Lisa P.O.V.
Als ik wakker word zie ik dat Amber nog slaapt ik besluit haar wakker te maken door met een kussen op haar hoofd te slaan. Ze schrikt wakker en knippert een paar keer. 'Zullen we bij Lisanne en Niall gaan kijken' zegt Amber. 'Ja, als ze nog niet wakker zijn kunnen we mooi foto's maken' we stappen uit bed en pakken beide onze telefoon. We controleren nog even of het geluid uit staat en sluipen dan via de badkamer naar Niall's kamer. Daar zien we Lisanne in Niall's armen liggen. We maken snel een paar foto's en gaan dan weer terug naar mijn kamer. 'Dat was echt cute' zegt Amber. 'Ja, ze vinden elkaar echt leuk.
Als we in de keuken aankomen zit iedereen er al behalve Niall en Lisanne, meteen begint Eleanor me te ondervragen over Niall en Lisanne. Liam, Harry, Louis en Zayn kijken ons echt heel raar aan. 'Waar hebben jullie het over?' Vraagt Harry en je kan nog net niet een vraagteken boven zijn hoofd zien. 'Oh, Lisanne en Niall vinden elkaar leuk en Niall heeft haar nu op een date gevraagd gisteravond' geef ik als antwoord op Harry's vraag. 'En we hebben ook nog foto's gemaakt toen ze lagen te slapen' voegt Amber nog toe. 'Echt laat zien' zegt of eerder gezegd roept Perrie. Ik pak mijn telefoon en laat de foto's zien. 'Ah dat is echt schattig' zegt Sophia. 'Wat is er zo schattig' 'Een foto van Lisanne en Niall die aan het slapen zijn' zegt ze zonder op te kijken. Als ik kijk wie daar staat zie ik Niall en Li alle bij staan. 'Wie heeft die foto's gemaakt?' Vraagt Niall die nu ook staat te kijken. 'Amber en ik hebben het gedaan' ik ben benieuwd hoe hij reageert. 'Zou je ze naar mij willen sturen' zegt Niall. 'En ook naar mij' voegt Li er nog aan toe. Oké die reactie had ik dus echt niet verwacht.
Nadat we heerlijk hebben ontbeten en ons hebben aangekleed besluiten we een beetje door Londen te gaan lopen, want vannacht heeft het namelijk gesneeuwd en er hangen allemaal kerstlichtjes. Iedereen heeft een muts op en een sjaal om dus de kans is klein date we herkent worden. Ik loop samen met Amber en Harry achter Niall en Lisanne achter ons loopt Zerrie en voor Niasanne (shipname Niall en Lisanne ps als je nog een betere weet zet in comments)
loopt Elounor daarvoor loopt Sophiam. 'Ik weet haast zeker dat Niall en Lisanne zo elkaars handen gaan vasthouden' zegt Harry die tussen Amber en mij inloopt. 'Ja ik denk het ook' en Jahoor nog geen vijf minuten later gaat Niall's hand voorzichtig naar die van Lisanne. Lisanne heeft het ook door en Niall kijkt haar vragend aan. Ze zegt iets wat we niet kunnen horen want er zijn ook nog een heleboel andere mensen die hetzelfde idee hadden als wij, en daarna pakken ze elkaars hand vast.Lisanne P.O.V.
We lopen nu door Londen en Het is echt heel gaaf met alle kerst lichtjes en de sneeuw die vannacht is gevallen. Als we een tijdje hebben gelopen zie ik vanuit mijn ooghoek Niall hand naar die van mij gaan, zodra hij door heeft dat ik het zie wil hij terug trekken. 'Je mag hem heus wel pakken hoor' zeg ik tegen hem. Hij begint lichtjes te blozen en pakt dan mijn hand vast. Een kleine ontploffing van vlinders vindt plaats in mijn buik, want zijn hand is dan wel een stukje groter dan die van mij, maar het voelt als of het zo hoort. Het doet me meteen denken aan de eerste regel van Little things.
Your hand fits in mine like it made just for me.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...