32

471 20 0
                                    

Lisa p.o.v.

We zitten nu in Amerika en het is echt geweldig hier. Ik zit nu in mijn kamer huiswerk te maken eb ik snap echt helemaal niks van wiskunde. Ik slaak een zucht en gooi gefrustreerd mijn boeken van wiskunde aan de kant. En natuurlijk moet Er weer iemand net langs mijn kamer lopen, waardoor diegene alles heeft gezien. 'Lukt het een beetje?' vraagt Harry die dus net langs kwam lopen. 'Nee ik snap helemaal niks van wiskunde en het moet over een uur worden ingeleverd.' zeg ik. 'Ik help je wel even, wiskunde was altijd een van de vakken waar ik het best in was.' zegt Harry en hij komt naast mij op bed zitten en gaat tegen de muur aan zitten. Ja ik zit op mijn bed, omdat er geen bureau in deze hotelkamer staat. 'Wat snap je dan niet?' vraagt Harry als ik naast hem ben gaan zitten. 'Alles.' 'Ja, daar heb ik veel aan. Welke opdrachten moet je maken?' en hij pakt het boek van het bed af. 'Uhm... opdracht 2, 4, 5, 6, 8 en 9.' en ik wijs de opdrachten aan. 'Heb je al wat gemaakt?' vraagt Harry. 'Ja, de eerste twee, maar toen snapte ik het niet meer.' zeg ik terwijl ik mijn schrift pak. En de opdrachten aanwijs die ik al heb gemaakt. 'Laat mij eens kijken' zegt hij en ik geef hem mijn schrift. Hij kijkt een tijdje van mijn schrift naar het boek. 'Je hebt deze opgaven allebei goed, dus de basis heb je al wel die andere opgaven moeten denk ik ook wel lukken als je het gewoon stapje voor stapje doet.' zegt Harry.

Na een tijdje heb ik alle opdrachten samen met Harry gemaakt en is het tijd om te gaan lunchen. 'Laten we anders samen ergens gaan eten.' stelt Harry voor. Ik stem er mee in en even later lopen we samen op straat in Amerika. 'Weet je dat dit altijd al een droom van mij is geweest, ik wou als kind altijd al naar Amerika.' zeg ik. 'Voor mij ook altijd ik droomde er ook altijd van om ooit als zanger de wereld rond te reizen.' zegt Harry en we lopen een park in. 'Ik zou echt heel erg graag nog een keer richting LA willen.' zeg ik wetend dat de jongens daar nog wel eens heen gaan. 'We hebben over twee weken weer een weekje vrij en ik was van plan om naar LA te gaan, dus als je wil mag je mee.' zegt hij. 'Echt, dat zou echt super zijn.' zeg ik blij en Harry moet lachen om mijn enthousiasme.

'Zullen we hier wat gaan eten?' vraagt Harry en hij wijst naar een erg gezellig uitziend restaurant/café achtig iets en ik stem er mee in we zijn al wel een poosje aan het lopen en ik begin honger te krijgen.

Als we ons eten hebben bestelt vraagt Harry een vraag waar ik eigenlijk de hele tijd al op aan het wachten was, want Sarah had mij en Lou al verteld dat Harry haar had gevraag of ze met hem op een date wou. Ik zat zo diep na te denken over wat Sarah leuk vindt dat ik helemaal niet doorhad dat ons eten al gebracht. Ik begin met eten en heb al snel mijn eten op. 'Maar wat vind Sarah nou echt leuk?' vraagt Harry nog een keer. 'Ik denk dat ze wel van iets simpels houdt zoals dit gewoon naar een gezellig en niet al te chic restaurantje,' zeg ik, 'ennuh wanneer ga je dan op date met haar?' 'Over twee dagen, dus ik moet wel snel iets regelen.' zegt Harry. 'Zijn we dan nog steeds hier of zijn we dan al weer in een andere stad?' vraag ik, want misschien kunnen ze dan in het restaurantje waar we nu zijn eten. Harry pakt zijn telefoon etbij om denk ik in zijn agenda te lijken. 'Uhm... ja dan zijn we nog net hier, we hebben morgen het concert dan blijven we hier nog een dagje en dan gaan we die volgende morgen al vroeg naar San Francisco.' 'Misschien kan je dan hier met Sarah eten.' zeg ik. 'Ja, en dan kunnen we daarna nog naar dat parkje waar we net doorheen zijn gelopen.' zegt Harry. We kletsen nog even en rekenen dan af om daarna weer richting het hotel te lopen.

Gisteren was het concert en het was echt geweldig, dit is het eerste concert in Amerika en ik hou nu al van het land. Sarah is al te hele tijd aan het heen er weer lopen met kleding, schoenen en sieraden tussen haar kamer en die van Lou, waarschijnlijk omdat ze niet weet wat ze aan moet doen. Ik besluit om maar in de soort van woonkamer te gaan zitten, omdat ik echt helemaal gek word van Sarah die dus de hele tijd heen en weer aan het lopen is. Als ik de "woonkamer" binnen kom, zit alleen Zayn daar tv te kijken. Ik plof naast hem op de bank en vraag waar de rest is. 'Niall is samen met Louis eten aan het halen en Liam is dacht ik op zijn kamer aan het Skypen met Sophia.' zegt hij. Zayn en Perrie zijn net uit elkaar terwijl ze net een huis samen hadden gekocht. 'Je mist haar, hè?' vraag ik doelend op Perrie, want telkens als iemand met zijn vriendin aan het Skypen is sluit hij zich op in zijn kamer of zoals nu helemaal alleen. 'Ja, zij is degene die het uit heeft gemaakt. Ik heb echt het gevoel dat ze mij gebruikte zodat mensen weten wie Little mix is.' zegt hij. 'Dat is vast niet zo, misschien had ze het er gewoon moeilijk mee dat je vaak op Tour bent.' zeg ik, ik app nog regelmatig met haar en ze mist hem ook, maar denkt dat dit het beste is. 'Ik weet zeker dat ze jou ook mist, telkens als we aan het appen zijn vraagt het hoe het met jou gaat.' zeg ik. 'Misschien is het ook beter als we na de Tour een tijdje afstand nemen van One Direction.' zegt Zayn en ik schrik wel best wel, gaan ze dan stoppen?!
'Maar bedoel je dat dan als in stoppen?' vraag ik nog steeds geschokt. 'Nee, nee, meer als in een soort pauze gewoon even geen optredens, interviews, fotoshoots en dergelijke.' zegt hij en ik neem opgelucht adem. 'Ooh, heb je het hier al met de anderen over gehad?' vraag ik toch wel nieuwsgierig. 'Soort van, het is wel eens aan sprake gekomen maar nog nooit echt serieus.'
en dat gaat de bel die ons gesprek stopt. Het zullen vast wel Louis en Niall zijn denk ik. En ik loop naar de deur om hem open te doen. 'Heey, wat voor eten hebben jullie gehaald?' vraag ik niet eens kijkend naar wie er voor de deur staat en weer terug loop naar de bank. 'Ik ben Niall en Louis niet, hoor.' zegt de stem die ik herken als die van Harry. Ik draai me om en zie daar inderdaad Harry staan in normale, maar toch wel een beetje nette kleren. 'Weet je of Sarah al klaar is?' vraagt hij en net op dat moment komt ze de woonkamer ingelopen. Ze heeft ten opzichte van Harry wel wat nettere kleren aan, maar Harry kleedt zich ook al gewoon wat netter. Ik loop weer terug naar de bank en laat ze hun gang maar gaan.

♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎
I know dat het een tijdje geleden is dat ik heb ge-update, maar ik wil nu gaan proberen om elke week sowieso 1 hoofdstuk te posten. Ik denk dat ik ze dan publiceer op zaterdag of zondag, het ligt er net een beetje aan wat ik ga doen dat weekend.
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk een beetje leuk vonden
Voten en reageren mag
Lots of love.
L.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu