De eerste leg van de Tour is afgelopen dus we zijn nu weer thuis en gaan daarna weer door naar Europa. Ik zit nu aan het ontbijt en Louis zit er ook bij omdat hij het niet leuk vond dat ik alleen moest ontbijten. 'Komt Amber je ophalen?' vraagt Louis. 'Ja en er fiets ook nog iemand anders mee' 'Leuk, maar niet met z'n drieën naast elkaar fietsen' 'Jaha' en ik sta op om mijn schoenen al vast aan te doen, want Amber kan er elk moment zijn. Net als ik bezig ben met mijn tweede schoen aan te doen gaat de bel. Ik hink naar de deur en doe hem open. Daar staan Amber en een jongen. 'Hey, kom maar even binnen ik ben nog niet helemaal klaar' 'Tuurlijk de eerste dag en je bent al weer niet klaar, dit is trouwens Shawn hij zit ook bij ons in de klas' Ik doe snel mijn schoen en jas aan en pak snel mijn tas van de trap en roep nog snel naar Louis dat ik ga.
'Hoe was het op tour?' vraagt Amber. 'Super ik vond vooral Johannesburg gaaf ook om te zingen het was echt vet gaaf en al die andere landen ook' 'Je zingt ook?' vraagt Shawn hij had de hele tijd nog niks gezegd. 'Ja, maar 1 liedje, maar het is wel super gaaf' we hwbbwn het een beetje over de tour en over school.
We zitten bij onze eerste les: Wiskunde , we hebben vaste plekken gekregen en ik zit nu elke les naast Shawn. 'Ik snap hier dus echt geen ene zak van' zeg ik tegen hem en ik laat mijn hoofd op de tafel zakken. 'En ik moet een voldoende halen wil ik atheneum blijven doen' 'hoeveel sta je dan voor wiskunde' '5,3, jij dan?' 'Ik sta een 8,2' '8,2' zeg ik vol verbazing' 'Kan je mij niet bijles ofzo geven' 'Als je dat wil' 'Echt?' 'Ja echt ik heb toch geen andere dingen buiten school' 'Lisa en Shawn jullie bewaren je gespreken maar voor in de pauze of na school' zegt mevrouw Smith. Meteen zijn we allebei stil en luisteren naar het verhaal van mevrouw Smith. Het geeft mij de kans om hem eens te bekijken. Hij heeft donkerblond haar dat een beetje rommelig zit en hij heeft licht blauwe ogen, eigenlijk is hij best wel knap. Ik richt mijn aandacht weer naar mevrouw Smith die nog steeds over het zelfde zit te vertellen in plaats dat ze iets uitlegt wat we voor huiswerk moeten maken.
Ik slaak een opgeluchte zucht als de bel gaat en we pauze hebben. 'Maar wanneer kan je dan, want we hebben morgen ook huiswerk voor wiskunde' vraag ik aan Shawn. 'Uhm... ik zou vanmiddag kunnen' 'Oké zullen we dan naar mijn huis gaan' 'Ja dat is wel het makkelijkst' We gaan bij Amber en Sharona zitten. 'Hey' zeg ik en ik plof neer op de bank waar we altijd op zitten. 'Hey, hoe was tour' Vraagt Sharona. 'Echt super leuk en ik heb de hele tijd samen met Harry op een kamer geslapen' zeg ik om haar een beetje te plagen. 'Ik ben echt zo jaloers, wanneer mag ik weer een keer komen?' vraagt ze als ik mijn brood onder alle boeken uit haal. 'Geen idee mjschien kan je een keer met Amber komen logrren' 'Jaaa dat moeten we weer een keer doen' zegt ze blij.
En ik denk aan de laatste keer dat we gingen logeren dat was net voordat ik op tour ging met de boys. We wtwn ons eten op en praten nog wat voordat we naar de volgende les moeten.
'Eindelijk vrij' zeg ik als de laatste les is afgelopen. We fietsen met z'n drieen naar mijn huis waar Amber verder gaat naar haar huis. 'BEN WEER THUIS!' schreeuw ik. Shawn die best wel schrok toen ik zo schreeuwde zegt:'Wow je kan echt vet hard schreeuwen' 'Moet ook wel als er vijf jongens overal door het huis zitten verspreid en je mag je jas wel daar neer hangen' zeg ik en zelf hang ik mijn jas ook op. 'Wil je wat drinken?' 'Ja' ik loop de keuken in en Shawn volgt mij. Harry zit aan de tafel druk te typen op zijn mobiel. 'Heey' 'Hoi' zegt hij een beetje afwezig. Hij heeft niet eens door dat Shawn er bij is. Ik schenk wat drinken in en kijk wat we voor koekjes hebben, maar mijn aandacht gaat naar een reep milka oreo. Ik pak hem uit de kast en vraag Shawn of hij ook wat mee wil nemen. We gaan in de vensterbank zitten, want ik heb zo'n brede vensterbank waar je in kan zitten.'Doek en bedankt voor het helpen' roep ik Shawn na, hij heeft mij geholpwn en daarna hebben we nog wat gepraat.
Omdat de boys een nieuwe single hebben een hoofdstuk. Wat vinden jullie van Drag me down? I really love it en Niall heeft veel solo's dus per-fect.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...