Ja hoor tuurlijk ma-
Hij wordt onderbroken als we een knal op horen en daarna veel gelach. Ik kijk de directeur aan en hij geeft mij een knikje naar de deur. Iedereen zit een beetje verschrikt op hun stoel, ik loop naar de deur toe en open hem. Voor de deur liggen de jongens op een hoop te lachen. Liam ligt onderop daarop ligt Zayn dan komt Niall daarna Harry en helemaal boven op ligt Louis. Ik loop naar Louis toe en steek mijn hand uit om hem te helpen maar inplaats daarvan trekt Louis mij ook op de stapel. 'Louis waarom deed je dat?' 'Nou dan hebben we een nog hogere toren' de jongens en ik hebben niet door dat mijn klas ook allemaal staat te kijken totdat een meisje zegt:' OMG dat is One Direction en Lisa is de geadopteerde dochter van hun' 'Ja dat klopt ik ben inderdaad hun geadopteerde dochter' 'Maar waarom zijn de jongens hier?' 'We zijn hier omdat we handtekeningen willen geven aan de klas van Lisa en jullie mogen op de foto met ons' je hoort nu van verschillende kanten gaaf cool en twee meisjes helemaal vooraan staan te springen en een beetje te gillen. 'Ga allemaal maar op je plaats zitten,Lisa jij mag wel naast Amber gaan zitten' ik kijk de klas in en zie een meisje haar hand opsteken. Ik loop naar de plaats waar Amber zit, zet mijn tas op de grond en ga op de stoel zitten. 'Goed, Niall Harry Louis Liam en Zayn gaan zo rondt lopen blijf gewoon zitten ze komen bij iedereen en omdat Lisa nieuw is blijven jullie vandaag in dit lokaal. De jongens lopen de klas rondt en delen hier en daar wat handtekeningen uit en gaan op de foto met iemand , ik keer me daarna tot Amber. 'Ben jij eigenlijk fan van One Direction?' 'Ja een beetje maar ook van Little Mix want mijn zus zit daarin misschien ken je haar wel Perrie(ik heb geen idee of Perrie een zusje heeft maar in dit verhaal wel). 'Ohja de vriendin van Zayn ik ben laats nog met haar en Eleanor gaan shoppen' 'Misschien kunnen we een keer met zen vieren gaan shoppen voor een kerstjurk' 'Dat lijkt me een goed plan zou ik dan je nummer mogen' 'tuurlijk ik schrijf het wel op een blaadje want je telefoon wordt zo afgepakt' 'Maar iedereen heeft zen telefoon vast voor een foto met de jongens' 'Ja klopt geef maar hier dan zet ik mijn nummer in die van jou en jij jouw nummer in die van mij' 'Is goed hier heb je mijn telefoon, moet ik eigen,ijk ook mijn achternaam er bij zetten?' 'Ehm doe maar wel ik heb namelijk meerdere Lisa's in mijn contacten staan' 'He Amber ik wist niet dat jij hier ook op school zat' zegt een stem die erg op die van Zayn lijkt. Ik draai me om en zie inderdaad Zayn staan samen met Niall. 'Ja klopt en ik heb er ook al weer een vriendin bij' 'Ja en een shopmaatje'
'Willen jullie eigenlijk ook een handtekening van mij en Niall' ik fluister snel in Ambers oor dat we net doen als of we aan het fangirlen zijn. 'OMG ik heb straks de handtekening van Zayn en Niall!' Zegt Amber. 'Ja en misschien mag ik wel een keer mee met Lisa naar huis en kan het huis van One Direction zien!' Zeg ik. Niall en Zayn kijken elkaar eerst raar aan maar daarna moeten ze er wel om lachen. 'Maar wij moeten weer verder met ons rondje en Lisa vanmiddag staat Zayn of ikzelf te wachten om op dezelfde parkeerplaats als waar we de auto net hebben neet gezet oké?' 'Ja os goed ik ben om 1 uur uit, maar gaan jullie maar snel verder voor je ongeduldige Directioners krijgt.Nadat de jongens weg waren mochten ze vragen aan mij stellen het waren meestal vragen over hoe de jongens zijn enzo. Dan is het alweer pauze en loop ik samen met Amber en een vriendin van Amber Sharona. Zij is een heel erge Directioners en kan maar niet ophouden hoe gaaf het wel niet is dat ze mij hebben geadopteerd en hoe knap Harry wel niet is, ze is namelijk een heel erge Harry girl.
Na de pauze gaan we weer teug naar het lokaal en hebben we Engels en aardrijkskunde. De man van aardrijkskunde kan maar niet ophouden over hoe mooi het landschap in Ierland wel niet is. Nadat de les eindelijk is afgelopen loop ik samen met Sharona en Amber naar buiten. Sharona is op de fiets dus loopt ze richting de fietsenstalling Amber moet net zoals als mij naar de parkeerplaats. Daar aangekomen zoek ik naar de auto van Zayn of Niall, maar lang hoef ik niet te zoeken want Amber stoot me aan en wijst in de richting waar twee mens e aan het zoenen zijn. Als ik goed kijk zijn het Zayn en Perrie. 'Ik weet wat leuks jij belt Zayn en ik bel Perrie we zeggen dat we hun niet kunnen vinden, ik verstop me achter die auto en jij achter die auto' zegt ze terwijl ze naar twee auto's wijst. 'Lijkt me een goed idee' ik loop naar de auto toe we kunnen allebei precies Perrie en Zayn zien. Ik pak mijn telefoon en zoek Zayn op in mijn contacten. Ik bel hem en ik zie hem schrikken daarna haalt hij zijn telefoon uit zijn zak en neemt op.Gesprek tussen Zayn(Z) en Lisa(L)
Z: hallo met Zayn
L: met Lisa ik heb een vraagje waar sta je ik kan je namelijk niet vinden
Z: hoe weet je eigenlijk dat ik je kwam ophalen en niet Niall?
L: het was een gokje en ik Perrie kwam Amber ook ophalen dus ik dacht dan komt Zayn mij vast ophalen
Z: ik heb je wel door hoor kom maar achter die auto vandaan want ik kan je zien
L: oké doeiChips, dat was mislukt ik kom achter de auto vandaan en zie Amber ook al bij Zayn en Perrie staan. Ik loop er naar toe en zeg Amber gedag en loop daarna samen met Zayn naar de auto.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...