten. Je hoort echt een heleboel gegil van de gelukkige meiden die er bij mogen zijn. Ik heb ze nog snel een paar Nederlandse woorden geleerd. En Harry en Niall zeggen ze ook nog echt. Daarna beginnen ze Night Changes te zingen.
Als ze dat hebben gezongen gaan ze aan de tafel zitten met Humberto(de interviewer). Ze hebben het over het nieuwe album en over de fans. Ze laten daarbij een filmpje zien waar Niall in zijn eentje in een hotelkamer zit en naar het raam loopt opent en meteen hoor je een heleboel gegil van de directioners die buiten staan. Dan komt die ene vage man waar de jongen mee op de foto gingen op en het blijkt een hele bekende voetballer te zijn namelijk Ruud van Nistelrooij, hij geeft de jongens een het uit shirt van Nederland. Ene Luuk die heel goed moet zijn met videobeelden laat een paar filmpjes zien van mensen die liedjes van 1D coveren. Ook lat hij een filmpje zien van iemand die iemand ten huwelijk vraagt met ,volgens de presentator van dat progamma waar ze dat op lieten zien, That one thing van new direction, daarna leest hij een stukje voor uit een fanfictie over Niall. Na nog een tijdje gepraat te hebben zegt Humberto: 'ik heb een verrassing voor jullie' 'We zijn dol op verrassingen' zeggen de jongens of beter gezegd mijn vijf knotsgekke fantastische vaders. Ricky Romero heeft van het nummer 18 een remix gemaakt en zo te zien vinden de jongens het helemaal geweldig, want ze zitten met een grote glimlach te luisteren. Als het interview is afgelopen gaan ze Story of my life en steal my girl zingen. Daarna nemen ze nog wat op als aankondiging van het progamma dat pas maandag is te zien(het is nu zaterdag). Liam probeert daarbij Nederlands te praten en Harry helpt hem daarbij(A/N zie video bij dit hoofdstuk) het is echt heel grappig om te horen. Ik was samen met Lou ergens achteraan in het publiek gaan zitten, dus we lopen weer terug backstage. Daar komen we de jongens weer tegen die nog een beetje aan het napraten zijn over het interview. Ze hebben niet door dat wij achter hun lopen dus ik meng me plotseling in het gesprek.'ja ik vond die remix ook heel cool, en dat filmpje dat jullie aan het voetballen zijn is ook heel leuk' vooral Niall schrikt want ik liep haast achter hem, al snel herstelt hij zich. 'Ja, die remix was inderdaad heel leuk'
JE LEEST
Adopted by one direction
FanficDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...