Lisa P.O.V.
Na een lange dag op school ben ik dan eindelijk thuis. Met een zucht zet ik mijn tas onder aan de trap die neem ik straks wel mee naar boven. Ik pak wat te drinken en een koekje en loop dan naar de woonkamer. Ik kijk verbaasd als ik iedereen behalve Zayn op de bank zie zitten en ze kijken niet echt blij. 'Wat is hier aan de hand?' Vraag ik terwijl ik tussen Niall en Liam ga zitten. 'Zayn en Perrie gaan samen wonen' zegt Liam. 'Maar ze gaan toch in deze straat wonen' 'Hoe weet jij dat? En dat kan niet meer het huis is al gekocht door iemand anders' zegt Harry. 'Zayn had het mij al verteld toen jullie in die achtbaan gingen met 5sos. Wie komt er dan te wonen?'
'I don't know, maar volgens mij is het wel iemand die bekend is' zegt Louis. 'We zien wel, ik ga naar boven.' Ik zet mijn glas in de keuken neer en loop dan naar mijn kamer. Ik kijk wat voor een huiswerk ik heb en pak de boeken die ik nodig heb.
Ik ga, net als ik toen met Shawn,(ik heb zijn naam veranderd vond James toch niet zo'n leuke naam) in het raam zitten. Ik zet mijn raam een stukje open en staar een beetje naar de bomen die alweer blaadjes beginnen te krijgen. Als ik tussen de bosjes wat zie want wel verdacht veel op een trampoline lijkt. Ik wist wel dat er een zwembad was achterin achter een paar bosjes, maar die trampoline had ik nog nooit gezien. Ik zal er straks wel naar vragen, maar eerst huiswerk.
Na anderhalf uur ben ik dan eindelijk klaar en besluit om wat te gaan tekenen. Dit doe ik dan wel weer aan mijn bureau.
Als ik bijna klaar ben kijk tevreden naar het resultaat. Het een zonsondergang op het strand geworden en voor de zon staan zes silhouetten die mij en de jongens moeten voor stellen. Ik verander nog een paar kleine dingetjes en zie dat het bijna zes uur is, omdat vaak iedereen overal heen gaat overdag eten we standaard om zes uur behalve in het weekend. Ik ruim mijn teken spullen op en pak mijn mobiel van de lading en kijk of ik nog een berichtje heb. Tussen alle appjes uit een groepsapp van de klas valt mij 1 appje op.
Eentje van Shawn. 'Heey, heb je misschien zin om zaterdag wat met mij te doen?'
Gisteravond hebben we nog een tijdje met elkaar geappt. Jaa, lijkt me leuk wel s'middags ik hou van uitslapen☺️
Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en loop naar beneden. Als ik de keuken in kom wil ik op de plek gaan zitten waar ik eigenlijk altijd zit, maar daar zit nu een meisje met lang golvend bruin haar. Ik loop naar de andere kant naast Niall. 'Wie is dat?' Vraag ik zachtjes aan hem. 'Vriendin van Harry' 'Een vriendin of zijn vriendin?' 'Zijn vriendin' 'En waarom weet ik daar niks van' 'Ik weet ook nog steeds niet hoe ze heet, ze is hier binnen gekomen Harry heeft gezegd dat ze hier bleef eten en toen zijn ze naar boven gegaan ze kwamen net voor jou naar beneden' als Liam en Zayn de pannen op tafel zetten vallen Niall en ik meteen aan. Het eigenlijk een soort vast iets hier geworden: eerst Niall en ik dan de rest. Ik steek mijn hand uit naar Harry's vriendin ze kijkt er wel naar, maar neemt hem niet aan. Niall die het ook zag kijkt mij verbaasd aan. Ik probeer nu een keer aan Harry te vragen wie het meisje is, maar hij negeert mij ook. Ik voel me best wel beledigd, want Harry en ik zijn(of beter gezegd waren) best wel close met elkaar we houden van dezelfde humor halen de hele tijd grapjes bij elkaar uit enz. 'Hebben jullie al een ander huis gevonden, Zayn?' 'Nee nog niet, maar weet je wie het huis hier naast heeft gekocht' 'Nee dat weet ik nog niet' 'Naughty Boy' en hij spreekt de naam uit alsof het een of ander vies gerecht is. 'Echt, maar hij is toch een vriend van jou?' 'Was zul je bedoelen. Hij wist dat ik dat huis wou kopen met Perrie en hij heeft het gewoon zelf gekocht met een of ander smoesje dat hij niet wist dat ik dat huis bedoelde en nu wil hij ook nog dat ik solo ga en samen met hem ga werken' 'Dat ga je toch niet doen' zegt Niall nu die waarschijnlijk het hele gesprek heeft gehoord. 'Nee misschien ooit later, maar ik heb het nu veel te leuk met jullie en dan zou ik al helemaal niet met Naughty Boy samen gaan werken' 'Gelukkig ik was al bang dat je dat echt zou gaan doen'
We hebben het nog over van alles en Harry heeft het heel erg gezellig met het meisje, ik hoop niet dat ze hier blijft slapen, want vrijdagavond is het bij ons altijd film avond en omdat we vaak een horror film kijken en ik die nogal eng vind ga ik vaak bij Harry zitten. We eten ons eten op en ik ga naar mijn kamer om een beetje op mijn gitaar te spelen. Ik schrik me kapot als Niall in eens in mijn kamer staat. 'Welk liedje is dat?' 'Eigenlijk is het geen liedje ik was gewoon wat aan het spelen' 'Nou het klinkt in elk geval leuk, misschien kunnen we samen een liedje schrijven' 'Gaan we vanavond dan geen film kijken?' 'Ja, maar geen horror daar houdt Claire niet van' 'Is Claire de naam van dat meisje?' 'Jep Harry had zijn mobiel in de keuken laten liggen en toen heb ik op zijn WhatsApp gekeken' 'Maar ik mag haar echt niet' 'Ik ook niet ik heb het er nog wel met Harry over, want hij heeft het zelf niet echt door' Niall loopt door de badkamer door naar zijn kamer en haalt zijn gitaar en een notitie blok op. 'Ik had al wat bedacht op over te schrijven, maar ik heb er nog geen lyrics bij' zegt Niall. Hij geeft mij het notitie blok en er staan een paar dingen op:
Iemand die altijd achter je keuzes stond als niemand anders dat was.
Niemand kan je naar beneden halen.
'Gaar het ook over iemand?' 'Het gaat eigenlijk een beetje over onze fans, want wat we ook doen ze blijven altijd achter onze keuzes staan' 'Aah jullie zijn zo lief voor jullie fans' 'Ze doen zoveel voor ons dus dan mogen wij ook wel eens wat voor hun doen' 'Maar wat dacht je van:all my life you stood by me, when no one else was ever behind me' 'Ja, wacht even ik schrijf het even op en wat dacht je van nobody can drag me down' 'Ja schrijf op'
Na een tijdje hebben we het refrein:
All my life you stood by me when no one else was ever behind me
All these lights they can' blind me
With your love nobody can drag me down
Nobody nobody
Nobody can drag me down
Nobody nobody
Nobody can drag me down'Lisa en Niall komen jullie film kijken?!' Schreeuwt Louis. JAAA we komen er aan' schreeuwt Niall terug.
'Mooie tekening' 'Dankje, en heeft er altijd al een trampoline in de tuin gestaan bij het zwembad?' 'Ja, we hebben hem gister verplaats nu kan je vanaf de trampoline in het zwembad springen' 'Echt dat is vet gaaf alleen is het nu nog niet echt lekker weer om te gaan zwemmen' 'Ja klopt, het water is wel verwarmd maar het is nu nog best wel koud' we lopen al pratend naar beneden en gaan dan bij de rest op de bank zitten.Heey, liam's birthday is today 🎉🎉🎉
Ik wil heel graag vaker updaten, maar het is gewoon lastig met school enzo.
En zouden jullie het insta account van mij en mijn vriendin willen volgen: horanloverrrrrrrr. We hebben nog niet zo heel veel volgers.
Okay ik heb niks meer te zeggen dus byeeee
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...