4. Naar Amsterdam

2.9K 78 5
                                    

Zodra de bel is gegaan springen Louis, Liam en Zayn op. Ze rennen alledrie naar de voordeur, ik kijk Niall en Harry vragend aan maar antwoord krijg ik niet echt want ze zitten alleen maar te grijnzen. 'Wat is er, waarom moeten jullie lachen en waarom renden ze net naar de voordeur?' Vraag ik maar omdat ik geen antwoord kreeg. 'Oh, hun vriendinnen zijn er maar ze zijn denk ik naar beneden gegaan' zegt Harry.'Oh, dat verklaard ook waarom ze zo hard naar de voordeur renden'
We zitten een tijdje tv te kijken die Niall had aangezet toen ik een 'gesprek' had met Harry. 'Maaruh Lisa' begint Niall 'ja wat is er?' 'Nou overmorgen gaan we voor een interview met een Nederlands tv programma naar Amsterdam en jij moet mee, maar aangezien de scholen deze week weer beginnen en wij vaak naar andere landen zijn hebben we besloten dat als we in Londen zijn je gewoon naar de middelbare school hier in de buurt gaat, en als we op Tour zijn of zo dat je dan 'thuis' les krijgt. 'Oké, maar welk welk tv progamma is dat want ik heb tot mijn zesde in Nederland gewoond.' 'Ik denk niet dat je dat progamma kent want het is er altijd om half elf s'avonds op en het bestaat ook nog maar een paar jaar, maar het is RTL late night.' ' Nee, ik ken het niet maar ik keek altijd met een meisje uit Nederland tv.'

~De dag dat ze naar Nederland gaan~

'Lisa kom je we gaan bijna' roept Niall. Ik zit boven op mijn koffer omdat hij niet dicht wil. 'Kan iemand dan even komen helpen met mijn koffer, ik krijg hem namelijk niet meer dicht' ik was gister namelijk met Eleanor en Perrie wezen shoppen. Ik hoor iemand de trap op horen rennen aan de voetstappen te horen Louis. 'Hier komt Superman Louis je redden' roept Louis die mijn kamer komt binnen gestormd en boven op mijn koffer ploft. Ik rits hem snel dicht en probeer hem onder Louis weg te trekken. 'Louis ga van men koffer af!' 'Waarom ik zot hier eigenlijk wel goed' 'Nou misschien omdat Sam(de tourmanager van 1D)samen met de Liam, Harry, Niall en Zayn.' Louis springt van mijn koffer af en omdat ik nog steeds aan de koffer stond te trekken val ik met de koffer boven op mij op de grond. Maar omplaats dat Louis mij helpt staat hij alleen maar te lachen en te wijzen naar mij en de koffer. 'Ga je me nog helpen want dit ligt niet echt lekker' 'Oké ik help je al' Hij haalt de koffer van me af en helpt me met opstaan. We lopen snel naar beneden en we gaan zitten in de auto.

~aangekomen bij het vliegveld~

De auto stopt en iedereen stapt uit en pakt zijn eigen koffer. Ik ga naast Niall lopen, als we de hoek om zijn hoor ik ineens allemaal gegil van meiden. Ik kijk Niall een beetje bang aan, hij ziet het en pakt mijn hand. 'Blijf mijn hand maar vast houden, en negeer wat de fans en de paparazzi tegen je zeggen' We lopen door de menigte van fans heen ik snap nu ook wel wat Niall bedoelde met 'negeer wat de fans zeggen' want ik heb al van een paar fans gehoord dat ik hun niet waard ben dat ik lelijk ben en zo kan ik nog wel even door gaan. Als we de menigte fans door zijn is de paparazzi aan de beurt. Ik ga een beetje achter Niall lopen, maar hij merkt het. 'Kom we lopen er gewoon langs kijk gewoon maar naar beneden ik zorg wel dat je niet tegen iets of iemand aanbots en reageer niet op wat ze zeggen want ze kunnen elk ding die je zegt tegen je gebruiken' 'Oké zal ik doen en je spreekt uit ervaring?' 'Ja in het begin is het erg moeilijk om niet te reageren op van die rare vragen' 'Ja dat zal maar weten ze eigenlijk wie ik ben? 'Nee,ik denk het niet maar kijk nu maar naar beneden en zorg dat ze je gezicht zo min mogelijk zien' 'oké' we lopen langs de paps en ze vragen zoals Niall al zei rare vragen.

Als we binnen zijn moeten we langs de douane en checken we in. We kunnen meteen het vliegtuig in want het is het privé vliegtuig van de jongens. Ik ga tussen Niall en Zayn in zitten ik vind het eigenlijk best wel eng want ik heb nog nooit gevlogen laat staan naar het buitenland gegaan. 'Is er wat Lisa, je kijkt een beetje bang?' Vraagt Zayn. 'Ik vind het een beetje eng,want ik heb nog nooit gevlogen' 'Ja ik weet hoe het voelt ik had voor dat ik in One Direction zat had ik ook nog nooit gevlogen, maar doe je gordel maar om want ik denk dat we zo gaan opstijgen' En jahoor nog geen minuut later hoor je zo'n robot vrouwen stem zeggen dat we onze gordels om moeten doen omdat we gaan opstijgen. Ik kruip een beetje naar Zayn toe en hij slaat beschermend een arm om me heen.
Ik ben blijkbaar in slaap gevallen want ik word wakker gemaakt door iemand die mijn naam roept. Ik open langzaam mijn ogen maar ik schrik me kapot als ik het gezicht van Harry boven me zie hangen, maar bekijk het zo ik ben wakker. 'Waarom maakte je me wakker ik schok me kapot' 'Sorry maar we hebben een cadeautje voor je' Liam geeft mij een rechthoekig doosje met roze papier er om heen. Ik haal het papier er af en het is een witte Iphone.' Al onze nummers staan er in die van Sam, Perrie Eleanor en Sophia ook' zegt Liam.'Jongens bedankt het had echt niet gehoeven' ik geef ze allemaal een knuffel en ga daarna een beetje zitten klooien op mijn telefoon. Ik maak ook een insta en twitter account aan en Niall die dat blijkbaar gezien heeft pakt zijn telefoon en gaat naar insta en volgt mij ook volgt hij mij op twitter. Ik maak nog een past selfies met de jongens en dan moeten we onze gordel om doen omdat we gaan lamden. We pakken onze handbagage en lopen het vliegtuig uit waar wonderbaarlijk geen fans zijn. We lopen het vliegveld op pakken onze koffers van de loopband af en toe herkent een fan de jongens en wil met ze op de foto elke keer wordt dan ook de telefoon mijn handen gedrukt. Totdat er een fan ook met mij op de foto wil. Ik vraag wat haar twitter naam heeft en volg haar.

~Als we bij het hotel zijn aangekomen~

Ik loop samen met Niall naar onze kamer, wamt ik zit samen met Niall op een kamer de rst van de indeling is zo Louis en Harry en op de andere kamer Zayn en Liam. Ik loop de hotelkamer in en mijn mond valt bijna open zo mooi is. Er staan twee grote bedden, er hangt een grote plasma tv aan de muur, ik zie nog een klein keukentje en nog een deur waar vermoedelijk de badkamer is. Niall ziet dat mijn mond bijna open valt van verbazing en duwt me grinnikend naar de badkamer ik maak de deur open en dit keer valt mijn mond echt open van verbazing. Ik sta namelijk midden in een mega badkamer met twee douches een bubbelbad en twee wastafels. 'Kom je Lisa doe even snel wat anders aan dan gaan we even naar buiten' roept Niall vanaf de kamer. Ik loop de kamer weer in pak mijn koffer pak er snel een spijkerbroek en shirt en blazer uit en loop daarna weer terug naar de badkamer. Daar doe ik mijn kleren uit en doe de andere weer aan. Ik loop de badkamer weer uit en ga weer naar de kamer waar Niall al stond te wachten met mijn en zijn telefoon en het pasje van de kamer. Ik pak mijn telefoon van Niall aan en loop dan achter Niall aan naar buiten.' Waar gaan we eigenlijk heen?' Vraag ik 'Ik denk dat we even naar de stad gaan daar een koffie of zoiets halen en dan langs de grachten weer terug lopen' 'Ik vind het een goed plan'
Als we aankomen in de stad lopen we naar de Mac en Niall haalt en koffie en ik haal een Milkshake. Daarna lopen we terug langs de grachten zoals Niall al had gezegd. 'Hoe weet je hier eigenlijk de weg,Niall?' 'Oh we zijn hier al twee keer eerder geweest en zaten toen Ook in hetzelfde hotel' zegt Niall en hij staat stil om een foto te maken van de grachten. 'Waarom maak je daar een foto van?' 'Hier staat Amsterdam bekent om en ik wil toch nog op insta zetten dat we in Amsterdam zijn' we lopen weer verder en het begint best wel koud te worden en Niall en ik zo slim als we zijn zijn allebei vergeten onze jas mee te nemen. 'Het is koud, en ik heb zere voeten van het lopen' zeg ik 'Ja ik heb het ook koud, maar kom maar op mijn rug' 'Oké en we er gelukkig ook al bijna, maar weten de jongens eigenlijk wel dat we weg zijn?' 'Oeps vergeten stuur jij ze even een berichtje want dat gaat mij niet lukken met iemand op mijn rug' ik knik maar dan bedenk me dat hij dat helemaal niet kan zien dus ik zeg nog snel ja.
Als we weer terug komen bij het hotel staat Liam in de lobby te ijsberen waarom? Geen idee. 'Liam waarom loop je te ijsberen?'

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu