lisa p.o.v.
Een weekje later zit ik samen met Harry in zijn huis in LA. De andere jongens zijn of naar Londen of ze zijn bij hun ouders. Harry en ik zijn een twee uur geleden aangekomen op LAX en zijn daarna eerst naar de supermarkt gegaan, omdat we anders niks te ten zouden hebben en daarna zijn we meteen naar Harry's huis gegaan. Het is nu al te laat om nog ergens heen te gaan, dus hebben we besloten om samen iets te gaan koken en dan het op te eten buiten bij het zwembad en misschien nog wel even te gaan zwemmen, want het weer is hier echt super. 'Goed wat zullen we gaan maken?' vraagt Harry als alle spullen op de goede plek in de keuken staan, die tevens een heel erg mooi uitzicht heeft over de tuin die echt huge is. 'Uhm, I don't know. Jij bent degene hier die kan koken.' zeg ik en ik spring op het aanrecht en laat mijn benen heen en weer bungelen. 'Ik weet wel wat, als jij de aardappelen en de mozarella pakt pak ik de kip en de parmaham.' zegt Harry en ik begin een flauw vermoeden te krijgen van wat we gaan maken. Ik spring van het aanrecht en pak uit de koelkast de mozarella er uit en pak een paar aardappels. Dit alles leg ik neer op het aanrecht en ik spring weer op het aanrecht. Harry had ook al alles gepakt en pakt nu een mes en een snijplank. 'Hier, jij mag de aardappels schillen en dan maken we er straks aardappelpuree van.' zegt hij en hij legt de snijplank met het mes naast mij neer. 'Maar wat gaan we dan maken?' vraag ik als ik begin met her schillen van de aardappels. 'Kip gevuld met mozzarella verpakt in parmaham met aardappelpuree(chicken stuffed with mozzarella wrapped in parmaham with a side of home made mash). Louis en ik hebben het ooit een keer gemaakt toen we samen gingen wonen na de x factor.' zegt Harry en ik had al wel een idee dat we dat gingen maken.
Als alles klaar is lopen we met de borden naar buiten. Ik heb onder tussen al een bikini aan en Harry een zwembroek dus we kunnen zo gaan zwemmen als we klaar zijn. We gaan zitten op de stoelen die bij het zwembad staan. Als ik de eerste hap neem verbaast me hoe lekker het is. 'Dit is echt heel lekker.' zeg ik tegen Harry. 'Alles wat ik kook is lekker.' zegt hij. 'Ehm ja.. en die ene keer dat het half verbrand was dan?' zeg ik. Een tijdje geleden was het eten half verbrand toen hij even naar de wc was gegaan. 'Dat was maar 1 keer.' verdedigt harry zichzelf. We eten ons eten op en nemen als toetje een ijsje. Als ik mijn ijsje op heb en het stokje wil weggooien word ik opeens opgepakt. Ik hang nu over Harry's schouder en begin wild te spartelen met mijn benen.
'Zet me neer!' roep ik wetend dat ik straks waarschijnlijk in het zwembad beland. Als hij me in het zwembad wil gooien pak ik snel zijn schouders vast zodat Harry ook mee valt. En zo vallen we dus met z'n tweeën in het zwembad. Ik had echt verwacht dat het water koud zou zijn, maar het is eigenlijk best wel lekker warm.
'Heb je ook een luchtbed?' vraag ik als we al een tijdje soort baantjes aan het zwemmen zijn. 'Ehm.. ik denk het wel hij moet dan in dat schuurtje liggen.' zegt Harry en hij wijst naar een schuurtje dat een eindje verderop staat. Ik klim uit het zwembad en merk nu pas dat het best wel wat kouder is geworden vergeleken met toen we erin gingen, maar het is nog steeds licht en dat blijft het ook nog wel een tijdje. Ik trek de deur van het schuurtje open en zie een heleboel spullen. Spullen om het zwembad mee schoon te maken, voetballen en ook spullen voor in het zwembad. Ik doorzoek alles en kom al snel een luchtbed tegen. Ik pak ook nog een pomp die ergens in een hoekje stond en loop weer naar het zwembad. Ik leg het luchtbed op de regels bij het zwembad neer en doe het tutje van de pomp(a/n heeft dat ding eigenlijk een naam?) in het luchtbed en begin met pompen. 'Lukt het een beetje?' vraagt Harry als het luchtbed voor een kwart al vol is en ik al best wel een tijdje bezig ben. 'Ja, alleen gaat het zo langzaam.' zeg ik en ik stop even met pompen. 'Laat mij maar even.' zegt hij als hij op de kant klimt. En terwijl Harry het luchtbed verder op pompt spring ik het zwembad weer in. Harry heeft het luchtbed in een mum van tijd opgepompt, maar hij is ook best wel vaak in de sportschool te vinden. Hij gooit hem in het zwembad en ik probeer er op te klimmen, wat natuurlijk weer eens niet lukt, want ik val er echt de hele tijd af als ik er bijna op lig. Als ik er dan eindelijk op lig duwt Harry mij er af.
Ik gooi dan weer water in zijn gezicht en ik ben bang dat dit tot een watergevecht gaat lijden. Harry pakt me op en houd mij boven zijn hoofd. 'Nee, je gaat me niet weer gooien!' roep ik en ik begin weer wild met mijn benen te spartelen. Harry gooit me en ik beland een eindje verder in het water.
Als het een uur of acht is besluiten we er maar uit te gaan en naar binnen te gaan. 'En hoe vind je het tot toe hier?' vraagt Harry als we binnen voor de tv zitten. 'Ik vind het tot nu echt super vet hier en het weer is ook echt lekker.' zeg ik.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...