28. Nando's

611 28 2
                                    

We rijden, nou eigenlijk Liam, naar een Nando's de niet in het centrum zit. Als we er zijn parkeert Liam de auto en lopen we richting Nando's. Bij de deur staat een meisje en ze vraagt met hoeveel personen we zijn. 'Vijf' zegt Niall(Harry is er namelijk niet).Ze wijst ons een tafel aan en vraagt of we hier al eens eerder zijn geweest. Of ze weet niet dat hier One Direction voor haar neus zot of ze doet gewoon alsof ze het niet weet. 'Ja, we zijn hier al eens eerder geweest' zegt Liam, terwijl hij richting Niall kijkt. Ze heeft ons de menu kaart. Niall legt zij menukaart bijna gelijk weg. Ik kijk op de kaart en besluit een chicken wrap met patat en nog een soort broodje(zie foto bij hoofdstuk, dit heb ik gehad toen ik bij Nando's ging eten. Ik snap waarom het Niall's favo restaurant is). Louis en Liam lopen naar de balie om het eten te bestellen en nemen ook meteen bestek en drinken voor iedereen mee.
Al snel komt het eten er aan en beginnen we met eten. 'Dit is echt lekker' zeg ik als ik twee happen heb gehad. 'Ik zei het toch' zegt Niall misschien iets te hard. Een paar mensen kijken om en geven ons een boze blik. We schieten allemaal in de lach en Niall probeert een boos gezicht te trekken, waardoor we nog harder moeten lachen.
Na een hoop gelach en gezelligheid besluiten we nog even naar een park hier in de buurt te lopen.Hebben jullie nog wat van Harry gehoord?' Vraagt Louis. 'Nope' zegt iedereen. 'Zit ie niet bij zijn moeder ofzo' zegt Liam. 'Ik stuur haar wel een berichtje' zegt Louis.

1 week later

We hebben nog steeds niks van Harry gehoord. Hij was ook niet bij zijn moeder en pakte zijn telefoon ook niet op. We gaan vandaag weer verder met de Tour.
We zitten met z'n alle in het vliegtuig, behalve Harry, we gaan ook pas over 20 minuten dus hij  heeft nog even om te komen en anders moet hij zelf een vliegtuig regelen. Als het nog vijf minuten duurt horen we de deur open gaan en er komt een bruine krullenbos te voorschijn. Ik sta op en en rem zo'n beetje naar Harry toe. Ik sla mijn armen om hem heen en het duurt volgens mij even voordat hij beseft wat er allemaal gebeurt. 'Heey kleine' zegt hij, zo noemt hij mij de laatste tijd de hele tijd. Ik laat hem weer los en hij pakt zijn tassen die hij los moest laten toen ik hem een knuffel gaf. We gaan bij de andere jongens zitten en je voelt de spanning gewoon.
'We gaan over enkele minuten opstijgen, wilt u uw riemen omdoen' iedereen doet zij riem om en we stijgen op. Nog niemand heeft wat gezegd dus als we onze riemen af mogen doen besluit ik maar de stilte te verbreken. 'Wil er iemand wat drinken?' Ze mompelen allemaal iets van een ja. Ik loop naar het keukentje die in een ander gedeelte van het vliegtuig zit. Ik schenk voor iedereen cola in en neem het dan weer mee naar het zitgedeelte.

Harry p.o.v.

Als ik het vliegtuig binnen stap voel ik gelijk iemand die mij een knuffel geeft. Ik gok dat het Lisa is en inderdaad is het haar. 'Heey, kleine' ik weet dat ze die bijnaam haat daarom gebruik ik hem ook steeds.
Als het vliegtuig is opgestegen vraagt Lisa of we wat te drinken willen. We zeggen allemaal iet wat op een ja moet lijken. Als ze weg is geeft het mij een mooi moment om even met de jongens te praten. 'Het spijt me echt heel erg, ik heb het meteen uitgemaakt met Claire en sorry dat ik niets van me zelf liet horen ik had tijd voor mijzelf nodig. Ik snap het als jullie-' en ik wordt onderbroken door Louis. 'Het is al goed we waren alleen een beetje ongerust en Lisa maakte zich echt heel erg zorgen om je' hij komt naast mij zitten en geeft mij een mannen knuffel.
Lisa komt weer terug met een paar glazen cola op een dienblad. Ze zet ze op het tafeltje neer en ploft dan tussen mij en Louis in.

We zijn net geland in Johannesburg (A/N ik weet niet of dit met de otra Tour klopt, maar ik schrijf dit als ik op vakantie ben en ik heb hier geen internet). En rijden met een van naar het hotel toe. 'Jullie hebben allemaal een eigen kamer hier en er is een centrale woonkamer' zegt Sam die voorin de auto zit. 'Zijn alle kamers hetzelfde?' Vraagt Liam. 'Ja, ik dacht het wel, er zijn wel alleen twee badkamers' zegt Sam.

Lisa is meteen naar bed gegaan, dus nu zitten we met z'n vijven in de woonkamer. Toen ik een weg was heb ik nagedacht en het lijkt mij eigenlijk beter om na vijf jaar bij elkaar hebben gewoond alleen te gaan wonen, maar ik weet niet hoe de rest gaat reageren en ik heb geen zin in nog een ruzie en al helemaal niet nu we op Tour zijn en dan heb ik het nog niet eens gehad over Lisa.
'Is er wat Harry?' Vraagt Louis, hij heeft ook altijd allee door. Hij is ook wel mijn beste vriend van de jongens, de andere natuurlijk ook, maar Louis en ik zien altijd als er war aan de hand is.
'Toen ik weg was heb ik eens nagedacht en misschien is het beter als we apart gaan wonen' zeg ik. 'Ik heb daar laatst ook al over nagedacht, maar hoe moet het dan met Lisa?' Zegt Niall. 'We moeten da-' en Zayn wordt onderbroken door iemand die de trap op rent en een deur die even later dicht gaat. 'Ik ga wel er wel heen' zegt Louis terwijl hij opstaat en richting de deur die naar de trap loopt.

Louis P.O.V.

Als ik de trap op loop hoor ik iemand huilen. Ik kan er echt niet tegen als iemand moet huilen, maar goed ik doe de deur open en zie daar Lisa liggen met haar gezicht in het kussen om waarschijnlijk haar snikken te dempen. Ik ga zachtjes naast haar zitten en leg mijn hand op haar rug. 'Gaan jullie echt apart wonen?' Zegt ze met hotten en stoten, omdat ze nog steeds aan het huilen is. Ik kan nu liegen en zeggen dat het echt nog niet zeker is, maar dat wil ik haar ook niet aan doen. 'Ja, waarschijnlijk wel. Maar we zijn niet gescheiden he' 'Ja i know, maar ik schrok denk ik een beetje' 'Kom eens hier' zeg ik terwijl ik mijn armen open doe. Lisa gaat rechtop zitten en slaat ook haar armen om mij heen en legt haar hoofd op mijn schouder. 'Jullie zijn gewoon zoveel voor mij gaan beteken' murmelt ze. 'Jij ook voor ons en ik snap best wel dat je een beetje schrok, maar waarschijnlijk gaan we eerst de Tour afmaken en het album en dan gaan we eens voor huizen kijken' Ze trekt terug uit de knuffel en haalt haar neus een keer op. Ik schiet in de lach, omdat haar mascara helemaal onder haar ogen zit. 'Wat is er nou' vraagt ze. 'Je- je mascara het zit overal' Lisa veegt nu met haar hand onder haar ogen waardoor ze het alleen maar erger maakt. 'Anders haal je je mascara er af en gaan we nog ff maar de andere toe die willem denk ik ook wel graag weten waarom je moest huilen' ze stemt er mee in en loopt naar de badkamer om haar mascara er af te halen.

Wie van jullie gaat er naar release party in Amsterdam? Ik ga er heen samen met een vriendin en misschien kunnen we dan ergens afspreken daar.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu