Weer een tijdsprong ze gaan nu op Tour (ik kon niet wat verzinnen wat er in de tussentijd moest gebeuren)
Lisa P.O.V.
Ik zit net als de keer dat we naar Amsterdam op mijn koffer, alleen is het deze keer een nog wat grotere koffer. Ik besluit om Niall maar op hulp te vragen, dus ik loop door de badkamer heen, gewoon omdat ik te lui ben om over de gang te lopen. 'Niall kan je helpen met mijn koffer dichtdoen?' zeg ik, maar ik zie nu ook Niall en Lisanne zoenend op bed liggen, met kleren aan hoor! Ze kijken allebei op en ik zie hun hoofden langzaam rood kleuren. 'Laat maar, ik vraag wel even iemand anders' en ik draai me om op mijn hakken en loop weer snel terug naar mijn kamer. Ik loop de gang op opzoek naar iemand die niet te druk is met amdere zaken. Ik begin maar bij Harry, want hij is de enige die nog single is. Ik loop zijn kamer in en zie hem al zijn kleren in zijn koffer gooien. 'Er past meer is als je ze opvouwt hoor' zeg ik. Hij kijkt verschrikt op. 'Ja klopt, maar ik ben te lui om het allemaal op te vouwen, want binnen de kortste keren ligt het allemaal weer door elkaar' 'Maar ik kwam hier eigenlijk om te vragen of je wou helpen, want ik krijg mijn koffer niet dicht' 'Ja hoor, maar waarom ging je niet naar Niall dan hoef je alleen maar de badkamer door' 'Was ook eerst mijn plan, maar hij was druk met andere dingen' 'Ik heb ze helemaal niet gehoord' 'OMG Harry, niet dat ze hadden gewoon hun kleren nog aan hoor' we zijn al in mijn kamer en Harry en ik gaan allebei boven op de koffer zitten. 'Gaat ie al dicht?' Vraagt Harry, terwijl ik aan dat lipje ding van de rits zit te trekken. En even later hoor je net geluidje dat een rits maakt als hij dicht gaat. 'Eindelijk, je moet ook niet zoveel meenemen' 'Ik heb helemaal niet veel mee' verdedig ik mezelf. 'Ik heb gewoon spullen die veel ruimte in beslag nemen' 'Jaja het zal wel, maar ga je slapen we gaan morgen vroeg weg' en met dat loopt hij de kamer uit. Ik besluit hem maar te gehoorzamen en naar bed te gaan. Als ik in bed log kijk ik eigenlijk zoals elke avond nog even op insta enzo. Ook tweet ik nog wat. Lisaofficial: Bed time for me tomorrow with the boys on Tour #excited #otra.
De volgende morgen word ik wakker van de wekker van mijn i pad. Ik zucht een keer en druk hem dan uit. Ik wil weer in slaap vallen als ik me bedenk dat we vandaag weg gaan. Ineens ben ik een stuk wakkerder(is dat een woord?) en ik gooi de deken van mij af en loop naar mijn kast die ondanks dat ik mijn koffer al heb ingepakt nog wel aardig wat kleren in hangen. Het irritante is dat het hier eind winter is en in Australië is het zomer, dus ik heb echt geen idee wat ik aan moet doen. Een jurkje of rokje vind ik niet fijn in het vliegtuig ik heb loever een joggingbroek ofzo aan, dus ik besluit maar gewoon een joggingbroek aan te doen met een t-shirt.
Als ik benden kom zie ik iedereen al aan de bar zitten in de keuken. Ik maak een boterham met Nutella en schuif dan ook gezellig aan. Ik zit naast Louis en Zayn en het is eigenlijk nest wel grappig, want Zayn heeft een ochtend humeur en Louis zit alleen maar Zayn te irriteren.Als iedereen zijn brood op heeft moeten we vertrekken naar het vliegveld, maar omdat we met tien mensen gaan(Elounor, Zerrie, Nisanne, Shopiam, Harry en ik zelf(Lisa)) moeten we met twee auto's erheen worden gebracht.
We zitten nu heelhuids in het vliegtuig, want er waren een heleboel fans we moesten er dwars doorheen, omdat er geen andere weg was. Ik ben nog best wel moe dus zodra we in de lucht zijn val ik haast meteen in slaap.
'Lisa' hoor ik iemand zag fluisteren. 'Mmh' antwoord ik terug als teken dat ik waker ben, maar ik hou mijn ogen nog even dicht. 'Kom je we gaan eten' ik open mijn ogen en zie Louis voor mij staan. Ik merk nu ook dat er een deken over mij heen ligt. Ik sla de deken van me af en volg Louis naar een ander gedaante van het vliegtuig waar een mini keukentje is. Daar zit iedereen al te eten ik ga op de lege plek naast Eleanor en Zayn zitten. 'Hoelang moeten we nog vliegen?' Vraag ik, want ik heb geen idee hoelaat het het nu is, wel weet ik dat het ongeveer twintig uur duurt van Londen naar Sydney. 'We hebben nu vijf uur gevlogen dus we moeten nog wel even' zegt Liam.Als we na de lange reis eindelijk zijn aangekomen in Sydney is het eigenlijk heel rustig op het vliegveld, ook wel logisch want het is twaalf uur 's nachts. Het is ook niet helemaal in Sydney maar een vliegveld daar in de buurt. We kunnen meteen door naar de taxi's die op ons staan te wachten en ons naar het hotel brengen. De koffers hoeven we ons geen zorgen over te maken die worden met een ander busje waar de rest van de crew inzit naar het hotel gebracht.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanficDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...