6. Sick

2.3K 76 13
                                    

We waren weer terug in Engeland, we waren net aangekomen en het was al best laat dus ik ga meteen door naar bed. Na een half uurtje hoor ik de jongens ook naar boven gaan en dan val ik pas in slaap.
Ik word wakker met een misselijk gevoel ik kijk nog snel op de klok en zie dat het half twee is. Daarna ren ik naar de badkamer en ga voor de wc zitten, meteen komt mijn hele maaltijd van 's avonds er uit.

Niall P.O.V.

Ik wordt midden in de nacht wakker van het geluid van iemand die aan het over geven is, ik luister goed en hoor dat uit de badkamer van mij en Lisa komt. Ik loop er snel heen en ga gehurkt naast Lisa zitten en haal haar haar uit haar gezicht en wrijf geruststellend over haar rug heen. 'Gaat het weer een beetje?' Vraag ik als ze klaar is met overgeven. 'Ja een beetje maar zou ik een paresitemol(A/N geen idee of ik het goed schrijf) en een glaasje water mogen?' 'Tuurlijk' ik pak een glas van de wastafel af en vul het met water. 'Hier, wil je bij mij liggen want je ziet er aardig bleek uit' 'Bedankt, en ik zou dat inderdaad wel fijn vinden want ik voel me echt niet lekker' ik help haar met opstaan. 'Moet ik je tillen of kan je lopen?' 'Ik kan wel lopen maar zou je mij dan kunnen ondersteunen' 'Tuurlijk' ik pak haar om haar middel vast omdat ze niet veel kleiner is dan mij, zo lopen we naar mijn kamer en ik help haar met het in bed komen. Ik ga zelf aan de andere kant liggen en sla een arm om haar heen. 'Als er iets is kan je me altijd wakker maken, ook al is het omdat je honger hebt' ze moet lachen om mijn opmerking. 'Ik weet niet of dat zo slim is want dan is het eten al op voordat je boven bent' zegt Lisa. 'Haha zou zomaar kunnen maar ga maar slapen want je ziet er moe uit' 'Ja sleepwell daddy' het klinkt misschien een beetje cliché maar terwijl ze dat zegt voel ik iets van binnen een beetje smelten. 'Sleepwell Princes' zeg ik nog. Ze kruipt nog wat dichter tegen me aan en ik sla mijn andere arm ook om haar heen. Al gauw hoor ik haar ademhaling omlaag gaan en dat is voor mij een teken dat ze slaapt. En dan val ik zelf ook in slaap.

Ik word wakker van verschilde stemmen die zeiden: 'Waarom logt ze hier' 'het ziet er wel schattig uit' 'Lisa ziet er aardig witjes uit' Ik opende snel mijn ogen en zag dat Lisa nog vredig lag te slapen. Daarna draai ik me voorzichtig om naar de deur, omdat ik Lisa nog steeds in mijn armen ligt en gebaar naar de jongens dat ze stil moeten zijn. Liam loopt naar mij toe. 'Waarom ligt Lisa bij jou?' Fluisterde Liam. 'Nou ik werd midden in de nacht wakker van iemand die aan het overgeven was, en dat was dus Lisa, ik ben naar de badkamer gegaan en heb haar toen een paresitemol gegeven en toen gevraagd of ze bij mij wou liggen' fluister ik tegen Liam. 'Maak haar maar wakker en breng haar mee naar benden ze kan wel op de lange kant van de hoekbank liggen, ik neem wel een kussen mee en er ligt nog wel een deken beneden' en de jongens lopen naar beneden.

Lisa P.O.V.

Ik word wakker van iemand die mijn naam roept en me zachtjes heen en weer schud. Ik open langzaam mijn ogen en zie een beetje bezorgde Niall. 'Hoe gaat het nu met je?' 'Al wat beter dan gister' 'Moet je nog wat anders aan of wil je meteen naar beneden?' 'Nee, maar zou je naar beneden willen tillen?' 'Ja tuurlijk' hij doet de dekens af en tilt me in bride style op ik leg mijn hoofd op zijn borst omdat ik nog best wel een beetje moe ben. Terwijl Niall naar benden loopt vraag ik: 'Weten de jongens eigenlijk dat ik ziek ben?' 'Ja ze stonden vanochtend in mijn kamer foto's te maken van ons' 'Echt, waarom?' 'Ik hoorde iets van dat het er schattig uitzag' 'Oké' ondertussen zijn we al in de woonkamer gekomen waar de jongens op de bank zitten, op de hoek van de bank ligt een deken met een kussen. 'Goedemorgen' zeg ik tegen de jongens. 'Goedemorgen? Het is al half 1 hoor' zegt Harry. 'Heb ik dan zo lang geslapen?' 'Ja en mister Horan ook, maar wil je wat eten en drinken?' 'JA!' Schreeuwt Niall die mij nog steeds vast heeft. 'Ik had het niet tegen jou maar tegen Lisa' 'Oh maar ik wil ook wel wat' zegt Niall die een beetje begint te blozen. 'Maar ik zou wel een beschuitje willen en een glaasje water' zeg ik tegen Harry. 'Oké wil je ook wat op je beschuitje?' 'Nee een beetje boter mag wel maar niet zo veel' Niall leg me op de bank neer en hij gaat zelf naast mij zitten. Hij zet de tv aan en zoekt naar een leuk progamma, hij besluit om het interview bij Rtl late night (die ze opgestuurd hadden gekregen omdat hij morgen pas uitkomt) terug te kijken. Liam Zayn en Louis zijn naar boven gegaan om zich om te kleden. Harry komt uit de keuken met een dienblad met een bord met een beschuitje, een glas water en voor Niall een bord met 3 boterhammen en een bakje koffie. Hij zee het op tafel en ploft zelf ook op de bank. Niall heeft het doorgespoeld totdat ze zelf opkomen.
Na het interview en vele lachbuien verder gaan Liam en Louis (die ondertussen al weer beneden waren gekomen) een kerstboom halen. Ik ga even op mijn telefoon en zet op mijn twitter: @lisahostysonpayma(heb zomaar even een naam verzonnen): Sick blehh😝 daarna leg ik mijn telefoon weg en ga even slapen want ik ben best wel moe.

Louis P.O.V.

Ik en Liam lopen door een tuincentrum waar ze echte kerstbomen verkopen. We hebben een zonnebril op en een snapback in de hoop niet herkent te worden. Ik zie een mooie kerstboom en tik enthousiast Liam aan.'Kijk die is mooi' en ik wijs naar de kerstboom die ik had gezien. Hij kijkt naar de kerstboom die ik aan wijs en loopt er naar toe om hem nog wat beter te bekijken. 'Louis je hebt eindelijk een keer een mooie uitgezocht in tegenstelling tot andere jaren' hij pakt de kerstboom en loopt naar een verkoper die hem in zo'n net doet. Ik neem de kerstboom aan van de man terwijl Liam naar de kassa loopt om te betalen.
S
Lisa P.O.V.

ik word wakker van stemmen op de gang. Ik ga een beetje rechtop zitten en op dat moment gaat de deur open en komen Louis en Liam binnen met een kerstboom op hun schouder het ziet er best wel grappig uit. Nu valt het me pas op dat er een paar plastic bakken staan met kerstballen en lichtjes en dergelijke. Niall komt samen met Harry uit de keuken lopen. 'Hé je bent al wakker ik dacht dat je sliep?' Zegt Niall. 'Ja ik ben ook net wakker' hij komt weer naast me zitten en we kijken samen naar de jongens die aan het klungelen zijn om de boom recht in de houder te krijgen.
Als hij er dan eindelijk instaat moeten de lichtjes uit de knoop worden gehaald. Ik pak snel mijn telefoon zodat ik de lampjes niet uit de knoop hoef te halen. Ik kijk even op twitter en lees de reacties op mijn tweet. Er staan hele lieve reacties bij zoals beterschap en eigenlijk Ben ik best wel jaloers op jou maar je hebt er ook niet zelf voor gekozen. Hoe weten ze eigenlijk dat ik geadopteerd ben door hun bedenk ik me opeens. 'Wij zijn One Direction we zijn beroemd over de hele wereld' zegt Niall. 'Oeps zei ik dat hardop?' 'Ja maar je moet de haat negeren die meisjes zijn gewoon hartstikke jaloers op jou want vaak zien ze er niet uit met een kilo make-up op' 'Ik ken ook wel mensen die soms kilo's make-up op hebben' 'Wie dan?' 'Jij dombo' 'Niemand noemt mij een dombo' 'Dan hoor ik niet bij niemand' daar heeft Niall niks op te zeggen. Opeens voel ik weer het gevoel komen dat ik Moet overgeven. 'Lisa is er wat? Je wordt helemaal wit' 'Ja ik moet denk ik overgeven' en met dat sta ik snel op uit de bank en loop zo snel als ik kan naar de wc. Liam is mij waarschijnlijk achterna gekomen want toen ik voor de wc zat overgegeven legde hij net zoals Niall deed zijn hand op mijnrug en haalde mijn haar uit mijn gezicht. 'Gaat het een beetje?' Vraagt Liam als ik klaar ben enten doorgespoeld. 'Een beetje maar zou je me even willen helpen met opstaan en terug lopen?' 'Tuurlijk zal ik daarna even een paresitemol en een glaasje water pakken?' 'Ja graag' Samen met Liam loop ik weer terug naar de woonkamer. Ik ga weer onder de dekens liggen en Niall slaat een arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Liam is ook weer terug en geeft het pilletje en het water aan mij ik neem het in en neem daarna een grote slok water om die vieze smaak van spuug en het pilletje een beetje weg te spoelen. Niall zet het weer terug op de tafel en ik val langzaam weer inslaap alleen dit keer op de borst van Niall.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Merry christmas 🎄🎅
Ik hoop dat de mensen die kerst hebben gevierd leuke kadootjes hebben gekregen

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu