We zijn nu drie jaar later, ik ben nu 17(bijna 18) en nu zal je denken dat er in drie jaar op zich niet zo heel veel kan veranderen. Nou dat kan dus wel. De jongens wonen nu allemaal apart en elke week ga ik weer naar iemand anders toe, ze zijn een jaar geleden ook gestopt met One Direction en het laatste concert was dan ook best wel emotioneel. Bijna alle jongens zijn getrouwd, behalve Lisanne en Niall, die zijn trouwens wel verloofd voor al zo'n half jaar en gaan dan binnenkort ook trouwen. Verder heb ik ook al een aantal zusjes en broertjes er bij gekregen. Louis en Eleanor hebben een twee jarig zoontje, Thomas. Harry en Sarah hebben een dochtertje die net een paar maanden oud is en ze is zo enorm schattig. Perrie was na een paar jaar van proberen ook eindelijk zwanger en is toen ook bevallen van een tweeling dus dat was het wachten zeker wel waard. Liam heeft samen met Sophia een zoontje van 1 jaar, Lisanne en Niall zullen binnenkort ook wel kinderen krijgen, nadat ze getrouwd zijn. Ik pas ook regelmatig op op de kinderen en ze zijn echt allemaal zo lief, nou Thomas kan soms best wel irritant zijn, maar is ook echt een schat. Ik heb nu ook een vriendje, namelijk Shawn. Toen ik het de jongens vertelde dat ik een vriendje had, wilden ze hem meteen ontmoeten en ze waren ook best wel verast dat het Shawn was. Maar ze zeiden later dat ze het ook wel verwacht hadden dat hij uiteindelijk mijn vriendje zou worden.
Nu ben ik mij aan het omkleden, omdat we op zaterdag altijd met z'n allen(de jongens en hun vriendinnen en kinderen)bij een van de jongens gaan een, meestal degene waar ik die dag ook heen ga. Shawn is er dan meestal ook. En ondanks dat het dan best wel een druk kan zijn met zoveel mensen is het altijd heel erg gezellig. 'Lisa, ben je bijna klaar Shawn is hier al.' roept Perrie. 'Ja, ik kom er zo aan.' Nog snel pak ik mijn tas met spullen die mee moeten en trek mijn schoenen aan en loop naar beneden waar Shawn inderdaad al in de woonkamer zit. 'Heey, babe.' Zegt hij, hij noemt mij altijd zo en nog steeds moet ik nog blozen. 'Heey.' Ik geef hem een snelle kus voordat Zayn of Perrie binnenkomt. Ik vind dat altijd heel erg ongemakelijk als een van de jongens of de vriendinnen er bij zijn. 'Perrie en Zayn zijn al weg, dus zullen wij dan ook maar gaan?' zegt Shawn als ik net bij hem op de bank wilde gaan zitten. 'Ja is goed, gaan we met mijn of jouw auto?' 'Ik ben met de fiets, dus dat gaat een beetje lastig om met mijn auto te gaan.' 'Ohja dat had je ook wel gezegd, dan doen we jouw fiets wel achterop mijn auto.'
Aangekomen bij Harry's en Sarah's huis staan er al een paar auto's zo te zien die van Niall, Louis en Zayn natuurlijk. We stappen allebei uit en lopen naar de deur, na op de deurbel gedrukt hebben doet Harry open. Achter zijn been staat Thomas die ons verlegen aankijkt. Harry heeft 2 jaar geleden zijn lange krullen ingeruild voor een soort kuif achtig iets en heeft toen zijn haar gedoneerd. 'Heey, lovebirds.' zegt Harry, de jongens noemen Shawn en mij altijd zo en het is best wel irritant. We geven hem een knuffel en ik geef Thomas een high five als we binnenlopen, hij vindt zichzelf te oud voor knuffels. Dat is niet stoer volgens hem. 'We zitten in de tuin.' zegt Harry als we allebei al naar de woonkamer wilden lopen. Harry loopt weer richting de keuken, waarschijnlijk om verder te gaan met het eten. In de tuin begroet Niall ons met een knuffel. Niall heeft, nadat ze gestopt zijn met One Direction, zijn blonde lokken bruin geverfd in zijn oude haar kleur en heeft nu zijn echt haar kleur weer terug. Ook Lisanne, Louis en Eleanor geef ik een knuffel. Het is echt heel erg warm en na een tijdje zitten we met zijn allen op de rand van het zwembad met onze voeten in het water. Liam en Sophia komen samen met Matty de tuin in met Harry en Sarah achter hun aan met het eten. Iedereen gaat weer aan de tafel zitten en begint te eten van het heerlijke eten. Niall en Lisanne zijn al de hele tijd best wel klef, terwijl ze dat eigenlijk nooit zo heel erg zijn als we met zijn allen zijn. 'Lisanne en ik moeten jullie wat vertellen.' begint Niall. 'Jullie krijgen er nog een neefje of een nichtje bij. Ik ben namelijk zwanger.' 'Gefeliciteerd.' komt er van alle kanten en ik heb meteen en vraag. 'Maar ben ik dan tante of ben ik opnieuw zus geworden?' 'Ehm ik denk tante, want Lisanne is je zus en wij zijn eigenlijk niet je echte familie.' zegt Niall. 'Maar jullie voelen wel als een familie voor mij' 'Weet je we zien dit later wel.' zegt Lisanne. We hebben het over namen voor de baby en of het een jongen of een meisje zal worden en zoals we het nu gezellig met elkaar hebben hoop ik dat het altijd zo blijft.
Dit is gewoon het einde van dit boek. Ik kan het gewoon niet geloven. Jullie horen het wel wanneer het volgende hoofdstuk van the wrong suitcase online komt. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van dit boek en de votes en reacties, daardoor bleef ik gemotiveerd om door te schrijven.
JE LEEST
Adopted by one direction
FanfictionDit is mijn eerste verhaal op wattpad,dus ik hoop dat het een leuk verhaal word. En tips zijn altijd welkom. Dit verhaal gaat over een 12 jarig meisje, Lisa ze zit al vanaf haar 6 de in het weeshuis. Maar vriendinnen heeft ze nooit gehad, want iede...