18 Tweede kerstdag part 2

983 37 4
                                    

We zijn weer thuis, ik ben met Theo aan het spelen, hij is echt zo schattig en lijkt ook wel een beetje op Niall. 'Volgens mijn kan je het wel goed vinden met Theo?' Vraagt Denise die ook bij mij op de grond is komen zitten. 'Ja, maar hij is ook echt een schatje' allebei kijken we nu naar Theo die aan het spelen is met autootjes. 'Maar vertel eens wat over je zelf?' Vraagt Denise aan mij. 'Ik ben 12, mijn hobby's zijn tekenen, zingen en gitaarspelen. Niet dat echt goed kan zingen, maar Niall zegt altijd van wel, maar ik wil hem eigenlijk nooit geloven' 'Wil je dan wat voor mij zingen?' Ik wou bijna ja zeggen, maar wat als ze het niet mooi vind. 'Als je het niet wil hoef het niet hoor' 'Ja ik wil wel, maar ik weet niet welk liedje' 'Wat is je favo liedje?' 'Ik vind een heleboel liedjes leuk, maar op dit moment vind ik go go with you van the main level leuk. 'Zing die dan' 'Oké dan' Maura, Greg en Niall zijn nu ook stil dus ik richt mijn blik op de spelende Theo. Zacht begin ik te zingen.(filmpje bij dit hoofdstuk)

Get on the sub in New York city
Hang around in London town
Go wild in downtown Sidney
I just wanna go I just wanna go go with you

Dress up for the party in Rio
Hit the ramps on Venice beach
Clean the house in a casino
I just wanna go I just wanna go go with you

And dance along in New Orleans
All the places in your dreams
We can fly away to Mexico
Come on let's go

ohohoh
Anything you want to
ohohoh
A rocket to the moon
ohohoh
Bottom of the ocean
I just wanna go I just wanna go go with you
ohohoh
Living like we want to
ohohoh
Aiming for the stars
Ohohoh
Me and you forever
I just wanna go I just wanna go go with you

Take a walk on the Chinese wall
Meet the stars see, the Hollywood sign
Get wet in Niagra Falls
I just wanna go I just wanna go go with you

Let's dance under the Northern Lights
The sun is gone, stay up all night
All the places in your dreams
Come on let's go

ohohoh
Anything you want to
ohohoh
A rocket to the moon
ohohoh
Bottom of the ocean
I just wanna go I just wanna go go with you
ohohoh
Living like we want to
ohohoh
Aiming for the stars
Ohohoh
Me and you forever
I just wanna go I just wanna go go with you

Neverland, yes we can
Amsterdam, Berlin
Tokyo, we can go, keep the world turning
See a show, Super Bowl, Leaning Tower Pisa
Golden gate, USA, Paris, Mona Lisa
Notre Dame, Disneyland
Montreal, Dublin
See the Stones, go to Rome, tell me are you with me
Sail away, Tampa Bay, we can go to Peru
Asia, Africa, nothing that we can't do
Doesn't matter where we go
As long as I'm with you

ohohoh
Anything you want to
ohohoh
A rocket to the moon
ohohoh
Bottom of the ocean
I just wanna go I just wanna go go with you
ohohoh
Living like we want to
ohohoh
Aiming for the stars
Ohohoh
Me and you forever
I just wanna go I just wanna go go with you

Verlegen kijk ik naar Niall om zijn reactie te zien. Hij staat er alleen maar breed te glimlachen. Dan kijk ik voorzichtig naar Denise. 'Dat was goed' zegt ze. 'Dank je' 'Ik zei het toch' zegt Niall. Maura en Greg zijn het er ook helemaal mee eens. Ik ga weer verder met spelen met Theo, als dit keer Niall bij mij komt zitten. 'Zou je misschien een keer tijdens de nieuwe Tour een liedje met ons willen zingen?' 'Ik weet het niet hoor, al die mensen en de rest heeft mij ook nog nooit horen zingen' 'je wel ik heb net een filmpje gemaakt en gestuurd naar de andere en voor die mensen hoef je niet bang te zijn je ziet alleen maar de eerste paar rijen mensen en wij staan ook gewoon erbij' 'Misschien ik weet het nog niet' 'Ach zie maar je bent niet verplicht, zullen we even naar buiten gaan?' Zegt Niall nu in algemeen. Iedereen was het er mee eens dus nu lopen we door het parkje die niet zover van het huis af is. Er ligt nog een beetje sneeuw van gister, maar dat is zijn meer ijsblokken geworden. Ik duw de buggy waar Theo in zit en loop naast Maura. Ze is echt heel aardig we hebben het over van alles en nog wat, maar dan komt een vraag die ik eigenlijk het liefst had ontweken, namelijk de vraag waarom ik in het weeshuis zat. 'Als je het er niet over wil hebben is het goed hoor' ik weet toch dat ik ooit het zou moeten vertellen dus waarom niet gewoon nu. 'Nou mijn ouders waren een weekendje weg met zen tweeën, dus ik was toen bij mij oma de avond dat ze terug zouden komen stond politie aan de deur en ze hadden dus een ongeluk gehad waardoor ze beiden zijn overleden tot de begrafenis heb ik bij mijn oma gewoond en ben toen naar het weeshuis gegaan, omdat ik toen pas zes was en mijn oma was al aardig op leeftijd' 'Ach meisie toch, maar Niall en de rest zullen goed voor je zorgen hoor' zegt ze vol medelijden in haar stem. 'Ja dat zeker' zeg ik nu toch wel een beetje lachend, terwijl ik terug denk aan de keer toen ik op school door alle drukte bij de kluisjes tegen de kluisjes was aan gevallen en ik thuis kwam met een blauwe plek op mijn schouder. De jongens waren helemaal bezorgd, omdat ze dachten dat ze mij pestte en dat ze mij expres tegen de kluisjes hadden geduwd. Ik heb toen zelfs Amber en Sharona moeten bellen om te bewijzen dat niet zo was. Gelukkig geloofde ze me toen en heb ik ze plechtig beloofd om het te zeggen als ik wel werd gepest.

We zijn weer terug in huis, omdat het toch wel een beetje koud werd buiten. Het is inmiddels al rond etenstijd en Niall en ik gaan pizza's maken het deeg hadden we al van te voren gemaakt, omdat het nog moest rijzen. 'Wat gaan we er eigenlijk op doen?' Vraag ik. 'In ieder geval op elke pizza tomatensaus en op een walnoten en brie en later doen we er ook nog honing en rucola op en op de rest gooien we gewoon wat verschillende groentes enzo' 'Klinkt goed'
En zo gezegd zo gedaan. De pizza's waren al snel klaar en we gaven iedereen gewoon van elke pizza een paar stukjes. 'Jullie blijven hier toch ook slapen?' Vraagt Niall. 'Ja, als het kan?' Vraagt Maura. 'Oh ja, tuurlijk de rest blijft toch bij zijn ouders slapen, dus je mag ook nog kiezen in welke kamer je gaat slapen ik zal die van Harry of Liam nemen die zijn het netst'

Theo logt al in bed we spelen nog een spelletje en dan besluit ik om maar naar bed te gaan. Het is ook al elf uur. Ik geef iedereen een knuffel en loop dan naar mijn kamer. Ik doe mijn pyjama aan en poets snel mijn tanden en ga dan lekker in bed liggen ik kijk nog even op Instagram en twitter, ik probeer de haat te negeren maar ze trekken toch steeds mijn aandacht, ook lees ik nog een hoofdstuk van een addopted by One Direction boek op Wattpad, het is best wel grappig dat ik gewoon geadopteerd door hen ben, ik ben er nu een klein beetje aan verslaafd, soms lees ik tot midden in de nacht door.

Niall P.OV.

Lisa is net naar boven gegaan. 'Ze is een leuk meisje, Niall' zegt mijn moeder. Denise en Greg stemmen daar ook mee in. 'Ja, ik ben ook blij dat wij haar hebben gekozen ze is wel een directioner, maar ze draaide niet helemaal door toen ze ons zag ze was eerder verbaasd' 'Krijgt ze eigenlijk al haat?' Vraagt Greg, want hij weet day ik in het begin ook heel veel haat kreeg, maar de rest van de jongens hebben me geholpen en ook laten zien dat er echte Directioners zijn die wel van mij houden. 'Ja jammer genoeg wel, laats kwam ze een keer huilend beneden, omdat ze op twitter had gekeken wat mensen over haar zeiden we hebben toen ook meteen op twitter gezet dat we van haar houden' 'Oh ja die tweet heb ik wel gezien, maar ik denk dat wij ook maar gaan slapen, he Denise?' 'Ik ga ook naar bed' en mijn moeder gaat ook naar bed. Als ik langs de kamer van Liam loop waar Theo nu ligt hoor ik iemand zachtjes Don't forget where you belong zingen. Ik kijk door de deur die op een kiertje stond en zie daar Lisa zitten met Theo, waarschijnlijk moest hij huilen en hebben wij het niet gehoord. Ik loop zachtjes de kamer in en ga naast haar zitten. Ze schrikt eerst, maar als ze ziet dat ik het ben gaat ze gewoon verder met zingen ik begin ook zachtjes mee te zingen. Als net liedje is afgelopen logt Theo weer te slapen. We staan allebei op en lopen weer de kamer uit. Ik wil al weglopen als ik opeens twee armen om me heen voel, Lisa natuurlijk. Ik sla ook mijn armen om haar heen en geef haar een echte Horan-hug. We laten allebei weer los en ik hoor haar nog zachtjes Sleepwell daddy fluisteren.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu