We zijn nu in Japen, de meiden zijn naar huis, maar de zus van Louis, Lottie, is wel geklommen. We staan in de lobby te wachten, want 5 seconds of summer is het voor progamma voor Japan. Niall is hartstikke blij de andere ook wel blij, maar Niall het meest. Voordat we naar de lobby gingen heb ik Niall nog snel gevraagd wie wie was, want ik vind hun muziek wel leuk en weet de namen wel, maar welke naam bij wie hoort wist ik niet precies. 'Ja daar heb je ze!' Zegt Niall opgewonden als er een zwarte geblindeerde auto aan komt rijden. En inderdaad de auto stopt voor het hotel en de deur gaat open en er komen voer enthousiaste jongens de auto uit gestormd. Ze rennen meteen naar binnen en geven iedereen een knuffel. Ik blijf maar een beetje bij Niall staan. Luke merkt mij het eerst op. 'En wie is dit?' Vraagt hij meer aan Niall dan aan mij. 'Dit is Lisa, je weet wel waar ik het gister over had bij het Skypen' zegt Niall terwijl hij mij een beetje naar voren duwt. Ik weet niet zo hoed wat ik moet doen dus blijf ik maar gewoon staan. Al snel voel ik twee armen om me heen ik sla mijn armen ook om Luke heen. Ook de rest geeft mij een knuffel.
Allemaal hebben we nog niet ontbeten dus besluiten we dat maar te gaan doen. Als iedereen langs het buffet is geweest beginnen we met eten. 'En hoe bevalt het je op Tour zijn?' Vraagt Ashton. 'Goed hoor, ik hoef niet bijna elke avond een heel concert te geven en het is echt vet leuk om zoveel verschillende plaatsen en landen te zien' 'Hoe doe je dat eigenlijk met school dan?' 'Ik doe voor elke dag gewoon mijn huiswerk en stuur het dan op naar mijn mentor' (geen idee of het in het echt zo mag, maar idk). We hebben het nog een beetje over touren enzo. 'Wat zullen we vandaag eigenlijk gaan doen?' Vraagt Zayn. 'We kunnen naar universal studio's gaan' Stelt Liam voor die op zijn telefoon wat aan het zoeken was. 'Jaaaa!' Roep ik een beetje enthousiast. Alle andere mensen die ook zaten te ontbijten kijken een beetje geërgerd onze kant op. Ook de andere stemmen in en we besluiten om daar maar heen te gaan.In Universal studios
'Zullen we daar in gaan?' zegt Luke wijzend naar een best wel hoge achtbaan. Zayn zegt al meteen dat hij er niet in gaat en ik besluit ook maar niet te gaan, want ik hou ook niet zo van achtbanen. Terwijl de rest naar de achtbaan loopt zoeken wij een bankje die een beetje tussen de bosjes staat zodat we wat minder snel herkent worden. 'Wanneer gaan jij en Perrie eigenlijk troiwen?' Zayn die een beetje rond zat te kijken schrikt op. 'Sorry wat zei je ik was er niet helemaal bij' 'Ik vroeg wanneer jij en Perrie gaan trouwen' 'Dat weten we eigenlijk nog niet precies, maar we denken na de tour en dan tussen de tour als we vrij zijn het te plannen Enzo' zegt Zayn blij. 'En dit weten de jongens nog niet, maar we willen na deze leg van de tour gaan kijken voor een huis voor ons beide' zegt hij wel een beetje fluisterend tegen mij. 'Dus dan ga je bij ons weg?' 'Ja, maar een paar huizen verderop staat een huis te koop en daar wouden we gaan kijken als ie dan nog niet verkocht is' 'gelukkig ik dacht al straks ga je helemaal aan de andere kant van Londen wonen' ' Nee, dat zal ik ook niet willen, maar je moet niks tegen de jongens zeggen hoor ik ga het pas zeggen als alles rond is en we er ook werkelijk gaan wonen' 'Ik zal het proberen maar ik ben niet zo goed in geheimen bewaren' we kletsen nog een beetje over de tour en welke attractie we in gaan. Na drie kwartier komen ze er eindelijk aan. De meeste lachen wel, maar Harry ziet een beetje witjes en loopt ook samen met Lottie achteraan. 'Was het leuk?' vraag ik. 'Ja het was echt heel erg leuk echt jullie hadden mee moeten gaan' zegt Louis een beetje te enthousiast. 'Nou als ik Harry zo zie vond hij het wat minder leuk' 'Ja hij had overgegeven, maar voor de rest gaat het wel goed met hem' antwoord Louis een beetje ongeïnteresseerd.
We zijn nog in allemaal verschillende attracties geweest, maar moesten wel weggaan toen fans ons hadden gezien en we waren vergeten om een security mee te nemen.
We zijn nu bij het concert 5sos is aan het optreden en ik zit samen met Niall ergens te kijken waar niemand ons kan zien. We zitten net als de fans hard mee te blèren met de liedjes als ze met het laatste liedje bezig zijn gaan we weer terug backstage. Ik loop meteen naar de kleedkamer en Niall loopt terwijl hij met Lisanne aan het facetimen richting het podium. Lou zit al op mij te wachten om mijn haar en make up te doen. Als Lou met mijn haar bezig is komt lux aangelopen met een paar barbies. Ik til haar op mijn schoot en ze begint op de soort tafel voor mij te spelen met de barbies. Als mijn haar gedaan is komen Ashton en Calum binnen lopen. 'Klonk goed hoor' zeg ik tegen ze. 'Dankje, wat is eigenlijk je favo liedje van ons ' vraagt Ashton. 'Uhm, ik denk amnesia' zeg ik. 'Dat is ook een van mijn favorieten' zegt Calum.
Beetje raar einde i know. Ik ben voor twee weken op vakantie en ik weet ook niet of ik dan tijd heb om te schrijven.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...