Misschien is het een paar al opgevallen maar ik heb mijn nickname veranderd.
Vinden jullie deze leuker(horanloverrrrrrrr) of die oude (lisannelove1d).~~~~~~~~~~~~~~
'En hoe was het op school?' Vraagt Zayn terwijl we in de auto zitten. 'Leuk en ik heb ook al twee vriendinnen gemaakt' 'Dat is mooi, heb je eigenlijk veel huiswerk?' 'Nee valt wel mee alleen voor geschiedenis en Engels maar dit is wel heel anders dan in het weeshuis daar hadden we ook met kinderen die in groep acht horen te zitten les, maar ik vind dit wel leuker' 'Morgen moet je op de fiets naar school dan ken je wel samen met Amber fietsen want zij moet toch langs ons huis' 'Leuk ik zal haar wel even een Whatsappje sturen' we praten nog wat over koetjes en kalfjes en dan zijn we al weer thuis. Ik stap uit en loop samen met Zayn naar de voordeur. Zayn drukt op de bel. 'Waarom bel je aan je hebt toch gewoon een sleutel?' 'Ja klopt maar nu moet iemand opstaan om de deur open te doen en dat is grappig' we horen geschreeuw en daarna horen we iemand naar de deur lopen. Louis doet de deur open je ziet de teleurstelling op zijn gezicht. 'Verwachte je iemand anders?' Vraag ik aan Louis. 'Ja ik dacht dat jullie Eleanor waren' 'Maar dat zijn we niet maar laat je ons er nog in' zegt Zayn want Louis heeft de deur maar een klein stukje open gedaan. 'Oh ja sorry. En Lisa hoe was het op school?' 'Ja was leuk heb ook al twee vriendinnen' 'Dat is leuk hoe heten ze en ken ik ze ook?' 'Misschien ken je Amber wel het zusje van Perrie' 'Oh ja die ken ik wel aardige meid lijkt een beetje op Perrie' we zijn ondertussen al in de woonkamer gekomen en ik had ook al mijn jas uit gedaan. 'Wie lijkt een beetje op Perrie?' Vraagt Niall terwijl hij zijn mobiel weglegt. 'Het zusje van Perrie: Amber' 'Ja klopt ze lijkt er inderdaad wel een beetje op, en hoe was je eerste schooldag?' 'Mag ik dat straks vertellen als iedereen er is anders moet ik het vijf keer vertellen' 'Ja tuurlijk en er ligt nog post voor jou in de keuken' ik loop naar de keuken en zie inderdaad een envelop liggen met mijn naam. Ik pak de envelop en loop weer terug naar de woonkamer, daar ga ik zitten op de bank naast Niall. Ik maak de envelop open en zie een best wel nette brief ik begin met lezen.
Best Lisa bloom(dat was eerst haar achternaam),
Uit onderzoek is gebleken dat u nog een zus heeft. Ze heet Lisanne bloom en is 20 jaar ze woont nu in Londen haar adres is ~~~~~~~street 15.Met vriendelijke groet,
Simon core'Wat is er Lisa je kijkt nog al geschokt?' Vraagt Zayn die de kamer in komt lopen met Louis. 'Nou lees deze brief maar' en ik geef de brief aan Zayn die inmiddels al bij me staat. Hij leest de brief en kijkt ook best wel geschokt totdat hij ineens zegt 'Maar die straat is hier heel dicht bij misschien kan je er samen met Niall heen gaan want Harry en Liam zijn in de studio liedjes aan het schrijven en ik ga zo naar Perrie en Eleanor komt hier zo heen' 'Wat is er dan?' Vraagt Niall die er niks van snapt. 'Hier lees dit ook maar en als je hem dan aan Louis geeft snapt hij het ook ' Niall begint aandachtig te lezen en dan bedenk me dat ze ook nog weleens twitter kan hebben dus ik pak mijn mobiel erbij en open twitter. Dan zoek ik Lisanne bloom op en ik kom inderdaad een account tegen. Ik kijk naar de profiel foto en zie een meisje met blond haar, net zoals mij, en blauw groene ogen ze lijkt ook wel een beetje op mij. 'WoW, dat is best wel heftig dat je dat nu pas komt te weten' zegt Louis die ondertussen de brief al heeft gelezen.'maar Lisa zullen we dan gaan' zegt Niall. 'Ja is goed maar weet jij de weg want ik heb werkelijk geen idee waar het is' 'Ja zo ongeveer wel de straat in ieder geval, maar de precieze plaats weet ik niet' we lopen naar de hal en ik trek mijn jas weer aan en Niall doet zijn schoenen en jas aan. 'Jongens we gaan!' Schreeuwt Niall. Je hoort een vage oké en ja is goed. 'Gaan we lopend of met de auto?' Vraag ik. 'We gaan lopend het is deze straat uit de hoek om en dat is de straat al maar ik weet niet hoelang de straat precies is het kan ook zijn dat het hier begint bij 100 en dat we de hele straat door moeten lopen'
Aangekomen bij het huis
'Hier moet het ergens zijn' zegt Niall ik kijk een beetje rond en zie een mooi schattig knus huisje staan en het is ook nog eens nummer 15. 'Daar is het' zeg ik terwijl ik naar het huisje wijs. Niall knikt en we lopen naar de voordeur ook al is het winter overal staan bloemetjes in de tuin. Ik druk op de bel en na een tijdje wordt de deur open gedaan.
Lisanne bloom p.o.v.
Ik ben een beetje aan het opruimen in mijn huis en heb een cd van One Direction op staan, ik zing mee met de lyrics tot ik de bel hoor gaan. Ik zet de radio wat zachter en loop naar de deur. Als ik hem open doe zie ik Niall Horan staan en een meisje van ongeveer een jaar of 12/13 jaar en ze lijkt beste en veel op mij toen ik zo oud was. 'Hallo ik ben Lisa en ik heb een brief gekregen dat jij mijn zus bent' 'Dat kan wel eens kloppen want ik ben toen ik acht was ben ik uit huis gezet opdat mijn ouders niet voor nog een kind konden zorgen en toen heb ik tot mijn achttiende in een weeshuis gezeten en sinds kort woon ik hier, maar kom binnen' Lisa loopt meteen naar binnen toe samen met Niall als hij langs mij komt zegt hij 'S-sorry ik ben me helemaal vergeten voor testellen' awh hij stottert dat doet hij alleen als hij een meisje leuk vindt 'je hoeft je ook niet voor te stellen ik ben namelijk enorm van van One Direction, maar waarom ben je eigenlijk hier?' 'Dat zal Lisa straks wel allemaal vertellen' zegt hij terwijl hij mij volgt naar de woonkamer waar Lisa al zit.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...