Tijdsprong (het is nu oud en nieuw)
Lisa P.O.V.
Vandaag is het oud en nieuw. Ik heb samen met Lisanne oliebollen gebakken, ik wist eerst helemaal niet wat het was en de jongens ook niet, maar nu ik het zie herken ik ook wel weer van toen ik nog in Nederland woonde. De jongens hadden echt geen idee wat het waren, maar nadat ze het geproefd hadden wouden ze er steeds meer.
Het is nu een uur of elf en alle oliebollen die we hadden gebakken zijn al op, dat niet gek is omdat we met 10 mensen zijn. Niall en Lisanne zijn ook al twee keer op date geweest en ze vinden elkaar echt heel erg leuk. Van Harry heb ik gehoord dat Niall haar om 12 uur wil vraagje of ze zijn vriendin wil zijn. Ik hoop dat ze het wel wil, want ze passen echt bij elkaar. Niall houdt van eten en Lisanne is kok, ook houdt Lisanne van muziek, maar wie houdt er nou niet van muziek. Ik zat volgens mij het echt diep in gedachten ik hoor Liam mijn naam roepen. 'Zei je wat?' Vraag ik en ik zie een geïrriteerd gezicht van Liam. 'Ik vroeg of je nog wat drinken wou' Ik kijk snel naar mijn glas die op tafel staat en zie dat hij leeg is. 'Ja doe maar' 'Je had toch cola' 'ja klopt' en hij loopt naar de keuken. 'Waar zat je met je gedachten' vraagt Niall die naast mij zit. Nu moet ik wat verzinnen, ik ben nooit goed geweest in iets zo snel verzinnen. 'Ehm, ik zat te denken dat ik vorige jaar niet had gedacht dat ik door iemand geadopteerd zou worden en laat staan de band waar ik huge fan van ben en nu zit ik hier met jullie en dan blijk ik ook nog eens een zus te hebben' 'Snap ik helemaal dat had ik ook toen ik meedeed aan de x-factor het ene moment sta je solo auditie te doen en een paar jaar later sta je met je vier beste vrienden op te treden in uitverkochte stadions' 'Ja klopt, maar het zou nog gelukt zijn zinder alle Directioners' 'Ik zou ook eigenlijk niet weten hoe mijn leven er uit zou zien als ik nu niet in one Direction zat, soms als je in een stad bent en je wil even wat eten ofzo dan kan vaak niet eens zonder herkent te worden en aan mis ik mijn oude leven soms wel' ondertussen is het al weer held twaalf en besluiten we om naar buiten te gaan, want je mag hier niet ze.f je vuurwerk af steken dus gaan we naar een groot weiland hier in de buurt. We konden ook wel naar het centrum gaan, maar we wonen nogal aan de tand van Londen en het weiland is dichter bij.
Als iedereen zijn jas, schoenen, mutsen, sjaals aan heeft gaan we naar buiten.Niall P.O.V.
Het is nu nog een minuut voor twaalf ik word best wel nevels want ik wil Lisanne vragen of ze mij vriendin wil zijn, maar straks wil ze niet ofzo. Ik sta al naast Lisanne het is nu of nooit, ik haal nog een keer diep adem. 'Lisanne?' Vraag ik zachtjes. 'Ja, wat is er Niall?' En ze draait naar me toe. 'Ik wou je wat vragen' 'Ga je gang' 'Vanaf het moment toen ik voor de eerste keer bij je was kon ik niet stoppen met aan je te denken. Lieve Lisanne, zou je mijn vriendin willen zijn?' 'Ja, Niall graag zelfs' de mensen om ons heen tellen af van tien naar nul. Ik ga wat dichter bij haar staan en precies op de nul druk ik mijn lopen op die van haar. Een blij gevoel gaat door me heen. Eindelijk het meisje waar ik al die tijd op heb gewacht, heb ik gevonden. We trekken allebei terug en volgens mij staan we allebei als een gek te grijnzen. Ik pak haar hand vast en verstrengel mijn vingers met die van haar en samen kijken we naar al het vuurwerk.
Lisa P.O.V.
Harry en ik houden Niall en Lisanne al de hele tijd in de gaten en ongeveer een halve minuut voor twaalf. Zegt Niall iets tegen Lisanne ze hebben een klein "gesprek". En precies om twaalf uur zoenen ze. 'Little Nialler heeft eindelijk zijn Princes gevonden' zegt Harry. 'Ik ben wel benieuwd wanneer ze het bekend gaan maken' 'Ik denk Niall kenende dat het morgen al op twitter en Instagram staat'
Als het vuurwerk klaar is gaan we weer terug naar huis. Ik ben al best wel moe, Harry ziet het en stopt zodat ik op zijn rug kan springen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Weetje Harry, nou heeft iedereen een vriendin behalve jij' 'Nou volgens de roddelbladen heb ik al ik weet niet hoe veel vriendinnen gehad, elke keer als ik met een meisje ben denken was meteen dat het je vriendin is' ondertussen zijn we al weer thuis en laat Harry me weer zakken. Ik doe mijn jas en schoenen uit en geef iedereen een knuffel en ga dan meteen door naar boven.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...