3. De 1D quiz

2.5K 85 8
                                    

Lisa p.o.v.

Ik word wakker van iemand die op de deur klopt en roept dat we gaan eten. Zodra ik woord eten hoor sta ik naast mijn bed en loop naar de kast. Gister heb ik mijn tas uitgepakt en de kast is nog niet eens voor de helft gevuld maar hij is ook wel erg groot. Ik pak snel een spijkerbroek en sweater uit de kast en trek die aan.
Als ik in de keuken aankom(dit keer wel in een keer) staat de tafel vol met broodjes en nog meer andere lekkere dingen. Niall kan bijna niet wachten en heeft dan ook al een broodje gesmeerd en al op zijn bord liggen. Ik loop expres nog wat langzamer naar de stoel tussen Niall en Harry. 'Lisa loop door ik wil eten' zegt Niall. Ik loop wat sneller naar mijn stoel en ga zitten. Op het moment dat ik zit heeft Niall zijn broodje al in zijn mond gepropt. Hij ziet er net uit als een hamster, dus ik en Harry krijgen allebei de slappe lach al gauw lacht iedereen mee behalve Niall want hij is nog bezig zijn broodje aan het opeten.
Als ik bezig ben mijn vierde broodje vraagt Louis:' jij bent toch fan van ons?' 'Ja dat ben ik, hoezo dan?' 'Wie vind je dan het leukst en je ziet straks wel waarom maar na het eten gaat Niall je een rondleiding geven door het huis maar jullie mogen niet in de woonkamer komen' 'oké en mijn favo is Niall'

Na het ontbijt neemt Niall mij mee om het huis kuch kuch villa te laten zien. 'Goed waar wil je het eerst heen?' 'Dat weet ik niet jij weet hier de weg' ' Dan gaan we eerst naar boven'
Als we boven zijn lopen we eerst naar de kamer van denk ik Zayn want er liggen op het bureau allemaal potloden en naast zijn bed staat een foto van hem en Perrie. 'Als er wat is s'avonds kan je altijd naar beneden komen of naar een van ons gaan, het beste kan je naar mij of Liam gaan want Zayn krijg je niet wakker Harry is waarschijnlijk chagrijnig en Louis zal alleen maar hyper zijn' 'Ik zal het onthouden maar waarom moet ik naar jou of Liam gaan?' We lopen ondertussen al weer verder naar een andere kamer ik denk die van Liam want er staat net als bij Zayn een foto met Liam en Sophia. 'Nou mijn kamer is naast die van jou en je kan via de badkamer naar mijn kamer komen' ' Ja, daar was ik gister toen jij naar beneden was al achter gekomen en je kamer is niet verkeerd hoor met die Ierse vlag' ' Bedankt, en als er echt wat ergs is kan je het beste naar Liam gaan want zoals je waarschijnlijk wel weet is hij de verstandigste' we lopen nog een kamer verder ik denk deze keer van Louis, want hier staat ook een foto van Louis en Eleanor. 'Maar waarom mochten we niet naar de woonkamer komen ?' ' ik denk omdat ze een 1D quiz aan het voorbereiden zijn'

Zo lopen we de hele boven verdieping af en gaan dan naar beneden. Niall opent een deur waar achter een trap zit die naar beneden lijdt. We lopen de trap af en we komen in een grote kelder waar een barretje staat, een grote tv met een spelcomputer en daaronder een grote kist met allemaal spelletjes. ' Dit is de game kamer, hier zitten we vaak als de vriendinnen van Liam Louis en Zayn er zijn. Maar je mag hier natuurlijk ook heen als je een keer alleen thuis bent of als je met een van ons een spelletje wilt doen' ' Ik zal het onthouden, maar zullen we maar kijken of ze de woonkamer nog heel hebben gelaten want je weet maar nooit met een stelletje kleuters' ' haha, je hebt echt helemaal gelijk je bent stiekem ook gewoon onze babysitter' hierdoor moet ik lachen en Niall ook dus lopen we al lachend de trap op naar de woonkamer.

In de woonkamer aangekomen wordt ik door Harry begeleid naar de tafel die een desk moet voorstellen. Louis staat tegen over mij met een blaadje in zijn hand met vragen. Louis begint te praten: 'welkom dames en heren in de 1D quiz laat je horen voor onze kandidaat voor vandaag Lisa Hostysonpayma' 'Lisa ho wattes? Vraag ik lachend ' een mengelmoes van de achternamen van ons' zegt Louis alsof het de normaalste zaak van de wereld is.,' goed dan gaan we nu beginnen met vraag 1 Wat is de bijnaam van Harry?' 'Hazza of Harold' ' dat antwoord was correct. ' vraag 2 noem van ons alle vijf onze volledige naam? ' Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn javadd Malik, Liam James Payne' 'vraag 3 Wat is Niall zijn lievelings eten?' 'Kip van Nando's' 'vraag 4 wanneer ben ik (Louis) jarig?' ' 24 december' 'vraag 5 wie heeft de meeste schoenen?' 'Zayn' 'WoW jij bent echt goed je hebt ze nou alle vijf goed, goed maar we gaan verder met vraag 6 waar is Liam bang voor?' 'Lepels' 'vraag 7 hoe wou Niall ons noemen?' 'Niall and the potatoes' 'vraag 8 wie zijn we een keer vergeten na een concert' 'Liam, maar hoe kwam het eigenlijk dat jullie hem vergaten?' 'Dat is voor nog steeds een raadsel want Liam heeft zelf nog tegen ons gezegd hoelaat de bus wegging, maar dames en heren we zijn bijna ten einde gekomen van deze 1D quiz. Vraag 9 wat is Niall's lievelings kleur?' 'Groen' ' Nu de laatste vraag waarom vind je Niall de leukste.' 'Moet ik dat echt zeggen waar hijzelf bij is?' 'Ik wil ook wel even weggaan ik moet toch naar de WC' ' Ja doe dat maar' Niall loopt de kamer uit en ik wacht nog even voor dat ik vertel waarom ik hem de leukste vind. 'Ik weet eigenlijk niet zingen waarom ik hem de leukste vind, maar ik denk dat het komt door zijn karakter en dat hij gitaar speelt' Net als klaar ben met vertellen komt Niall de kamer binnen met een broodje in zijn hand. Niall gaat zitten op de bank. Precies als ik ga zitten gaat de bel.

Adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu