17 christmas presents (en tweede kerstdag part 1)

1.1K 44 1
                                    

We zijn nu weer thuis, ondanks alle mutsen en sjaals zijn we(nouja eerder de jongens) toch nog wel een paar herkent. We gaan eerst wat eten en daarna gaan we de cadeautjes doen, we hebben gewoon gedaan dat iedereen 1 cadeautje koopt voor alle anderen. Voor Niall heb ik een paar plectrums gekocht met de Ierse vlag, zijn naam, voor Liam heb ik een cap met 1993 erop, voor Louis heb ik samen met Lisanne FIFA 15, voor Harry een kookboek omdat hij van koken houdt, voor Zayn een waardebon voor de kapperszaak waar hij altijd heen gaat, voor Perrie een paar armbanden, voor Eleanor een ketting met een uiltje, voor Sophia ook een paar armbanden, voor Lisanne een armband met sisters erop ik heb er voor zelf ook eentje. Iedereen legt zijn/haar cadeautjes onder de kerstboom en dan gaan we met zijn alle aan tafel zitten alle stelletjes zitten tegenover elkaar inclusief Nisanne. Ik zelf zit tegenover Harry die trouwens ook samen met en Lisanne, die erg goed kan koken ze werkt ook in de keuken bij een restaurant, het eten heeft gemaakt.

Het eten was echt heerlijk en ik over drijf niet we zitten nu met zijn alle in de woonkamer. 'Zullen we doen dat iemand een cadeautje pakt en het aan die gene geeft?' Stelt Liam voor. Iedereen mompelt iets wat op een ja is goed moet lijken. 'Mag ik eerst?!' Schreeuwt Niall. Iedereen mompelt weer iets van een ja. Niall huppelt blij naar de kerstboom. En pakt een best wel groot pakje. Hij huppelt naar de bank en stopt voor mij. Ik kijk hem verbaast aan, maar hij drukt nog steeds met dezelfde glimlach het pakje op mijn schoot. Terwijl ik het papier er van af haal ploft Niall naast mij neer op de bank. Ik zucht als ik nog een kartonnen doos zie, als ik die eindelijk open heb kijk ik met grote ogen naar de gitaar die in de doos zit. Ik haal hem er voorzichtig uit. 'Draai hem is op' fluistert Niall in mijn oor. Daar staan allemaal lieve dingen die de jongens er op hebben geschreven. Ik geef ze allemaal een hele dikke knuffel en bedank ze ik weet niet hoevaak.

Zodra alle cadeautjes op zijn gaan we een een of andere horror film kijken dat wouden de jongens namelijk graag. Elke kaar als er iets engs gebeurt kruip ik wat dichter tegen Harry aan. Na een tijdje trekt hij mij op zijn schoot, ik leun wat naar achter zodat ik tegen zijn borst aan leun hij slaat zijn armen om mij heen.
Ik moet tijdens de film inslaap zijn gevallen want ik word wakker gemaakt door iemand die me zachtjes heen en weer schud. Als ik mijn ogen open doe merk ik dat ik in mijn eigen bed lig. 'Kom je zo we gaan zo mijn moeder ophalen van het vliegveld' en weg is ie. Niall en ik gaan zo Maura ophalen van het vliegveld, als we terug komen zijn als het goed is alle jongens weg. Ik besluit op nog een keer het jurkje van gister aan te doen en doe nog even snel wat mascara op.
Nadat ik wat heb gegeten gaan Niall en ik naar het vliegveld. We zingen wat mee met de radio. 'Je vind Lisanne leuk he' en hij krijgt wat rodere wangen. 'Ik beschouw dat als een ja' zeg ik lachend. 'Wat gaan jullie eigenlijk doen op de date' het floepte er zomaar uit, want Lisanne heeft er nog niks gezegd. 'Je hebt ons staan afluisteren he' zegt hij nu ook wel een beetje lachend. 'Nee, nee, ik was mijn tanden aan het poetsen en toen hoorde ik jou op je gitaar spelen, dus toen ging ik tegen de deur aan staan en toen hoorde ik jullie hele gesprek' verdedig ik mezelf. 'Ach, het maakt ook niet veel uit je was er toch wel achter gekomen en we zijn er' ik stap uit de auto en we lopen naar de grote hal, zodra we daar binnen komen pak ik Niall's hand vast en ga dichter naast hem lopen. Ik heb namelijk net zoals Niall last van claustrofobie, maar hij weet wel wat beter hoe hij er mee om moet gaan. Als we eindelijk bij de goede gate zijn gekomen wat voor mijn gevoel wel een eeuwigheid leek te duren is het gelukkig niet zo heel erg druk. 'Gaat ie?' Vraagt Niall aan mij. 'Ja, het gaat wel weer' en ik ga op het bankje zitten die achter ons staat. We kletsen nog wat en we besluiten om naar de gate te lopen. Al snel komt Maura er aan, maar ze is niet alleen achter haar lopen een man en een vrouw samen met een klein jochie, volgens mij zijn het Greg, Theo en Denise. Zodra ze door de schuifdeuren zijn vliegt Niall zijn moeder om de hals. Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij, gelukkig merkt Denise mij op en loopt met Theo in haar armen naar mij toe. 'Jij moet vast Lisa zijn' zegt ze. 'Ja klopt, jij bent toch Denise?' En nu komt Greg er ook bij staan Niall staat nog steeds te knuffelen met zijn moeder. 'Jij moet Lisa zijn, Niall heeft al veel over je verteld' 'Ja, je wilt niet weten wat voor een verhalen ik allemaal heb gehoord' Niall en zijn moeder komen er nu ook bij staan en ook zij stelt zich voor terwijl Niall Denise en Greg een knuffel geeft en hij Theo van Denise over neemt.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu