Vandaag is er weer een concert. Ik heb net weer Little Things geoefend. De meiden zijn er nu niet die gingen namelijk shoppen. Er is ook een oude vriendin van Niall, Melissa Anne whitlaw heet ze. Ze is best wel aardig.
We gaan weer terug naar het hotel, omdat de meiden daar ook zijn. Zodra we via de achter uitgang het trapetje aflopen zien we een heleboel paps.Lisanne P.O.V.
We zijn net terug van het shoppen. De jongens en Lisa komen er zo aan. Ik verveel me dus besluit ik om Niall te Googelen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik zie een foto van Niall samen met een onbekend meisje met de tekst er boven: Niall and his girlfriend? Als ik op het artikel wil klikken klopt er iemand op de deur. 'Princes, ik ben mijn sleutel vergeten kan jij even open doen?' Ik zucht wetend dat het toch geen zin heeft op niet open te doen. Ik loop naar de deur doe hem open en draai me meteen weer om en laat me op het bed zakken. 'Wat is er?' Vraagt Niall. 'Kijk maar op mijn mobiel' hij pakt mijn mobiel en trekt me daarna in een knuffel. 'Misschien moeten we het bekend maken?' Vraagt Niall voorzichtig. Hij weet dat ik het liever nog even zo wil houden, gewoon de zus van Lisa en goede vriendin van One Direction. 'Ik denk dat het wel tijd is nu' 'Je weet dat je best wel veel het zal krijgen?' 'Ja i know, maar nu krijgt dat andere meisje ook haat terwijl ze helemaal niks verkeerd doet' 'Oh je bedoelt Melissa' 'Ja denk het wel, maar hoe wil je het bekend maken?' 'Foto op insta, op twitter, we kunnen het ook nu doen?' 'Oke' Niall pakt zijn telefoon en maakt een selfie samen met mij. We lachen allebei naar de camera, als Niall de foto maakt drukt hij zijn lippen om mijn wang. (Zie foto hierboven Lisanne ziet er niet zo uit, ze heeft blond haar en blauw groene ogen). Hij zet de foto op insta met de tekst eronder: with my loveley girlfriend❤️❤️
'Ohja, Melissa is hier ook ik kwam je eigenlijk ophalen omdat we in de kamer van Lisa en Harry wouden gaan eten' 'ja is goed ik doe nog wel even andere kleren aan, jij mag alvast gaan als je wil' 'Oke, maar ik wacht wel even'
Ik pak een jurkje uit mijn koffer en trek het in de badkamer aan. Ik doe nog een beetje mascara op en loop dan weer terug naar de slaapkamer. Niall zit daar op het bed en zijn gezicht gaat van blij naar een beetje boos. 'Wat is er Ni?' Vraag ik. 'Kom even zitten' en hij klopt naast zich op het bed. Ik laat me een beetje verbaasd naast hem neerzakken. 'Een heleboel fans vinden je geweldig, maar er zijn ook een paar "fans" en hij maakt aanhalingstekens tekens met zijn vingers. Die denken dat ze mij beter kennen en denken dat jij niet goed genoeg voor mij bent. Je mag het best lezen wat ze over je vinden, maar vergeet niet dat ik van je hou en het maakt mij echt niet uit wat de "fans" ervan vinden' 'Dankje Ni ik zal het onthouden' en ik zie dat zijn wangen een beetje roze worden. 'Je bent schattig als je bloost' zeg ik een beetje grinnikend als hij het probeert te verbergen. Hierdoor begint hij nog meer te blozen. We schrikken allebei op als we iemand op de deur horen kloppen. 'Komen jullie nog het eten wordt anders koud!' Roept Louis. 'Jaja we komen er aan' antwoord Niall. Ik druk nog snel een kus op zijn lippen voordat we de deur open maken.Melissa P.O.V.
Louis die net even weg was om Niall en Lisanne op te halen komt de kamer weer in gelopen met Lisanne en Niall hand in hand achter hem aan. Ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op Lisanne, omdat ik eerder ook gevoelens voor Niall had alleen zag hij mij nooit meer dan een goede vriendin. Ik heb het hem ook wel gezegd en gelukkig is onze vriendschap daardoor niet stuk gelopen.
We staan nu bij het concert te kijken, ze zingen little things samen met Lisa. Ze zijn echt heel erg lief voor haar. 'Ze zijn zo lief voor Lisa' zeg ik tegen Sophia die naast mij staat. 'Ja klopt, ze beschouwen haar ook wel als hun dochter'
Als ze bezig zijn met het laatste liedje besluiten wij alvast backstage te gaan. De jongens komen aangerend in de kleedkamer. 'Jongens ik ga, ik heb morgenvroeg afgesproken met iemand' zeg ik terwijl ik op sta. Ik geef iedereen een knuffel en zeg nog een keer gedag en loop dan naar mijn auto.Ik voel me best wel schuldig dat ik zolang niet ge update heb. Maar goed ik heb een vraagje.
Willen jullie lange hoofdstukken(4 a 5 blz.), waar je iets langer op moet wachten of kortere(3 blz.) waar je minder lang op hoeft te wachten?
En voor de gene die het zich afvroegen de jongen op de foto is Ryan Thomas, speler van Pec Zwolle, met zijn vriendin.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...